Odpowiedzialny biznes

Ponad miesiąc w sieci

Marek Wajda Marek Wajda
27 lutego 2012
Ponad miesiąc w sieci

W weekend nadrabiałem informacyjne zaległości i przy okazji dowiedziałem, że polski internauta spędza w sieci średnio 18 godziny i 25 minut. Jak wyliczono oznacza to, że rocznie to 40 dni. Hm, ale jak sobie przeliczyłem na dni to wychodzi nieco ponad 2,5 godziny. Na pewno też inaczej rozkładam czas spędzony w sieci.

Jak ustalił TNS OBOP najwięcej czasu internauta, bo aż 460 godz. w roku wykorzystuje na rozrywkę (gra, ogląda multimedia). Przez ponad 300 godz. komunikuje się z innymi (maile, serwisy społecznościowe). Przez 170 godzin szuka informacji o produktach i je kupuje. 230 godzin poświęca na doinformowanie się.

Z innego badania - Digital Life, wynika, że internauci, nie tylko Polscy, porzucają tradycyjne media, a zwłaszcza telewizję. Jednym z najważniejszych źródeł informacji dla blisko połowy internautów (48%) stają się serwisy społecznościowe.

Przyznajcie się kogo z Was to szokuje. Ja na pewno spędzam więcej czasu w internecie i mogę się założyć, że i Wy również ;)


Odpowiedzialny biznes

Bilety i smartfony

Ryszard Kaminski Ryszard Kaminski
27 lutego 2012
Bilety i smartfony

Orange jest Oficjalnym Partner UEFA EURO 2012™. Nie tylko jako globalny sponsor, ale w Polsce również jako partner technologiczny. To nie tylko wielkie wyzwanie, ale i niecodzienne możliwości. Jedną z przyjemniejszych jest to, że możemy naszym klientom zaoferować loterię biletową na mecze piłkarskich mistrzostw Europy, a ostatnio również smartfony Sony Ericsson Xperia neo V.

W loterii Orange codziennie możecie wygrać 12 smartfonów, 4 bilety na mecze fazy grupowej UEFA EURO 2012™ oraz 12 piłek - replik oficjalnej piłki meczowej turnieju, czyli Tango 12.

Dzięki współpracy z Sony Ericsson do wygrania jest 720 Xperii z najnowszą wersją Androida. Możecie je przetestować w specjalnych strefach kibica w salonach Orange.


Odpowiedzialny biznes

Przedmeczowe przepowiednie z nagrodami

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
26 lutego 2012
Przedmeczowe przepowiednie z nagrodami

W zaczarowanej szafie rzecznika pojawiły się gadżety nawiązujące do EURO 2012, którego jesteśmy sponsorem i partnerem technologicznym. Chętnie się nimi z Wami podzielę, co oczywiście oznacza konkurs. W środę mecz Polska-Portugalia na fantastycznym Stadionie Narodowym (robi wrażenie bez dwóch zdań, zwłaszcza nocą) i dobra okazja, aby to wykorzystać. Jakie macie zadania? Pierwsze to prawidłowe wytypowanie wyniku spotkania. Drugie - zgadnięcie, kto zdobędzie pierwszą bramkę na nowym stadionie. Każdy z Was ma jedną szansę. Zasada kto pierwszy ten lepszy. Teraz nagrody. Główna/niespodzianka jest za trafienie obydwu zagadek jednym strzałem. Jeśli się nie uda, pierwsi z Was, którzy poprawnie wytypują tylko wynik lub strzelca dostaną maskotki Slawek i Slavko oraz piłkarskie pendrive`y 4 GB. W przypadku jeśli będzie więcej trafień dla kolejnych 3 osób w każdej kategorii mam przygotowane kubki. Powodzenia. A jak już jestem przy EURO 2012 to polecam odwiedziny naszego wirtualnego stadionu Orange, o którym pisał w piątek Tomek Owsianko. Czeka na Was wiele nagród i niespodzianek. Naprawdę warto!

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.