Informacje prasowe

TP kibicuje polskim olimpijczykom

12 lutego 2010
TP kibicuje polskim olimpijczykom

Igrzyska Olimpijskie w Vancouver to wyjątkowe wydarzenie, w którym aktywnie polskich sportowców wspierać będzie Telekomunikacja Polska, sponsor kadry olimpijskiej. Będziemy kibicować sportowcom w ich zmaganiach o medale, informować o nich w telewizji, internecie i na blogach. Planujemy też liczne atrakcje dla wszystkich kibiców sportów zimowych. Dla olimpijczyków mamy też flagę i specjalnego orzełka.

Przez najbliższe dwa tygodnie główną atrakcją kanałów Orange Sport i Orange Sport Info będą Igrzyska Olimpijskie w Vancouver. Będą nadawać wywiady, raporty specjalne i relacje na żywo. Codziennie gość dnia - ekspert, dziennikarz, sportowiec czy trener - komentować będzie wydarzenia na olimpijskich arenach Vancouver. Poranny, olimpijski przegląd prasy będzie relacjonował komentarze mediów, a pasek informacyjny nieustannie, na żywo informował o najważniejszych wydarzeniach. W miejscowościach drogich sercu naszych reprezentantów pojawią się wozy satelitarne. Dzięki nim widzowie zobaczą jak na skoki Adama Małysza reagują mieszkańcy Wisły i czy mieszkańcy Kasiny Wielkiej trzymają kciuki za powodzenie Justyny Kowalczyk.

Grupa TP wspiera olimpijczyków również na portalu internetowym. Pod adresem www.igrzyska.wp.pl/vancouver powstał serwis poświęcony wyłącznie Igrzyskom Olimpijskim, który informuje o najważniejszych wydarzeniach z Vancouver.

Od pierwszego dnia igrzyska oraz komentarze olimpijczyków będą opisywane także na blogach Grupy TP. Pod adresem www.blog.tp.pl olimpijczycy, trenerzy i dziennikarze sportowi będą zachęcać do wspierania biało-czerwonych. Na kibiców czekają też nagrody w specjalnym konkursie.

Dla olimpijczyków TP przygotowała również specjalną flagę, która została przekazana na ręce Piotra Nurowskiego, szefa PKOl. Przypomina ona dotychczasowe sukcesy i jest motywacją do kolejnych. Znalazły się na niej życzenia powodzenia podpisane przez sportowców, dziennikarzy oraz pracowników TP i Orange. Flaga pojechała do Vancouver i zawiśnie w polskiej wiosce olimpijskiej. Po powrocie zostanie zlicytowana na wspólnej aukcji charytatywnej TP i PKOl.

Przez cały czas trwania igrzysk na lodowisku przy Złotych Tarasach w Warszawie będzie działać Strefa Olimpijska TP. W strefie transmitowane będą wszystkie wydarzenia sportowe z Vancouver. W przerwach transmisji odbywać się będą na lodowisku liczne atrakcje, quizy i konkursy.

Od 12 lutego do 1 marca Telekomunikacja Polska będzie wspierać olimpijczyków również specjalnym orzełkiem. Pojawi się on w reklamach telewizyjnych, internecie i prasie. Spoty sponsorskie codziennie będą pojawić się przy transmisjach z aren olimpijskich. Za ich kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis, a za zakup mediów agencja Mediaedge.


Informacje prasowe

Orange Free na Kartę – tani internet i rozmowy bez abonamentu

11 lutego 2010
Orange Free na Kartę – tani internet i rozmowy bez abonamentu

Od 11 lutego trzykrotnie tanieje transmisja danych w ofercie Orange Free na Kartę. Spadają również ceny połączeń telefonicznych oraz MMS-ów. Dzięki atrakcyjnym stawkom na wszystkie usługi, Orange Free na Kartę staje się rozwiązaniem dla każdego, kto chce korzystać z mobilnego internetu i telefonu bez rachunków i abonamentu.

Orange Free na Kartę to oferta przedpłacona, która zapewnia mobilny dostęp do internetu, rozmowy telefoniczne, wysyłanie SMS-ów i MMS-ów za pomocą jednej karty SIM. Można jej używać zarówno w telefonie, jak i modemie podłączonym do komputera. Usługa umożliwia transmisję danych z prędkością do 7,2 Mb/s.

Nowi i dotychczasowi użytkownicy Orange Free na Kartę skorzystają z bardzo atrakcyjnych stawek od 11 lutego br.:

Usługa

Stawki obowiązujące od 11.02.2010 r

Połączenia głosowe do wszystkich sieci oprócz Play i Cyfrowego Polsatu

0,29 zł/ min

Połączenia głosowe do Play

0,75 zł/ min

Połączenia głosowe do Cyfrowego Polsatu

0,65 zł/ min

Połączenia z internetem i WAP

0,01 zł/ 100 kB

SMS

0,20 zł

MMS

0,40 zł

Podobnie jak w przypadku innych ofert na kartę, do wyboru jest kilka kwot doładowań o różnych okresach ważności:

Kwota doładowania

Limit transferu w ramach doładowania

Ważność konta

100 zł + 10 zł premii

1 GB

5 m-cy

50 zł

488 MB

3 m-ce

25 zł

244 MB

1 m-c

10 zł

97 MB

7 dni

5 zł

48 MB

2 dni

 

Nowe ceny Orange Free na Kartę to kolejny etap budowy atrakcyjnej,

kompleksowej oferty internetowej Orange.

Więcej informacji na ten temat na: www.orange.pl


Informacje prasowe

Kino na randkę – pierwsza odsłona raportu Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków”

10 lutego 2010
Kino na randkę – pierwsza odsłona raportu Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków”

Wyjazd na weekend, romantyczna kolacja przy świecach, a może wyjście do kina? Jak spędzamy Walentynki? Czy kobiety i mężczyźni lubią randki w kinie? Kto z partnerów wybiera film? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań przedstawia najnowszy raport Orange i New Age Media - „Preferencje kinowe Polaków".

Raport potwierdza, że Polacy kochają filmy, aż 43% z nich wymienia pójście do kina jako najlepszy sposób na spędzenie wolnego czasu. W Walentynki zobaczymy więc w kinach wiele par - 54% respondentów przyznaje, że do kina najczęściej chodzi z partnerką lub partnerem. Połowa badanych deklaruje, że lubi spotkania w kinie, a 25% przyznaje, że to właśnie tam byli na pierwszej randce w życiu.

To mężczyźni chętniej wybierają kino jako sposób na wieczór we dwoje (53% wskazań), przy czym najczęściej wybieranymi gatunkami są filmy sensacyjne i kryminały - tak wskazało 64% panów. - Kobiety są bardziej refleksyjne, sala kinowa jest dla nich z reguły miejscem relaksu i wyciszenia, a filmy obyczajowe, komedie, także te romantyczne, preferowanymi gatunkami - mówi Łukasz Borys z agencji badawczej Ipsos.

Potwierdzają to badania. W 2009 roku produkcja „Kochaj i Tańcz" została doceniona szczególnie przez kobiety - 16% respondentek uznało ją za najlepszy film roku. W tym sezonie w lutym pojawi się kilka produkcji z miłością w tle. Na ekranach zobaczymy „Oświadczyny po irlandzku", „Wciąż ją kocham", „To skomplikowane", „Walentynki" oraz polską komedię romantyczną „Randka w ciemno" z doborową obsadą: Katarzyną Maciąg, Borysem Szycem i Tomaszem Kotem w rolach głównych.

Tymczasem na ekranach nadal można oglądać „Avatar" Jamesa Camerona, który bije rekordy popularności. Czy jest więc szansa na kompromis w wyborze filmu? Badania pokazują, że tak. Aż 72% respondentów deklaruje, że wybór konkretnego tytułu jest najczęściej efektem konsensusu pomiędzy partnerem i partnerką. W dniu zakochanych lepiej jednak nie iść na film z udziałem Angeliny Jolie lub Brada Pitta. To według Polaków najbardziej seksowna para aktorów w Hollywood, co mogłoby przeszkadzać w skupieniu się na współtowarzyszu kinowej randki.

Ci, którzy walentynkowy wieczór spędzą w inny sposób, nowości filmowe mogą obejrzeć w ciągu tygodnia. Wybierając się do kina w środę, także zaoszczędzą. W ramach akcji Środy z Orange, jak co tydzień, będą mieli możliwość nabycia dwóch biletów w cenie jednego. Wszystkich kinomanów zapraszamy też do Klubu Filmowego Orange na Facebooku.

 

*****

Jakie filmy zostały uznane przez Polaków za najlepsze w 2009 roku? Które były najbardziej przereklamowane? Czy w kinie siadamy zawsze na swoim miejscu? Kto jest najseksowniejszym aktorem zdaniem damskiej części publiczności? Czy mężczyźni rzeczywiście wolą blondynki? Na te i wiele innych pytań znajdą Państwo odpowiedź w pełnym raporcie Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków". Premiera w kwietniu 2010 roku.

Badanie „Preferencje kinowe Polaków" zostało przeprowadzone w styczniu 2010 roku na zlecenie Orange i New Age Media przez instytut Ipsos. Metodologia: badanie ilościowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1010 Polaków wieku 15+. W przypadku wykorzystywania materiałów konieczne jest podanie źródła: Raport Orange i New Age Media: Preferencje kinowe Polaków.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.