Już nie trzeba dzwonić do BOK czy sprawdzać w Internecie ile jeszcze złotówek czy SMS zostało na koncie. Jeśli masz iPhona w sieci Orange możesz pobrać aplikację iCare (więcej o jej możliwościach dowiecie się u Wojtka). Przebojem wdarła się na listę najchętniej pobieranych aplikacji a AppStore. W ciągu kilku dni znalazła się na 3. miejscu! Wkrótce będą z niej mogli korzystać i cieszyć się użytkownicy telefonów z systemem Android.
Orange iCare był jednym ze zwycięzców tegorocznej edycji Telekreatora (pisaliśmy Wam o tym konkursie rok wcześniej). Nie tylko zwyciężył w jednej z kategorii, to wygrał również w głosowaniu pracowników. Aplikacja otrzymała także specjalną nagrodę programu Misji Klient, który jest prowadzony w naszej firmie od kliku miesięcy i ma na celu m.in. poprawę jakości obsługi oraz doświadczeń naszych Klientów i zwiększenie ich satysfakcji (o samym programie jeszcze Wam napiszemy ale o jego namacalnych efektach pisaliśmy już wcześniej, np. Testuj z Orange czy Gwarancja zwrotu).
Nad aplikacją pracowali nasi koledzy z Orange Customer Service oraz Orange Labs Polska (na zdjęciu w trakcie odbierania nagrody wraz z Piotrem Gajkiem, dyrektorem wykonawczym Grupy TP ds. Strategii Relacji z Klientami i Jackiem Kowalskim, członkiem zarządu ds. Zasobów Ludzkich).
– Wiedzieliśmy, że klienci oczekują takiej aplikacji, bo popularność smartfonów rośnie – powiedział Kamil Madejek, jeden z twórców aplikacji. Koledzy nie spoczywają na laurach i nie zadowalają się tym, że alkiacja przekazuje dane dotyczących konta. Aplikacja ma być rozwijana o kolejne rozwiązania. – Najpierw chcemy skupić się nad najbardziej potrzebnymi funkcjami dla naszych Klientów, czyli zarządzaniu usługami. Klient będzie mógł z poziomu aplikacji aktywować i zamawiać nowe usługi lub zmieniać ich parametry – opowiada Kamil. W przyszłości aplikacja ma umożliwić również zakup kontentu (gier, tapet, aplikacji).
Koledzy z OCS i Orange Labs pracują również nad podobną aplikacja dla Klientów usług TP.