Informacje prasowe

W Orange dla Firm 20 groszy za minutę do wszystkich sieci

16 lutego 2009
W Orange dla Firm 20 groszy za minutę do wszystkich sieci

Od dziś w ofercie Orange dla Firm można skorzystać z promocji Wybrane Numery do Wszystkich. Dzięki niej połączenia z pięcioma wybranymi numerami w dowolnej sieci kosztują tylko 20 groszy za minutę + VAT.

Promocja Wybrane Numery do Wszystkich to rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy często kontaktują się z partnerami mającymi telefony w innych sieciach. Kupując nową aktywację w planach taryfowych Oferta dla Firm mogą wybrać do pięciu numerów, z którymi będą rozmawiać płacąc tylko 20 groszy netto za minutę połączenia.

Ponadto klienci, którzy zdecydują się na zakup nowej aktywacji w ofercie bez telefonu, otrzymają 15% rabatu na abonament przez cały okres trwania umowy.

Szczegóły oferty prezentuje poniższa tabela:

promocja Wybrane Numery

do Wszystkich

Oferta

dla Firm

60

Oferta

dla Firm 125

Oferta

dla Firm 250

Oferta

dla Firm 500

Oferta

dla Firm 1000

miesięczny abonament za każdy wybrany numer w promocji

10 zł

(12,20 zł

z VAT)

5 zł

(6,10 zł

z VAT)

minuta połączenia do sieci Orange, Plus, Era, Cyfrowy Polsat oraz na stacjonarne

0,20 zł

(0,24 zł z VAT)

stawka za minutę połączenia

do sieci Play

0,50 zł

(0,61 zł z VAT)

opłata za włączenie jednego

numeru w promocji

1 zł

(1,22 zł z VAT)

opłata za wyłączenie jednego

numeru w promocji

5 zł

(6,10 zł z VAT)

Jak wynika z najnowszej analizy rynku przeprowadzonej dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, z usług Orange korzysta ponad połowa polskich przedsiębiorców. Dlatego klienci oferty Orange dla Firm oprócz tańszych połączeń poza własną sieć mogą także taniej a nawet za darmo rozmawiać ze wszystkimi w Orange. Wystarczy, że aktywują jedną z usług dodatkowych dostępnych wraz z promocją Wybrane Numery do Wszystkich. Do wyboru są:

  • Rozmowy bez Ograniczeń w Orange - bezpłatne połączenia ze wszystkimi

    w Orange, a minuty z abonamentu do wykorzystania na połączenia do innych sieci.

    W promocji przez pierwsze 3 miesiące usługa jest bezpłatna.

  • 50% Więcej w Ofercie dla Firm - o 50% więcej minut na rozmowy z numerami

    w Orange.

  • 5 Bezpłatnych Numerów dla Firm - bezpłatne połączenia do 5 numerów w Orange bez żadnych ograniczeń, a na numery stacjonarne pakiet aż 500 minut miesięcznie.

Ofercie promocyjnej towarzyszą nowoczesne telefony biznesowe w bardzo atrakcyjnych cenach, między innymi: Nokia E71 oraz  Samsung Ultra Touch i Sony Ericsson C905 z aparatami fotograficznymi o rozdzielczości 8,1 Mpix.

Więcej informacji o ofertach dla firm w Orange na stronie www.orange.pl/dlafirm oraz we wszystkich Salonach Sprzedaży operatora.


Informacje prasowe

Grupa TP wyróżniona za wspieranie wolontariatu

11 lutego 2009
Grupa TP wyróżniona za wspieranie wolontariatu

Podczas Gali Wolontariatu, 9 lutego, Grupa TP została nagrodzona za szczególne wspieranie wolontariatu. Indywidualne nagrody otrzymało też dwóch pracowników Telekomunikacji Polskiej. 

- Kryzys ekonomiczny nie zwalnia nas z odpowiedzialności społecznej, a nawet więcej - zobowiązuje nas do jeszcze większych wysiłków i pracy. Dla mnie wolontariat pracowniczy nie jest kosztem, ale przede wszystkim zyskiem - dla firmy, jej pracowników, dla społeczności - podkreśla Maciej Witucki, Prezes Zarządu TP.

- To wielka radość, że wśród nas - ludzi biznesu - jest tak wielu wolontariuszy, którzy dzielą się swoją wiedzą, czasem i serecem z  innymi - powiedziała Jadwiga Czartoryska, Prezes Fundacji Grupy TP, gratulując podczas Gali wszystkim nagrodzonym.

Jak co roku, podczas Gali wolontariatu wyróżniono również najaktywniejszych "wolontariuszy biznesu", którzy otrzymali tytuł „wolontariusza miesiąca" - wśród nich Joannę Bruździak i Ewę Florko - Kołecką z TP.

Wolontariat pracowniczy rozwija się w TP od 2003 roku. Obecnie prowadzi go Fundacja Grupy TP pod hasłem  „W trosce o innych". Wolontariusze wspierają swoją pracą przede wszystkim programy społeczne i edukacyjne realizowane przez Fundację, takie jak „Telefon do Mamy" czy „Edukacja z internetem TP" a także dzięki grantom od Fundacji mogą realizować własne projekty. Tylko w ubiegłym roku w  TP i Orange działało 1000 wolontariuszy, którzy m.in. prowadzili lekcje na temat bezpieczeństwa dzieci w internecie, organizowali czas wolny dzieciom w szpitalach albo realizowali lokane projekty według własnego pomysłu.

TP jako jedna z pierwszych firm została „Partnerem Centrum Wolontariatu", pomagając w tworzeniu i realizowaniu programu „Wolontariat Biznesu". Firma udostępnia też bezpłatnie infolinię oraz wspiera budowę portalu internetowego dla wolontariatu.

* * * *

Organizatorem Gali Wolontariatu jest Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu. Gala jest ukoronowaniem konkursu „Barwy wolontariatu", którego celem jest promowanie idei wolontariatu i nagradzanie najbardziej aktywnych wolontariuszy.  Honorowy Patronat nad Galą Wolontariatu od roku 2007 obejmuje Prezydent RP Lech Kaczyński.


Informacje prasowe

Fundacja Grupy TP głównym partnerem obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu

09 lutego 2009
Fundacja Grupy TP głównym partnerem obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu

Z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu -  10 lutego -  w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona tematyce bezpieczeństwa najmłodszych internautów. W mediach rozpoczyna się kampania w mediach poświęcona problemowi cyberprzemocy, a w całym kraju organizowane są lokalne inicjatywy związane z bezpieczeństwem dzieci online.  Dzień Bezpiecznego Internetu w Polsce organizują Fundacja Dzieci Niczyje oraz NASK, realizatorzy unijnego projektu Saferinternet.pl, we współpracy z Fundacją Grupy TP

Dzień Bezpiecznego Internetu, ustanowiony z inicjatywy Komisji Europejskiej w 2004 roku w ramach programu „Safer Internet", ma na celu inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpieczeństwa dzieci i młodzieży.  Międzynarodowe obchody Dnia Bezpiecznego Internetu patronatem objęła Viviane Reding, Komisarz ds. Mediów i Społeczeństwa Informacyjnego. Złotym Partnerem międzynarodowych obchodów jest UPC/Liberty Global.

Od początku swego istnienia Fundacja Grupy TP, propagując Internet jako narzędzie edukacji, zwraca uwagę na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom korzystającym z Sieci. Dlatego cieszymy się, że już po raz czwarty możemy wesprzeć organizację Dnia Bezpiecznego Internetu w Polsce. Wierzymy, że dzięki naszym wspólnym działaniom zasady bezpiecznego Internetu będą znane wszystkim użytkownikom Sieci. - mówi Jadwiga Czartoryska, Prezes Zarządu Fundacji Grupy Telekomunikacji Polskiej.

W tym roku obchody DBI koncentrujemy na problemie przemocy rówieśniczej w Sieci. Profilaktyka cyberprzemocy oraz promocja oferty pomocowej Helpline.org.pl (0 800 100 100) są przedmiotem oferty edukacyjnej, którą udostępniamy organizatorom lokalnych obchodów DBI na stronie www.dzieckowsieci.pl, oraz kampanii medialnej, która w Dniu Bezpiecznego Internetu rusza w kilku stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP oraz TVN - mówi Łukasz Wojtasik, koordynator Akademii Bezpiecznego Internetu Fundacji Dzieci Niczyje.

Hasło tegorocznych obchodów DBI i związanej z nimi kampanii w mediach „Baw się w Internecie - BEZPIECZNIE" ma podkreślić pozytywny charakter Internetu, jego walory edukacyjne, rozrywkowe, ale jednocześnie przypominać, że najważniejsze jest bezpieczeństwo, świadomość zagrożeń i dbałość w Sieci o dobro zarówno własne, jak i innych internautów - mówi Anna Rywczyńska, koordynator projektu „Saferinternet.pl" w NASK.

Jak co roku, organizatorzy DBI w Polsce zachęcają szkoły oraz inne instytucje i organizacje do podejmowania działań edukacyjnych związanych z bezpieczeństwem w Sieci. Inicjatywy rejestrować można w serwisie www.dbi.pl do końca lutego 2009 roku. Wśród ich organizatorów rozlosowane zostaną liczne nagrody. Pięć najciekawszych inicjatyw zostanie nagrodzonych tablicami interaktywnymi i projektorami ufundowanymi przez Fundację Grupy TP.

W ramach międzynarodowych obchodów DBI Insafe (europejska sieć organizacji działających na rzecz bezpieczeństwa w Internecie) zorganizował międzynarodowy quiz, w którym uczestniczyło ponad 6000 tysięcy dzieci i młodzieży w wieku 10-15 lat. Młodzi internauci odpowiadali na szereg pytań dotyczących przede wszystkim zasad bezpieczeństwa internetowego, ale również wiedzy ogólnej o Europie, jej kulturze i historii. Prawie połowa uczestników pochodziła z Polski. Konkursy dla dzieci odbywają się również w ramach portalu edukacyjnego www.sieciaki.pl.

Obchody Dnia Bezpiecznego Internetu zostały objęte honorowym patronatem przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, wicepremiera Grzegorza Schetynę, Ministra Edukacji Narodowej Katarzynę Hall, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Annę Streżyńską oraz Polski Komitet ds. UNESCO. Głównym Partnerem DBI 2009 jest Fundacja Grupy TP.

Do ubiegłorocznych obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu przyłączyło się 120 organizacji z 56 krajów; w tym roku spodziewamy się jeszcze większej liczby uczestniczących państw. W ramach międzynarodowych obchodów DBI 10 lutego pod adresem www.sidfair.org otwarta zostanie wirtualna wystawa multimedialnych materiałów edukacyjnych na temat bezpieczeństwa w Internecie, wypracowanych przez organizacje z różnych krajów. Znajdą się tam także materiały edukacyjne powstałe w ramach projektu Saferinternet.pl. Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia tej wirtualnej ekspozycji do 24 lutego. - relacjonuje Agnieszka Wrzesień, koordynator projektu „Saferinternet.pl" z Fundacji Dzieci Niczyje.

DBI w Europie: www.saferinternet.org

DBI w Polsce: www.dbi.pl

DBI 2009 w Polsce:

Organizatorzy: Fundacja Dzieci Niczyje, NASK, Główny Partner: Fundacja Grupy TP

Partnerzy: Głos Nauczycielski, Polska Presse, Media Regionalne, Warexpo, UPC, ArcaVir, Technland, Magazyn Odlotowe Agentki, Wychowawca, Meritum, Gemius S.A., Komputer Świat, Magazyn „Świat Przygód Hugo", Perspektywy.pl, Nasza Klasa, Kaspersky Lab Polska, o2.pl.

Scroll to Top