Oferta

Smartphone to przyjaciel, ale pamiętaj …

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
14 sierpnia 2011
Smartphone to przyjaciel, ale pamiętaj …

Coraz więcej z Was ma nowoczesne smartphone`y. Szacujemy, że na rynku jest ich ok. 6 mln, z tego w Orange 1,8 mln i liczby szybko rosną. Taki telefon jest świetnym przyjacielem w komunikacji i zabawie, ale pamiętajcie, że trzeba z niego korzystać rozsądnie, zwłaszcza Ci, którzy dopiero przesiadają się na nowoczesne urządzenia. Dlaczego, o tym mówię? Ponieważ ostatnio przeczytałem kilka informacji w mediach o tym, że świadomie lub nie, niektórzy korzystali z netu w komórce i zapłacili spore rachunki. Od razu dodam, że dotyczy to wszystkich operatorów. Zatem kilka podstawowych uwag, które pomogą Wam uniknąć kłopotów. Telefony nie mogą pobierać danych bez Waszej wiedzy i musicie się na to zgodzić. Dzieje się tak np. przy włączaniu telefonu, czy ściąganiu aplikacji, update`ów oprogramowania itp. Pilnujcie tego! Nasi sprzedawcy przy zakupie aparatu zawsze muszą informować o kosztach związanych z dostępem do Internetu. Jeśli mimo to macie jakiekolwiek wątpliwości pytajcie ich do skutku lub dzwońcie do BOK. W Orange oferujemy do smartphone`ów specjalne pakiety internetowe lub taryfy z już wliczonym dostępem do Internetu. Wybierajcie je, jeśli planujecie dużo surfować przez telefon. Dostępne są nawet pakiety 1-dniowe, dla tych co sporadycznie potrzebują netu np. w podróży. Dokładniejsze informacje o tym, z czym wiąże się korzystanie z Internetu przez komórkę oraz naszą ofertę możecie znaleźć na naszej stronie. Jeśli ktoś z Was ma rady dla innych, jak bezpieczniej korzystać ze smartphone`ów zapraszam do wymiany opinii.


Oferta

Orange iCare – Twoje konto w smartfonie

Marek Wajda Marek Wajda
12 sierpnia 2011
Orange iCare – Twoje konto w smartfonie

Już nie trzeba dzwonić do BOK czy sprawdzać w Internecie ile jeszcze złotówek czy SMS zostało na koncie. Jeśli masz iPhona w sieci Orange możesz pobrać aplikację iCare (więcej o jej możliwościach dowiecie się u Wojtka). Przebojem wdarła się na listę najchętniej pobieranych aplikacji a AppStore. W ciągu kilku dni znalazła się na 3. miejscu! Wkrótce będą z niej mogli korzystać i cieszyć się użytkownicy telefonów z systemem Android.

Orange iCare był jednym ze zwycięzców tegorocznej edycji Telekreatora (pisaliśmy Wam o tym konkursie rok wcześniej). Nie tylko zwyciężył w jednej z kategorii, to wygrał również w głosowaniu pracowników. Aplikacja otrzymała także specjalną nagrodę programu Misji Klient, który jest prowadzony w naszej firmie od kliku miesięcy i ma na celu m.in. poprawę jakości obsługi oraz doświadczeń naszych Klientów i zwiększenie ich satysfakcji (o samym programie jeszcze Wam napiszemy ale o jego namacalnych efektach pisaliśmy już wcześniej, np. Testuj z Orange czy Gwarancja zwrotu).

Nad aplikacją pracowali nasi koledzy z Orange Customer Service oraz Orange Labs Polska (na zdjęciu w trakcie odbierania nagrody wraz z Piotrem Gajkiem, dyrektorem wykonawczym Grupy TP ds. Strategii Relacji z Klientami i Jackiem Kowalskim, członkiem zarządu ds. Zasobów Ludzkich).

– Wiedzieliśmy, że klienci oczekują takiej aplikacji, bo popularność smartfonów rośnie – powiedział Kamil Madejek, jeden z twórców aplikacji. Koledzy nie spoczywają na laurach i nie zadowalają się tym, że alkiacja przekazuje dane dotyczących konta. Aplikacja ma być rozwijana o kolejne rozwiązania. – Najpierw chcemy skupić się nad najbardziej potrzebnymi funkcjami dla naszych Klientów, czyli zarządzaniu usługami. Klient będzie mógł z poziomu aplikacji aktywować i zamawiać nowe usługi lub zmieniać ich parametry – opowiada Kamil. W przyszłości aplikacja ma umożliwić również zakup kontentu (gier, tapet, aplikacji).

Koledzy z OCS i Orange Labs pracują również nad podobną aplikacja dla Klientów usług TP.


Oferta

Pomocny Orange iCare

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
12 sierpnia 2011
Pomocny Orange iCare

Od czasu do czasu pytaliście mnie i sugerowaliście rozwiązanie, które pomoże Wam kontrolować stan kont w telefonie. Dlatego dziś mogę polecić bardzo przydatną usługę Orange iCare, która daje online informację o wykorzystaniu pakietów bezpłatnych minut/sms-ów, transmisji danych, kwoty wystawionej faktury oraz terminu jej płatności. Na razie iCare jest dostępny jedynie na iPhone i iPada, poprzez AppStore, ale wkrótce udostępnimy też wersję na Android Market. Więcej o aplikacji pisze mój kolega na blogu korporacyjnym.

Scroll to Top