Blog www.blog.tp.pl/wojciechjabczynskiprowadzony przez rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskiego został uznany za najlepszy w konkursie Firmowy Blog Roku 2009. Wygrał w kategorii "Blog profesjonalny powyżej roku".
Blog Grupy TP otrzymał także wyróżnienie specjalne za przełamywanie stereotypów w komunikacji z klientami. Zdaniem jurorów, najlepiej realizuje on najważniejsze kryterium brane pod uwagę w ocenie czyli właśnie umiejętność przełamywania stereotypów i wdrażania nowych narzędzi komunikacji biorąc pod uwagę skalę działalności firmy.
- Blogi Grupy TP stanowią istotny element naszej strategii komunikacyjnej. Nagroda upewniła nas, że kierunek nowych mediów jest właściwy i mamy na czym budować potencjał całej platformy blogowej - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Departamentu PR Grupy TP.
- Blog jest dialogiem. Potwierdza to 10 tys komentarzy w ciągu roku, czyli średnio 50 do wpisu oraz 10 tys unikatowych użytkowników spędzających na blogu średnio po ok. 5 minut za każdym razem. Nie pisałbym go, gdyby nie wsparcie i wiedza zespołu pracowników - dodaje Wojtek Jabczyński.
Jurorami w konkursie byli eksperci zajmujący się komunikacją w nowych mediach m.in. Jarosław Sobolewski, Maciej Zawadziński, Dominik Kaznowski.
Blog rzecznika Grupy TP istnieje od grudnia 2008 r., w listopadzie tego roku uruchomiono pod adresem www.blog.tp.pl kolejne 3 blogi: korporacyjny, technologiczny oraz sportowy.