Każdego dnia prezentujemy Wam na blogu produkty, usługi i kampanie. Nie powstałyby one gdyby nie wiele osób, które przygotowują oferty, programują strony w necie czy tworzą aplikacje. Postanowiliśmy przybliżyć ich pracę i zarazem pokazać firmę "od kuchni". Być może wiedza o tym, jak pracuje się w różnych działach Orange pomoże Wam zdecydować kiedyś, że chcielibyście ruszyć w podobną ścieżkę własnej kariery. Na pierwszy ogień bierzemy Social Media.
Nasi Eksperci od Social Mediów tworzą strategie wykorzystywania kanałów on-line oraz wyznaczają kierunki ich rozwoju. Wyłapują trendy i prowadzą kampanie on-line. Choćby takie jak wspólne działania z blogerami, które okazały się sukcesem dzięki indywidualnemu podejściu we współpracy. Do ich zadań należy także monitoring internetu. Pomagają rozwiązywać problemy współpracując blisko z konsultantami i Orange Ekspertami. Opracowują system raportów i alertów po to, aby każdy, kto zgłasza sprawę dotyczącą klientów Orange, natychmiast otrzymał odpowiedź. Średni czas ich reakcji na posty zamieszczone na Facebooku wynosi 23 minuty, co według Social Bakers czyni Orange Polska jedną z najlepszych firm na świecie w szybkości odpowiedzi. Osoby planujące kampaniie żonglują mediami z cyrkową precyzją. Dla każdego z projektów potrafią stworzyć świeżą strategię. Na pracę patrzą rozwiązaniami tak, by przekaz zawsze trafił do właściwych osób w odpowiednim czasie. Potrafią też negocjować z mediami atrakcyjniejsze ceny i korzystniejsze czasy emisji.
Na scenie OWF artyści dają czadu tak, że aż muzyka dudni w głośnikach! A tymczasem z tyłu, na zapleczu Stadionu Narodowego praca wre. Trwają wywiady, dziesiątki fotoreporterów i dziennikarzy pracuje, by informacja o tym, że zespoły na scenie już grają poszła w świat. I my także, redakcją blogową pracowałyśmy, by materiały wideo pojawiały się teraz na blogu. Dzięki fajnej ekipie filmowej zgraliśmy godziny materiałów koncertowych. Muszę przyznać, że to duże szczęście, kiedy praca jest także przyjemnością.
Zobaczcie jak wyglądała nasza praca za kulisami Orange Warsaw Festival 2014.
Ponad miesiąc temu Michał Rosiak ostrzegał Was przed powtarzającymi się atakami phishingowymi. Proszę przeczytajcie jeszcze raz jego wpis, ponieważ próby wyłudzenia danych od klientów różnych operatorów niestety powtarzają się. W ostatnim czasie mogliście otrzymać wiadomość e-mail przypominającą informację z e-fakturą, jaką comiesięcznie otrzymują nasi klienci. Orange Polska jej nie wysyła i jest spreparowana przez atakujących. Wykonaliśmy już wiele działań, aby zablokowac ten ruch, ale proszę bądźcie czujni. Pamiętajcie też, że Orange Polska nigdy nie żąda podania przez internet Waszych danych ani autoryzacji płatności. E-maile, które wzbudzą Waszą wątpliwość przesyłajcie na adres: cert.opl@orange.com. Więcej informacji znajdziecie tutaj.
Odpowiedź:
(anulować)
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.