Za chwile miną dwa tygodnie, od kiedy rozpoczęliśmy przeprowadzkę Serca i Rozumu. Telewizja, radio, prasa - wszędzie ich pełno, jednak mi osobiście najbardziej podoba się ich przeprowadzka w internecie. Abstrahując od klasycznej kampanii na popularnych portalach, bardzo mocno zaangażowaliśmy się w media społecznościowe - a jeśli o tym mówimy, to nie mogło zabraknąć wirusowego spotu...
Serce i Rozum po spakowaniu wszystkich rzeczy wracają do domu, by sprawdzić czy wszystko zabrali. A tam zostają... :)
Wraz z rozpoczęciem kampanii, profil Serca i Rozumu przeszedł na nowy layout na FB. Z nowym wyglądem pojawiły się też nowe funkcje. Zrobiliśmy aplikację pozwalającą na przeglądanie podróży Serca i Rozumu po Polsce. Stworzyliśmy zakładkę, która łatwo pozwala wejść do gier z Sercem i Rozumem. Oczywiście pamiętaliśmy o aplikacji przeprowadzkowej, pozwalającej przeprowadzić Serce i Rozum po Internecie (tę polecam w szczególności!).
Pomimo oskarżenia o pobicie paparazzi, Sercu i Rozumowi udało się zostać brandem nr 1 na FB (prawie 900 tys. fanów), angażować ("mówi o tym" 150 tys. ludzi) i bawić spotami na YouTubie (ponad 13 milionów wyświetleń na kanale TP).
A co Wy sądzicie o przeprowadzce Serca i Rozumu?