Wczoraj wieczorem w Warszawie ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu Grand Video Awards zorganizowanego przez magazyn „Press”. Zwycięzców poszczególnych kategorii wyłoniło 30-osobowe jury złożone z ekspertów z mediów, agencji reklamowych i sieci internetowych. Na konkurs zgłoszono aż 764 materiały wideo. Do finału nominowano 60 prac w 10 kategoriach.
Wśród zwycięzców znalazła się Natalia Hatalska. Nagrodę przyznano jej w kategorii Publicystyka za pierwszy odcinek projektu „OnOff” poświęcony generacji Z. Cykl „OnOff” opowiada o aktualnych trendach społecznych, zwłaszcza tych na styku świata online i offline. Zwycięski odcinek Natalia poświęciła generacji osób urodzonych po 1995 roku.
Jak przyznaje Natalia, kiedy zaczynała ten projekt chciała po prostu przetestować trend długich form wideo, których – według obiegowej opinii – nie chce nam się oglądać. Autorka zakładała maksymalną liczbę wyświetleń jednego odcinka na poziomie ok. 20 000 –ten benchmark przekroczyła prawie 20-krotnie. Podsumowanie i spostrzeżenia Natalii na temat projektu znajdziecie na jej blogu.
Nagroda bardzo nas cieszy, bo marka Orange była partnerem strategicznym tego projektu. Mam nadzieję, że przed nami jeszcze wiele równie inspirujących projektów z Natalią ;)