Zanim przejdziemy do kolejnego tematu związanego z „Pisaniem Raportu CSR”, krótkie podsumowanie oceny tego ubiegłorocznego.
Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2012 jest dobrze przez Was oceniany. Doceniacie jego przejrzystą formę i ciekawą treść. Podobała się Wam lekka grafika. Musimy jednak zwrócić uwagę na relację tekstu (nie umniejszając jego wartości) do obrazu i zastosować więcej wizualizacji np. w postaci ikonografik, wykresów, itp. Wyzwaniem dla tegorocznego raportu będzie także pokazanie naszej obecności lokalnie - w myśl zasady "myśl globalnie działaj lokalnie" i zaprezentowanie tego, co dajemy małym, lokalnym społecznościom.
Dziś w ramach naszego cyklu przejdziemy do wyboru treści. Planuję, że nasz Raport będzie miał 5 rozdziałów – pierwszy ogólny, w którym znajdziecie podstawowe informacje o firmie oraz 4 rozdziały poświęcone strategicznym dla nas obszarom CSR – integracja cyfrowa, bezpieczna sieć, czyste środowisko oraz ciekawy zespół.
Najpierw zastanówmy się wspólnie, jakie informacje powinny znaleźć się w rozdziale prezentującym firmę. Moim zdaniem – krótkie przedstawienie firmy, jej usług, zasięgu działania, podstawowe dane finansowe, sposób zarządzania, strategia firmy w kontekście wyzwań społecznych i ekologicznych, kwestie etyki.
A Wy o czym chcielibyście przeczytać, czego nowego dowiedzieć się o nas? Zapraszam do dyskusji.
P.S. Proszę Krzyśka, ziemowego i pablo_ck o kontakt na odpowiedzialny.biznes@orange.com lub do mnie - w podziękowaniu za Wasz aktywny udział w ubiegłotygodniowej dyskusji mam dla Was nagrody.