Oferta

Promocje tygodnia: przeceniamy Samsunga Galaxy S24 i telewizory

Beata Giska Beata Giska
10 października 2024
Promocje tygodnia: przeceniamy Samsunga Galaxy S24 i telewizory

Od dziś, za mniej niż zwykle, kupicie Samsunga Galaxy S24 5G 128 GB. Zaoszczędzicie nawet 864 zł. Możecie też dobrać sobie tańszy smart TV, idealny na długie, jesienne seanse.

Największe obniżki znajdziecie przy zakupie Samsunga Galaxy S24 5G 128 GB z planami L i M oraz pakietami Orange Love Extra i Standard. Dzięki nim flagowy model koreańskiego koncernu kupicie już od 78 zł miesięcznie w systemie 36 rat. To wytrzymały smartfon, mocno wspierany przez AI, z aparatem stworzonym do robienia świetnych fotografii i funkcjami profesjonalnych tłumaczeń.

Także od dzisiaj, obniżamy ceny 55. i 65. calowych telewizorów Q-ledowych Samsung. Promocja dotyczy smart TV kupowanych w ofercie na abonament. Niezależnie czy wybierzecie Plan S, M lub L czy którykolwiek z pakietów Orange Love - w Waszej kieszeni zostanie 576 zł. Liczba telewizorów objętych obniżką jest ograniczona.


Rozrywka

Telewizja od Orange – co w niej znajdziecie

Beata Giska Beata Giska
09 października 2024
Telewizja od Orange – co w niej znajdziecie

Na jesienne dni i mroźne zimowe wieczory poleca się Telewizja od Orange. Wybierzcie Wasze ulubione kanały, wypożyczajcie filmy do domu, wciągnijcie się w hity z kina i najpopularniejsze seriale na Netflixie czy MAX.

Sprawdźcie na czym polega nasza rozrywkowa oferta telewizyjna dla całej rodziny? Jakie urządzenia i nowoczesne funkcjonalności Wam dajemy? Wreszcie jak zaoszczędzić na usługach, a przy tym uniknąć domowej bitwy o pilota. Zapraszam na kolejny odcinek naszego cyklu video. A więcej o Telewizji od Orange, cenach i programach, znajdziecie tutaj. Miłego seansu.

Komentarze

tttt
tttt 12:09 17-04-2025

I na co komu tyle internetu, to tak jak danie 1000 godzin na bezpłatne** rozmowy za 1000 zł na 1 dzień 🙂

Odpowiedz
:)
:) 13:19 17-04-2025

A ja tam nie narzekam. Uwierz ze jesli ktoś zużywa 200-300GB miesięcznie to przynajmniej ma pewność że mu nie zabraknie 😀

Odpowiedz
Jackson
Jackson 16:13 17-04-2025

Mi tam pasuje bo zużywam średnio 400 gb miesięcznie, dzięki nowemu pasmu C 😀

Odpowiedz
mike278
mike278 00:12 18-04-2025

Miłe zaskoczenie 😀 żadnych wyższych progów tylko od 35 PLN. Docenione. Na razie nie odpalam bo mam NL do września czy października i jeszcze parę paczek po 200 . I fakt 300 czy 400 giga zużycia to norma. Zużycie strasznie wzrasta. Film w 4 k zjada z 10 giga na godzinę. sam ml z 25 giga można zużyć w moment. Bez promo bieda straszna.

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 05:18 18-04-2025

Zmiana na plus 💪

Odpowiedz
wojtas
wojtas 17:58 18-04-2025

Zamiast urzadzac durna zabawe w gigabajty dajcie ludziom no limit z predkoscia 100 Mbit za 5 dych to chetnych nie zabraknie . A za brak dostepu do racjonalnych przepustowosci ludziom korzystajacym z sredniowiecznej formy dostepu typu neostrada do 10 Mbit . Uokik powinien wam dowalic kary i nakazac przeprosiny tych uzytkownikow i nakazac swiadczyc powyzej zaproponowany no limit do czasu polozenia swiatla takim userom.

Odpowiedz
Marcin
Marcin 15:49 22-04-2025

Zacnie, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. W końcu platformy streamingowe bez stresu, że zabraknie. Pozdrawiam.

Odpowiedz

Innowacje

Max pomoże wybrać smartfon

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
08 października 2024
Max pomoże wybrać smartfon

Dzięki wykorzystaniu generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) nasz wirtualny asystent Max będzie porównywać różne modele smartfonów. Wyjaśni parametry, wytłumaczy różnice, a na koniec zaproponuje klientom urządzenia najbardziej odpowiadające ich potrzebom. Właśnie ruszyły testy.

Pierwsze rozmowy telefoniczne z klientami Max przeprowadził w lipcu 2018 roku, a na czacie zaczął pomagać rok później. Wtedy nikt nawet nie przypuszczał jak szybko będzie się rozwijać sztuczna inteligencja w kontaktach z klientami.

Dziś Max obsługuje ponad milion rozmów miesięcznie. Standardowo, w godzinach szczytu prowadzi jednocześnie ponad 200 rozmów telefonicznych przychodzących i ok. 50 czatów. Oczywiście jest gotowy na obsługę większej liczby połączeń, jeśli byłaby taka konieczność.

Teraz wirtualny asystent Orange wchodzi na kolejny poziom i będzie aktywnie wspierał klientów podczas wyboru telefonu podczas rozmowy na czacie. Na początek rozwiązanie udostępniliśmy testowo małej grupie klientów, którą stopniowo będziemy rozszerzać. Naszym celem jest, aby doświadczenia klientów z Maxem były jak najbardziej naturalne i kontekstowe, jak rozmowa z konsultantem na infolinii czy w salonie.

To innowacyjne rozwiązanie - wykorzystujące technologię GenAI - jest jednym w wielu, nad którymi pracujemy w Orange Polska.

Komentarze

Scroll to Top