Informacje prasowe

Telefon domowy TP w promocyjnej umowie na 12 lub 24 miesiące

02 lutego 2009
Telefon domowy TP w promocyjnej umowie na 12 lub 24 miesiące

Od 1 lutego 2009 roku Telekomunikacja Polska wprowadziła promocyjne oferty przyłączenia do sieci za 1 lub 10 zł, w zamian za zawarcie umowy na 24 lub 12 miesięcy. Osoby, które są już klientami TP również mogą zmienić umowę na czas określony i skorzystać z promocji dającej 30 proc. upustu na abonament nawet przez pół roku.

Dzięki promocji „Przyłączenie od 1 zł" nowi klienci za dostęp do sieci telekomunikacyjnej TP zapłacą nie 366 zł, ale tylko 1 zł, przy kontrakcie na 24 miesiące lub 10 zł, przy kontrakcie na 12 miesięcy. To kolejna propozycja TP znosząca barierę cenową w dostępie do usług telekomunikacyjnych w Polsce.

Z kolei promocja „Plan tp taniej" pozwala obniżyć cenę abonamentu telefonu domowego. Podpisując umowę na 24 lub 12 miesięcy klient TP otrzymuje 30% zniżki na abonament telefoniczny odpowiednio przez 6 lub 3 miesiące. Promocja dotyczy nowych planów doMowych, które oferują 60, 300 lub 1200 minut (lub ich podwojenie) w cenie abonamentu.

Nowe promocje są propozycją dla osób, które szukają możliwości ograniczenia wydatków telekomunikacyjnych nie rezygnując z jakości i komfortu telefonu domowego. Dzięki linii w TP klienci mogą korzystać ponadto z szerokopasmowego internetu, telewizji, video na życzenie czy internetowych połączeń VOIP.


Informacje prasowe

Piłkarze reprezentacji Polski grają z Orange

27 stycznia 2009
Piłkarze reprezentacji Polski grają z Orange

Od początku lutego 2009 roku marka Orange zostanie głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, zastępując po sześciu latach markę TP. Oznacza to, że dalsze mecze eliminacji Mistrzostw Świata 2010 roku polscy piłkarze rozegrają wciąż wspierani przez Grupę TP, ale z innym logo na koszulkach.

Podczas zgrupowania w Portugalii w lutym 2009 roku reprezentacja rozegra z Litwą swój pierwszy mecz z nowym logo Orange na koszulce. Natomiast pierwszym meczem eliminacyjnym, w którym na strojach kadry pojawi się marka Orange będzie mecz z Irlandią Północną w marcu 2009 roku.

- Grupa TP pozostaje głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, a warunki podpisanej w ubiegłym roku umowy nie zmianiają się. Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie, tak w Polsce jaki i za granicą. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. Wystarczy przypomnieć, że przez ponad 3 lata wspierała polską Ekstraklasę tak skutecznie, że 51 proc. ankietowanych nadal wskazuje na Orange, jako sponsora Ekstraklasy, mimo, że kontrakt sponsorski wygasł w czerwcu ubiegłego roku - powiedział Piotr Gołos, dyrektor ds. sponsoringu i CSR Grupy TP.

Zmiana brandu wspierającego piłkarzy jest także logiczną konsekwencją uruchomienia przez Grupę TP w sierpniu 2008 roku kanału telewizyjnego Orange Sport. To najbardziej piłkarska z polskich telewizji, która na żywo transmituje mecze polskiej Ekstraklasy oraz rozgrywki ligowe z innych lig europejskiech. Orange, jako marka globalna także mocno zaangażowana jest w sponsoring sportowy.

Telekomunikacja Polska jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji od 2002 roku. Wspierała piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy i Świata, oraz podczas mundialu w 2006 roku oraz Euro 2008. W 2008 roku TP przedłużyła umowę sponsorską na kolejne dwa lata. Grupa TP będzie nadal wspierać reprezentację podczas eliminacji do Mistrzostw Świata w RPA, ale już pod marką Orange.


Informacje prasowe

Orange zawarł umowę o współpracy z Wikimedia Foundation

23 stycznia 2009
Orange zawarł umowę o współpracy z Wikimedia Foundation

France Telecom i Wikimedia Foundation zawarły umowę, dzięki której treści Wikimedii będą dostępne poprzez portale internetowe i mobilne Orange, m.in. w Polsce.  Oba podmioty będą też wspólnie pracować nad tworzeniem nowych usług i funkcji na bazie Wikipedii, flagowego projektu Fundacji Wikimedia . To pierwsze tego rodzaju porozumienie na świecie.

Zgodnie z umową, Orange będzie udostępniać swoim klientom we Francji, Wielkiej Brytanii, Polsce i Hiszpanii treści Wikimedii za pośrednictwem kanałów mobilnych i webowych, takich jak mobilna Wikipedia, widgety do przeglądarek WWW oraz kanały online. Dzięki temu poszerzą się możliwości łatwego dostępu do ogromnych zasobów bezpłatnej wiedzy z niemal każdej dziedziny. Skorzystają na tym zarówno użytkownicy Orange, którego serwisy miesięcznie odwiedza 55 mln osób*, jak i społeczność Wikimedii.

W Polsce partnerem mobilnym tego przedsięwzięcia będzie PTK Centertel, operator sieci Orange, a webowym - portal Wirtualna Polska. Użytkownicy telefonów komórkowych Orange zyskają za pośrednictwem wyszukiwarki WAP łatwy, mobilny dostęp do informacji zawartych w Wikipedii. Dla internautów WP przygotuje specjalny serwis, dzięki któremu będą mieć dostęp do treści tworzonych przez społeczność Wikipedii oraz kluczowych usług Wirtualnej Polski. WP będzie ponadto wspierała Fundację Wikimedia, m.in. prezentując na swoich stronach nawiązania do jej produktów. Umożliwi też internautom uzupełnienie wiedzy na interesujące ich tematy wiążąc informacje prezentowane w kilkudziesięciu serwisach tematycznych Wirtualnej Polski z hasłami Wikipedii.

W perspektywie porozumienie przewiduje również współpracę partnerów przy tworzeniu nowych -  prostych i innowacyjnych usług mobilnych i internetowych, z wykorzystaniem doświadczenia Orange w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych - zarówno mobilnych, jak również Internetu i telewizji. Ponadto, współpraca będzie rozszerzana na pozostałe europejskie sieci Orange.

- Orange pragnie zapewnić klientom jak najszerszy dostęp do wielu, różnorodnych technologii cyfrowych i dąży do uproszczenia sposobu, w jaki korzystamy z nich w poszukiwaniu informacji.  Dając naszym klientom nowe możliwości dostępu do Wikipedii, jednej z najlepiej znanych i szanowanych marek internetowych, realizujemy to zobowiązanie - powiedział Paul-Francois Fournier, dyrektor wykonawczy w Orange, odpowiedzialny za rozwój portali Grupy FT.

- Misją Wikimedia Foundation jest szerzenie wiedzy, tak by udostępniać ją na wiele różnych sposobów dla jak największej liczby odbiorców," - powiedziała Sue Gardner, dyrektor wykonawczy Wikimedia Foundation. - Przewaga Orange na rynku telefonii komórkowej i nastawienie firmy na innowacje sprawiają, że jest dla nas idealnym partnerem w popularyzowaniu naszych zasobów. Fundacja jest otwarta na takich partnerów, którzy pomogą nam realizować naszą misję i będą szanowali pracę naszej społeczności.

Umowa z Wikimedia Foundation wpisuje się w strategię Orange, polegającą na udostępnianiu jak najbardziej popularnej i atrakcyjnej treści swoim klientom. Pozwoli rozszerzyć dostęp do usług Wikimedii, zwłaszcza na europejskich rynkach telefonii komórkowej w czasie, gdy mobilny Internet staje się coraz bardziej popularny. W ten sposób Orange wspomaga realizację głównej misji Wikimedia Foundation, jaką jest rozwój  Wikipedii i innych projektów stworzonych przez internetową społeczność oraz udostępnianie ich nowym użytkownikom.

*55 millionów  unikalnych użytkowników miesięcznie - comScore, luty 2009

Obejrzyj materiał wideo na temat współpracy Orange i Wikimedii na www.orange-innovation.tv/wikimedia

 

* * * *

Informacje o Orange. Orange jest główną marką France Telecom, jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. 123 mln klientów korzysta z usług Internetowych, telewizyjnych i mobilnych pod marką Orange w większości krajów, w których Grupa prowadzi działalność. Na koniec 2008 r. skonsolidowana wartość sprzedaży France Telecom wyniosła 53,5 mld EUR i firma obsługiwała ponad 182 mln klientów w 30 krajach. Liczba ta obejmuje 122 mln klientów telefonii komórkowej na całym świecie i 13 mln klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu (ADSL) w Europie. Orange jest trzecim największym operatorem telefonii komórkowej i dostawcą szerokopasmowego Internetu numer jeden w Europie oraz, pod marką Orange Business Services, jednym z największych na świecie dostawców usług telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw międzynarodowych.

Strategia Grupy, kładąca nacisk na innowację, konwergencję i efektywne zarządzanie kosztami, ma sprawić, że  Orange stanie się operatorem zintegrowanym i punktem odniesienia w Europie w zakresie nowych usług telekomunikacyjnych. Obecnie Grupa nadal koncentruje się na swojej działalności podstawowej jako operator sieci, wypracowując sobie zarazem pozycję w nowych, obiecujących dziedzinach. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, Grupa stara się oferować produkty i usługi, które są proste i łatwe w obsłudze, a zarazem realizują zrównoważony i odpowiedzialny model biznesowy, który można dostosować do wymagań zmieniającego się w szybkim tempie otoczenia.

Spółka France Telecom jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (przedział A) i na nowojorskiej giełdzie NYSE.

Więcej informacji: www.orange.com, www.francetelecom.com, www.orange-business.com

Orange i nazwy wszystkich innych produktów i usług Orange wymienionych w niniejszym materiale są znakami towarowymi firmy Orange Personal Communications Services Limited, Orange France lub France Telecom.

 

Wikimedia Foundation jest niekomercyjną organizacją, która zarządza Wikipedią, bezpłatną encyklopedią. Jak wynika z danych comScore Media Metrix, Wikipedia i inne projekty prowadzone przez Wikimedia Foundation odnotowują ponad 300 mln unikalnych użytkowników  miesięcznie, co oznacza, że są 4. pod względem popularności serwisem WWW na świecie. Dostępna w ponad 265 językach Wikipedia zawiera ponad 12 mln artykułów opracowanych przez globalną społeczność wolontariuszy liczącą ponad 100 000 osób. Ma siedzibę w San Francisco w stanie Kalifornia. Wikimedia Foundation jest podlegającą audytowi organizacją dobroczynną spełniającą wymagania artykułu 501(c)(3) prawa podatkowego Stanów Zjednoczonych, która utrzymuje się głównie z darowizn i dotacji.

http://www.wikimediafoundation.org/

Wirtualna Polska (wp.pl) to pierwszy polski portal internetowy, multimedialna platforma informacji, komunikacji, transakcji elektronicznych, skuteczne medium reklamowe. Współtworzona przez użytkowników, jest jednym z najchętniej odwiedzanych i najbardziej rozpoznawalnych miejsc w polskim Internecie. Miesięczna liczba odsłon przekracza 2,6 miliarda (za: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2009). Systematycznie wzbogacając zasoby, WP udostępnia internautom największą liczbę serwisów tematycznych, wysokiej klasy rozwiązania e-commerce i e-biznes, telewizję internetową WPtv oraz najbogatszą w polskim Internecie ofertę reklamową.

 

Kontakt dla prasy:

Orange

Stany Zjednoczone - Carolyn Owen

+1 818 245 2652

carolyn.owen@orange-ftgroup.com

Francja - Héloïse Rothenbühler

+33 1 44 44 93 93

heloise.rothenbuhler@orange-ftgroup.com

 

Wikimedia Foundation

Jay Walsh

Head of Communications

Wikimedia Foundation

+1 415-839-6885, wew. 609

jwalsh@wikimedia.org

Matt Stewart

Solid Ground PR

+1 (408) 679-3729

matt.stewart@solidgroundus.com

Scroll to Top