Rozrywka

Kup tańsze Early Bird na Orange Warsaw Festival 2015

Kasia Barys Kasia Barys
08 października 2014
Kup tańsze Early Bird na Orange Warsaw Festival 2015

Karnety Early Bird zostały wprowadzone pierwszy raz. To nowość, która pozwoli Wam zaoszczędzić na np pociag do Warszawy. Już od teraz możecie kupić tańsze bilety na Orange Warsaw Festival 2015. Tak, nie wiemy, jeszcze kto zagra na festiwalu, ale nie powinniście się denerwować. Jeszcze nigdy organizator nie zawiódł. Line up był zawsze na wysokim, światowym poziomie. Do tej pory gościliśmy takie gwiazdy jak: Beyonce, Kings of Leon, David Guetta, Linkin Park czy Cypress Hill. Kupcie Early Bird, taniej, za 330 zł i czekajcie czerwca, kiedy będziecie mogli je okazać przy bramkach! Bilety do kupienia między innymi tutaj.

38d6f3d9afae118ccc79192b87cef0a7f35


Odpowiedzialny biznes

Zgłoś swój Klub Sportowy Orange

Kasia Barys Kasia Barys
08 października 2014
Zgłoś swój Klub Sportowy Orange

Pamiętacie, że ruszamy z programem sportowym, promującycm aktywny tryb życia dla dzieci i młodzieży. Ruszcie dzieci z kanapy, zróbcie coś dobrego dla zdrowia. My Wam pomożemy. Damy sprzęt treningowy, know-how. A czy Wy uprawiacie sport? Przeslijcie zdjęcie jak trenujecie, a ja wybranym osobom rozdam sportowe gadżety. Komisja wybierze 5 osób, które otrzymają piłki np do koszykówki, siatkówki czy ręcznej.

Zobaczcie jak do sportu przekonują znani sportowcy: Jerzy Dudek, Artur Siódmiak i Monika Pyrek.

 


Odpowiedzialny biznes

Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
07 października 2014
Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek

Zdobyliśmy Złoto podczas tegorocznej 15 polskiej edycji  Effie Awards 2014. Statuetkę otrzymała kampania „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” wprowadzająca markę nju mobile na rynek. To nie pierwszy sukces Orange Polska w tym konkursie. Wcześniej nagrody  w różnych kategoriach wygrywali Wasi ulubieńcy - Serce i Rozum. Dla przypomnienia Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Na czym polega jego siła i wyjątkowość? Na tym, że nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie ich urodę. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów, kreacji oraz obsługi klienta. Więcej o konkursie możecie przeczytać w komunikacie prasowym i na stronie www.effie.pl

 

Scroll to Top