Pisząc o Orange Ekspertach odpowiadających na Wasze zgłoszenia w internecie obiecałam, że wkrótce opowiem Wam także o Orange Ekspertach pracujących na infolinii i w wybranych salonach.
Orange Eksperci to nasze „zespoły do zadań specjalnych” - rekrutujemy ich spośród najlepszych doradców w salonach oraz w telefonicznym biurze obsługi. Specjalizują się w nowych technologiach i chętnie pomagają nie tylko w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów dotyczących smartfonów i tabletów, ale także uczą krok po kroku jak korzystać z różnych funkcji. Z ich usług mogą korzystać nie tylko klienci Orange – Eksperci w salonach i na infolinii są dostępni dla użytkowników wszystkich sieci. Może już ich spotkaliście? W salonach można ich poznać po czarnych koszulkach z charakterystycznym logo z żarówką:
Dla osób preferujących kontakt telefoniczny mamy specjalną infolinię, w której nie trzeba słuchać komunikatów i wybierać tematów rozmowy – po połączeniu z numerem *900, a z telefonu w innej sieci lub stacjonarnego – z 703 300 900 od razu można rozmawiać z Doradcą. Osobistą pomoc w salonie można uzyskać już za 20 zł, a koszt rozmowy z infolinią to 1,99 zł za minutę połączenia z numerem *900 i 2,08 zł za minutę połączenia z numerem 703 300 900 (tak, tak, klienci Orange mają taniej :)).
Orange Ekspertów w salonach i na infolinii polecam szczególnie osobom, które kupiły swój pierwszy smartfon i potrzebują wsparcia w jego konfiguracji albo tym, którzy czują, że nie do końca rozumieją działanie tego, którego używają już od jakiegoś czasu.
Na koniec, jako ciekawostkę dodam, że wg. niedawno opublikowanych badań TNS Global, 13% Polaków nie zdaje sobie sprawy, że telefon, który zakupili jest smartfonem. Znacie kogoś takiego? Nam ciągle trudno w to uwierzyć…
Komentarze
Witam, jestem abonentem Orange mam kilka usług w tej sieci. Zadzwoniłem pod ten numer 703 300 900 nie uzyskałem pomocy w sprawie internetu, wysłuchałem kilku (naciśnij lub wybierz) i straciłem 13 zł. Które oczywiście zostały skrupulatnie doliczone do rachunku. Brawo Orange tak się zarabia na naiwnych klientach. Niestety nie polecam tej usługi ponieważ gdybym się dodzwonił to prawdopodobnie stracił bym majątek na rozmowie z ekspertem.
OdpowiedzPozdrawiam
Wasz abonent
Mirosław Malinowski
Własnie ja skorzystałam z tego numeru za namową konsultanta z BOK i ani pan X ani żadna nagrana automatyczna sekretarka nie poinformowała mnie iż połączenie będzie płatne..i tak dostałam dziś rachunek i własnie złożyłam reklamację. Mam nadzieje, że z pozytywnym skutkiem. Dodam że rozmowa trwała ponad 2 godziny. Gdybym została poinformowana iż koszt za minutę połączenia będzie wynosił tyle czy tyle nie zgodziłabym się na nawiązanie połączenia.
OdpowiedzTo ja mam lepszy numer,mój fon sam zadzwonił na ten numer ,nie wiem w jaki sposób i n szczęście ok 1 minuty to trwało i jest naliczone niecałe 2 zł ZŁODZIEJE?!!
OdpowiedzWitam, jestem abonentem Orange mam kilka usług w tej sieci. Zadzwoniłem pod ten numer 703 300 900 nie uzyskałem pomocy w sprawie internetu, wysłuchałem kilku (naciśnij lub wybierz) i straciłem 13 zł. Które oczywiście zostały skrupulatnie doliczone do rachunku. Brawo Orange tak się zarabia na naiwnych klientach. Niestety nie polecam tej usługi ponieważ gdybym się dodzwonił to prawdopodobnie stracił bym majątek na rozmowie z ekspertem.
OdpowiedzPozdrawiam
Wasz abonent
Mirosław Malinowski
Własnie ja skorzystałam z tego numeru za namową konsultanta z BOK i ani pan X ani żadna nagrana automatyczna sekretarka nie poinformowała mnie iż połączenie będzie płatne..i tak dostałam dziś rachunek i własnie złożyłam reklamację. Mam nadzieje, że z pozytywnym skutkiem. Dodam że rozmowa trwała ponad 2 godziny. Gdybym została poinformowana iż koszt za minutę połączenia będzie wynosił tyle czy tyle nie zgodziłabym się na nawiązanie połączenia.
OdpowiedzTo ja mam lepszy numer,mój fon sam zadzwonił na ten numer ,nie wiem w jaki sposób i n szczęście ok 1 minuty to trwało i jest naliczone niecałe 2 zł ZŁODZIEJE?!!
OdpowiedzJakim cudem jest reklama że eksperci są w salonach i na infolinii.Dzisiaj byłem w salonie i nikt nie potrafił mi pomóc tylko odesłali na infolinię.Śmiech na sali z takiej obsługi.
OdpowiedzJakim cudem jest reklama że eksperci są w salonach i na infolinii.Dzisiaj byłem w salonie i nikt nie potrafił mi pomóc tylko odesłali na infolinię.Śmiech na sali z takiej obsługi.
Odpowiedz