Darmowa dostawa do ponad 30 000 punktów DPD Pickup
Wojtek Jabczyński
27 września 2024
Jeśli kupicie smartfony czy inne urządzeniana stronie www.orange.pl, dostarczymy je Wam za darmo do punktów DPD Pickup. Dotychczas bezpłatnie mogliście je odebrać także w Paczkomatach InPost i naszych salonach.
Dostawa do paczkomatów i różnych punktów odbioru jest turbo popularna. Pewnie podobnie jak Wy, korzystam z nich coraz częściej. W Orange staramy się ułatwić ten proces i oferować taką formą dostarczania zamówionych towarów, jaka jest dla Was najbardziej wygodna.
Teraz dokładamy 30 000 punktów DPD Pickup, w tym znajdujących się m.in. w sklepach Żabka, Lidl, Dino, Kaufland i na stacjach paliw Shell. Jeśli jednak wolicie kuriera DPD do koszt wynosi 19,99 zł (z płatnością online, +6 zł z płatnością przy odbiorze).
Promocja darmowej dostawy do punktów DPD dotyczy klientów indywidualnych i biznesowych naszych ofert mobilnych oraz Orange Love (opcja 2 usług - telefon i internet mobilny) z umową cyfrową, płatnością online, a także osób wybierających same urządzenie na raty lub bez z płatnością online.
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
Xen19:35 28-09-2024
Do kogo można napisać w sprawie nieuczciwego salonu?
Odzywa się telefon, odbierasz. Kto to? Okazuje się, że dzwonią z banku. A przynajmniej tak się wydaje, bo przekręt "na konsultanta" to jedno z popularniejszych sieciowych oszustw coraz częściej rozpoznawane przez internautów. W CERT Orange Polska zaobserwowaliśmy jednak nowy, niebezpieczny pomysł oszustów. Zobaczcie na co warto uważać.
Nie wiem, jak to wygląda w każdym banku, mam jednak świadomość, że na pewno mBank i Millennium wdrożyły dawno temu bardzo dobre i ważne rozwiązanie, poprawiające bezpieczeństwo, gdy dzwonią z banku.
Dzień dobry, nazywam się [imię i nazwisko]. Zanim będziemy mogli kontynuować naszą rozmowę, proszę o potwierdzenie kontaktu w aplikacji mobilnej.
Dla mnie rewelacja. Zdaję sobie oczywiście sprawę, że dla pełnej efektywności należy jeszcze odpowiednio wyedukować klientów. Korzystam z usług jednego z tych banków i gdyby nie fakt, że interesuję się tematem, nie dowiedziałbym się o tej funkcjonalności. W sumie być może przestępcy być może też dopiero teraz wpadli na to, że takie zabezpieczenie istnieje. Ale wygląda na to, że psuje im nieco krwi, więc próbują znaleźć sposób, by sobie z nim poradzić.
SMS z (fałszywym) potwierdzeniem
Dlaczego pisałem o konieczności edukacji klientów? Bo stawiam dolary przeciwko orzechom, że co najmniej 19 na 20 internautów uzna taki SMS jak poniższy za prawdziwy kontakt od banku.
Wystarczy mu się chwilę przyjrzeć, by zdać sobie sprawę z tego, z jaką ściemą mamy do czynienia.
brak polskich liter
niepoprawny styl (posiadać wątpliwości?)
prosty sześciocyfrowy "kod"
Biorąc pod uwagę, że nadpisy mogą zastrzegać tylko podmioty administracji publicznej, jako "Millennium", czy "mBank" - bądź inny bank - może napisać każdy. No i sześć cyfr to nie jest żadne potwierdzenie tożsamości. Oszust nawet nie musi ich znać. Nieważne, co mu podasz - on i tak potwierdzi.
Dlaczego uważam, że wielu internautów może się na to nabrać? Ze względu na presję. W momencie, gdy dzwoni "konsultant" ze swoimi socjotechnicznymi sztuczkami, wzbudza w Tobie obawy, że Twoim pieniądzom coś grozi - po prostu spojrzysz na SMS-a i podasz mu te cyfry.
W przypadku potwierdzenia tożsamości w aplikacji mobilnej mamy pewność, że wiadomość push trafi do właściwej osoby, a ta potwierdzi jego odbiór biometrią lub ustalonym przez siebie hasłem, czy PIN-em.
Co robić, gdy nie wiesz, czy dzwonią z banku
Przede wszystkim warto być czułym na wszelkie socjotechniczne sztuczki. Powtarzam to do znudzenia, ale jeśli coś wywołuje w Tobie silne emocje - jest podejrzane! Dowiedz się, czy Twój bank ma funkcjonalność potwierdzenia tożsamości konsultanta w aplikacji. Jeśli tak - kod z takim opisem w SMS to oszustwo. Masz jakiekolwiek wątpliwości? Po prostu się rozłącz. A następnie zadzwoń do banku i spytaj, czy do Ciebie dzwonili.
A do SMS-ów z banku najlepiej stosować zasadę ograniczonego zaufania. Jeśli oszust użyje takiego samego nadpisu jak bank, fałszywe wiadomości "zakolejkują" się razem z prawdziwymi. Łatwo w ten sposób dać się oszukać. Warto też pamiętać, że przestępcy mogą uruchomić kreatywność. I - że pozwolę sobie jeszcze raz pójść śladem opisywanych tutaj banków - wysłać wiadomość od "Miillenium" czy "mBakn". Zawsze czytacie nadpisy? Idę o zakład, że wiele osób przegapiłoby literówkę.
Ja w jednym z moich banków czytam np. tylko treści w aplikacji. W drugim nie uniknę SMS-ów (niestety tylko tak potwierdzają przelewy). Ale wtedy dokładnie czytam każdą wiadomość zanim wpiszę kod. No i kody przychodzą, kiedy przeprowadzam transakcję, a nie nagle, "z kosmosu".
Nie dajcie się oszukać. Dbajcie o swoje pieniądze.
W nju wystartowaliśmy z promocją dla nowych użytkowników. Jeśli teraz zdecydujecie na kupienie naszych usług otrzymacie dodatkowy pakiet 300 GB na 3 miesiące. Promocja trwa do 2 października i dotyczy nju na abonament w opcjach solo, para, trio.
Promocyjne 300 GB włączymy automatycznie maksymalnie 14 dni od daty aktywacji oferty nju. Pakiet przyznamy na każdy kupiony numer nju. Jeśli skorzystacie z oferty trio to 300 GB jest na każdy numer, czyli w sumie 900 GB. Pakiet nie jest współdzielony między numerem głównym i dodatkowym, dotyczy tylko numeru, dla którego został przyznany.
Aby skorzystać z oferty należy złożyć zamówienie w dniach 24 września - 2 października na oferty w abonamencie oraz aktywować ofertę nju. Promocja nie dotyczy planu nju internetowy, oferty nju subskrypcja oraz nju na kartę.
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.
Komentarze
Do kogo można napisać w sprawie nieuczciwego salonu?
OdpowiedzI super. Teraz paczkomaty wyrosły jak grzyby po deszczu. Ja mam jeden przed blokiem, mały bo mały dod pickup ale jest 🙂
OdpowiedzDo mnie wojciech.jabczynski@orange.com
OdpowiedzPrzekażę właściwym osobom i sprawdzimy. Proszę o opis sprawy i numer kontaktowy.