Odpowiedzialny biznes

Wybierz Gwiazdę Dobroczynności!

Monika Kulik Monika Kulik
06 stycznia 2012
Wybierz Gwiazdę Dobroczynności!

I znów mamy szansę wybrać Gwiazdę Dobroczynności - czyli osobę, która swoją popularność wykorzystuje, aby pomagać innym.

Zachęcam do głosowania na Tomasza Majewskiego, ambasadora programu „Szkoła bez Przemocy”, który został nominowany do nagrody w kategorii „Twarz kampanii społecznej”. Wspiera on ten Program od 2009 roku. Nie tylko firmuje go swoją twarzą, ale przede wszystkim spotyka się w szkołach z dziećmi, rodzicami i nauczycielami i pokazuje młodym ludziom, że warto swoją energię zainwestować w doskonalenie swoich umiejętności i w sport.

A żeby Was jeszcze zachęcić dodam, że organizatorzy przygotowali atrakcyjne nagrody dla głosujących – min. zaproszenie na Galę Finałową Konkursu – Charytatywny Bal Gwiazd Dobroczynności, który odbędzie się 18 lutego 2012 w Warszawie. Wejdźcie na stronę www.gwiazdydobroczynnosci.pl i oddajcie swój głos już dziś. Głosowanie potrwa do 5 lutego 2012. Można głosować raz na dobę.


Odpowiedzialny biznes

Finał Euro 2012 z Wielką Orkiestrą

Jarosław Konczak Jarosław Konczak
05 stycznia 2012
Finał Euro 2012 z Wielką Orkiestrą

Jak co roku, również w ten weekend jako Orange gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku przekazaliśmy m.in. podwójne zaproszenie na mecz finałowy Euro 2012. Dla tych wszystkich, którzy chcą w Kijowie na żywo zobaczyć jak .... Polska wygrywa w finale z ...., no może trochę się zagalopowałem. Niemniej wszystkich zapraszam do licytacji dwóch biletów pod poniższym adresem.

http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=582906

Oprócz tego licytujemy szereg innych nie niej wartościowych nagród, o których więcej pisze Monika Kulik na naszym blogu Orange-TP. Zapraszam do lektury 


Sieć

Czysta aukcja na 1800 MHz

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
05 stycznia 2012
Czysta aukcja na 1800 MHz

Częstotliwości to dobro niezwykle rzadkie, dlatego wszelkie przetargi budzą wiele emocji. Nie inaczej jest w przetargu na 1800 MHz, który właśnie zaczął się od nieformalnych konsultacji. Oczywiście będziemy dokładnie analizować dokumentację i przedstawioną przez UKE analizę rynku, ale już teraz mogę stwierdzić, że preferowanie niektórych podmiotów, w tym wypadku P4, jest niczym nieuzasadnione. Tym bardziej, że P4 miało wcześniej szanse zdobycia pasma 1800 MHz, ale z niego nie skorzystało. Jesteśmy zwolennikami tzw. „czystej aukcji” w przetargach i mamy nadzieję, ze planowana nowelizacja Prawa Telekomunikacyjnego umożliwi rozdysponowanie pasma właśnie w taki sposób. Ciekawe jest też potraktowanie w taki sam sposób dwóch różnych koncentracji. Mam na myśli utworzenia przez PTK i PTC spółki Networks! oraz przejęcia Polkomtela przez Zygmunta Solorza-Żaka. We współpracy PTK a PTC chodzi o współdzielenie sieci dwóch operatorów, co ma charakter wyłącznie techniczny. Orange i T-Mobile pozostaną konkurentami walczącymi o klientów na rynku detalicznym i hurtowym. Trudno postawić taką współpracę na równi z przejęciem kapitałowym, pozwalającym na rzeczywistą kontrolę nad  Polkomtelem, Centernetem i Mobylandem przez jednego biznesmena. Dlatego moim zdaniem mówienie o "duopolu" jest co najmniej dyskusyjne.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.