Informacje prasowe

Nowości w ofercie telefonii stacjonarnej TP

28 stycznia 2010
Nowości w ofercie telefonii stacjonarnej TP

Od 1 lutego klienci, którzy podpiszą umowę na telefon stacjonarny na czas określony, mogą skorzystać z jednej z 4 nowych ofert promocyjnych. Do wyboru mają: dodatkowe minuty na połączenia komórkowe, telefony w atrakcyjnych cenach, bony na zakupy i możliwość przyłączenia do sieci za symboliczną złotówkę.

Wybierając jeden z planów doMowych, klient może zaoszczędzić nawet 192 zł. Wystarczy, że podpisze umowę na 12 lub 24 miesiące i zamówi pakiet 30 minut na połączenia komórkowe do wszystkich sieci za 1 zł miesięcznie.

Dodatkowo, decydując się na dowolny plan doMowy z umową od 12 do 36 miesięcy, klient może wybrać jeden z pięciu nowoczesnych, bezprzewodowych telefonów stacjonarnych dostępnych już od 1 zł. Ponadto, klient bezpłatnie korzysta przez 3 miesiące z identyfikacji numeru dzwoniącego.

Osoby, które zdecydują się na korzystanie z jednego z planów doMowych przez 2 lub 3 lata mogą również liczyć na prezent - bon na zakupy wartości od 100 do 300 zł. Wartość przyznanego bonu zależy od wybranego planu i czasu, na który zostanie podpisana umowa.

Przez najbliższe 12 miesięcy TP redukuje opłatę za przyłączenie do sieci do 1 zł. Warunkiem jest podpisanie umowy na telefon na 24 miesiące.

***

Do końca marca 2010klienci indywidualni podpisujący umowy na korzystanie z telefonii stacjonarnej mogą otrzymać 50 lub 30 proc. obniżki na abonament we wszystkich planach doMowych. Wystarczy podpisać umowę na 24 lub 12 miesięcy.


Informacje prasowe

Rekordowy rok kina z Orange

28 stycznia 2010
Rekordowy rok kina z Orange

Polskie kina w 2009 roku przeżywały prawdziwe oblężenie. W ciągu 12 miesięcy sprzedano rekordowe 38 milionów biletów. To najlepsza frekwencja od 20 lat. Zarazem był to pierwszy rok akcji „Środy z Orange", z której skorzystało blisko 750 tysięcy osób.

Na sukces frekwencyjny wpłynął bogaty repertuar, w tym roku kinomani mogli zobaczyć ponad 200 nowych filmów. Zestawienie najpopularniejszych produkcji pokazuje, że Polacy kochają animacje - w pierwszej dziesiątce znalazły się 4 kreskówki. Najbardziej kasowy okazał się „Madagaskar 2", który obejrzało ponad 2 miliony widzów. W pierwszej dziesiątce znalazły się również „Epoka Lodowcowa 3", „Odlot" oraz „Potwory kontra Obcy".

Był to również dobry rok dla polskich produkcji. W zestawieniu największych hitów znalazły się 2 polskie filmy: „Kochaj i tańcz" oraz „Popiełuszko". Bardzo dobrze wypadły również 4 filmy koprodukowane przez Grupę TP. Prawie półmilionową widownię zgromadziła komedia „Miłość na wybiegu". Trzy inne: „Generał Nil", „Dzieci Ireny Sendlerowej" oraz „Nigdy nie mów nigdy" obejrzało łącznie ponad milion widzów.

Widzowie Śród z Orange wykazali się nieco innymi preferencjami. Wśród nich wygrywają filmy akcji, na czele z katastroficznym „2012". Na kolejnych miejscach uplasowały się „Anioły i Demony" i jedyna w zestawieniu animacja - „Epoka Lodowcowa 3". Wśród polskich produkcji w top ten znalazły się „Galerianki" oraz „Wojna polsko-ruska". Wysoko uplasował się też „Zmierzch" i kontrowersyjna produkcja Quentina Tarantino „Bękarty Wojny".

W lecie zainteresowanie kinem z sal przeniosło się pod gwiazdy. Dzięki akcji Orange Kino Letnie w wakacyjnych kurortach Sopocie i Zakopanem, w niecodziennej scenerii można było zobaczyć najlepsze filmy ostatnich lat. Pneumatyczne ekrany ustawione na molo i na Krupówkach przyciągały tłumy, pozwalały bowiem cieszyć się dobrym filmem i letnim wieczorem jednocześnie.

Dla kinomanów przygotowana została strona internetowa orangefilm.pl, gdzie można znaleźć informacje ze świata filmu, materiały zza kulis oraz wywiady z gwiazdami. Na Facebooku powstał Klub Filmowy Orange, gdzie można wziąć udział w konkursach wiedzy filmowej, wygrać zaproszenia na pokazy przedpremierowe i gadżety filmowe.


Informacje prasowe

Z Telekomunikacją Polską na Igrzyska do Vancouver i Londynu

27 stycznia 2010
Z Telekomunikacją Polską na Igrzyska do Vancouver i Londynu

Telekomunikacja Polska dołączyła do grona sponsorów Polskiego Ruchu Olimpijskiego. Dziś w warszawskim Centrum Olimpijskim podpisano umowę sponsorską na lata 2010-2012, dzięki której narodowy operator będzie wspierał naszych olimpijczyków w Vancouver i Londynie.  

Na mocy umowy, podpisanej przez prezesa PKOl Piotra Nurowskiego i prezesa TP Macieja Wituckiego, Telekomunikacja Polska została Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Vancouver 2010 oraz Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Londyn 2012.

- Igrzyska olimpijskie to sportowe święto, które zbliża ludzi. Będąc narodowym operatorem telekomunikacyjnym wielokrotnie wspieraliśmy tych, którzy reprezentowali nasz kraj podczas wielkich imprez sportowych - powiedział podczas ceremonii podpisania umowy Prezes TP Maciej Witucki. - Mamy za sobą także olimpijskie doświadczenia. Byliśmy sponsorem olimpijskiej reprezentacji w Salt Lake City i w Atenach. Cieszę się, że podczas najbliższych, zimowych Igrzysk w Vancouver będziemy mogli ponownie wspierać polskich olimpijczyków. Trzymamy za nich mocno kciuki! - dodał Prezes Witucki.

Piotr Nurowski, Prezes PKOl powitał powrót narodowego operatora telekomunikacyjnego do grona sponsorów ruchu olimpijskiego. - Telekomunikacja jest we współczesnym świecie synonimem nowoczesności i bliskości. Dlatego tak bardzo cieszymy się, że TP będzie wspierać polski ruch olimpijski. Podobnie, jak narodowy operator, patrzymy w przyszłość. Dlatego już od tego roku będą rozgrywane Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie, które również będzie sponsorować TP. To impreza dla olimpijczyków jutra, dzisiejszych nastolatków, którzy szkoleni w dobrych warunkach i przez najlepszych trenerów mogą za kilkanaście lat zdobywać dla Polski medale. Jestem przekonany, że przy wsparciu naszych sponsorów, w tym Telekomunikacji Polskiej, uda się zapewnić tym dziewczętom i chłopcom najlepsze warunki do rozwoju ich talentów sportowych.

Podczas konferencji prezes Maciej Witucki na ręce prezesa Piotra Nurowskiego przekazał olimpijczykom specjalną flagę. Znajdą się na niej autografy sportowców, osób związanych z ruchem olimpijskim oraz sponsorów. Flaga pojedzie na Igrzyska do Vancouver a po powrocie zostanie zlicytowana na wspólnej aukcji charytatywnej TP i PKOL.

Scroll to Top