Informacje prasowe

4fun.tv za darmo w Mobilnej Telewizji Orange

05 grudnia 2008
4fun.tv za darmo w Mobilnej Telewizji Orange

W Mobilnej Telewizji Orange można teraz bezpłatnie korzystać z kanału telewizyjnego 4fun.tv. Użytkownicy znajdą w nim najlepszą muzykę, zabawy interaktywne i programy rozrywkowe. Oprócz tego w standardowej ofercie czekają na nich 34 kanały telewizyjne na żywo i kilka tysięcy plików filmowych Video na Życzenie.

Mobilna Telewizja w Orange działa od 2005 roku. Umożliwia dostęp przez telefon do 34 kanałów telewizyjnych na żywo, między innymi nowego kanału sportowego - Orange Sport. W ofercie znajdują się także pliki video na życzenie z najnowszymi serialami i popularnymi programami rozrywkowymi. Korzystając z nich można zobaczyć między innymi przedpremierowe odcinki serialu „Brzydula", najnowszy sezon „Włatców Móch" oraz zapisy koncertów Orange Warsaw Festival.

Jedną z nowych propozycji jest bezpłatny dostęp do kanału 4fun.tv. Oprócz oglądania programu na żywo, użytkownicy mogą korzystać z interaktywnej oferty stacji - głosować na ulubione utwory, ściągać ich dzwonki, brać udział w konkursach a także korzystać z czata SMS oraz serwisów randkowych.

- Razem z 4fun.tv chcemy pokazać Klientom Orange, że dzięki telefonom komórkowym mogą w pełni korzystać z rozrywek multimedialnych i najwiekszej na rynku oferty mobilnych kanałów telewizyjnych. Kanał 4fun.tv jest bardzo dobrze odbierany przez młodych ludzi, dlatego cieszy nas wspólna akcja jaką dla nich przygotowaliśmy - mówi Ryszard Lindner, dyrektor Departamentu Marketingu Usług Dodanych w PTK Centertel.

- Współpracujemy z Orange już od dawna, a wszechstronna i innowacyjna oferta multimedialna operatora, idealnie współgra ze strategia 4fun.tv i naszym wizerunkiem - kanału interaktywnego, aktywnie korzystającego z nowinek technologicznych - mówi Ewa Czekała, dyrektor Zarządzająca 4fun.tv.

Telewizja 4fun.tv to pierwsza w Polsce interaktywna stacja muzyczna, której widzowie mają stały i bezpośredni wpływ na zawartość programową. Kanał ma w swojej ofercie nie tylko największe hity muzyczne ale także wiele programów muzyczno - rozrywkowych: Kartony, 10!, Top Tygodnia oraz tematyczne Weekendy Specjalne.

Warunkiem skorzystania z oferty Telewizji Mobilnej Orange jest posiadanie telefonu obsługującego streaming. Bezpłatna promocja obowiązuje do 18 grudnia 2008 roku. Usługa Mobilnej Telewizji Orange jest dostępna od 60 groszy za minute lub bez limitów, w cenie 19 zł miesięcznie (dostęp do wszystkich standardowych kanałów TV oraz z bezpłatny dostęp do portala Orange World). Wiecej na wap.orange.pl lub na stronach www.orange.pl


Informacje prasowe

TP najbardziej rozpoznawalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

04 grudnia 2008
TP najbardziej rozpoznawalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej - wynika z badania Pentor Reaserch International.

Spośród wszystkich osób interesujacych się piłkarską reprezentacją Polski 37% spontanicznie wymienia Telekomunikację Polską jako sponsora reprezentacji. To wynik o 7% lepszy niż w 2007 r. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Tyskie z 7% rozpoznawalnością, Puma z 6% oraz Orange z wynikiem 4%. Pentor przeprowadził badanie za IV kwartał 2008 r. na reprezentatywnej grupie 1000 osób.

Od 6 lat Telekomunikacja Polska jest Głównym Sposorem piłkarskiej reprezentacji. Wspierała piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy i Świata, podczas rozgrywek mundialowych w 2006 r oraz Euro 2008.

W 2008 roku TP przedłużyła umowę sponsorską na kolejne dwa lata. W tym czasie firma, jako główny sponsor, będzie wspierać reprezentację podczas eliminacji do Mistrzostw Świata w RPA.


Informacje prasowe

Grupa TP inicjatorem Kodeksu Etyki Internetu

03 grudnia 2008
Grupa TP inicjatorem Kodeksu Etyki Internetu

Zwiększenie bezpieczeństwa w internecie, zwalczanie nielegalnych treści takich jak  pornografia dziecięca i przekazy nawołujące do nienawiści - to główne cele Kodeksu Etyki Internetu, którego utworzenie zainicjowała Grupa TP. Propozycję włączenia się w prace nad Kodeksem otrzymało blisko 60 instytucji - m.in. dostawcy internetu i portale internetowe, a także instytucje rządowe i  organizacje pozarządowe zajmujące się bezpieczeństwem w sieci.

- Jestem przekonany, że wspólne i zdecydowane działania przedsiębiorców, wspierane przez administracje publiczną i organizacje pozarządowe, wyraźnie poprawią bezpieczeństwo i  przestrzeganie prawa w sieci. Jest to istotne zwłaszcza dla rozwoju oraz edukacji dzieci i młodzieży, coraz intensywniej korzystających z internetu - powiedział Ireneusz Piecuch, Członek Zarządu TP ds. Strategii Korporacyjnej i Rozwoju Biznesu.

Inicjatywa Grupy TP przewiduje, że firmy oferujące usługi dostępu do internetu, transmisji danych lub hostingu wspólnie z organizacjami administracji publicznej oraz instytucjami pozarządowymi wypracują szybkie i skuteczne procedury walki z nielegalnymi treściami oraz zachowaniami w internecie. Następnie dobrowolnie zobowiążą się do przestrzegania ustanowionego standardu.

Utworzenie Kodeksu Etyki Internetu nawiązuje do prowadzonych już działań Grupy TP, a także innych podmiotów, w szczególności Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania, w zakresie poprawy bezpieczeństwa w telekomunikacji.

We wrześniu br. TP rozpoczęła własną kampanię edukacyjną „Bezpieczne Media". Firma wydała bezpłatny poradnik dla rodziców, który w przystępny sposób wyjaśnia jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas korzystania z internetu i telefonu lub oglądania telewizji. Poradnik jest dostępny w salonach TP w całym kraju, można go też ściągnąć ze strony: www.bezpiecznemedia.tp.pl

Ponadto w Grupie TP działa specjalny zespół informatyczny, którego zadaniem jest podnoszenie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury i komunikowania się społeczności internetowej TP (www.tp.pl/prt/tpcert).

Scroll to Top