Informacje prasowe

Światowy finał konkursu Imagine Cup 2010 wspieranego przez Grupę TP

12 lipca 2010
Światowy finał konkursu Imagine Cup 2010 wspieranego przez Grupę TP

Marka Orange wsparła zorganizowany w Polsce po raz pierwszy światowy finał Imagine Cup, największego na świecie konkursu technologicznego dla studentów. Zwycięzcy odebrali nagrody na specjalnej gali World Festival. Zaprezentowali też pomysły na zastosowanie nowoczesnych technologii w rozwiązywaniu największych problemów ludzkości wskazanych przez ONZ.

- Orange angażuje się w rozwój i podnoszenie jakości życia społeczności, w których działa. Z przyjemnością więc gościliśmy finalistów konkursu Imagine Cup w Warszawie. Jesteście przyjaźni, uczciwi, innowacyjni i dynamiczni. Dlatego idee Imagine Cup są nam tak bliskie i zdecydowaliśmy się wesprzeć ten konkurs jako sponsor" - powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Imagine Cup jest największym na świecie konkursem technologicznym dla studentów. Rozwija wyobraźnię, kreatywność i pasje młodych ludzi, a w efekcie nowe technologie wykorzystywane są do rozwiązywania ważnych problemów społecznych.

Tegoroczna edycja przebiega pod hasłem „Wyobraź sobie świat, w którym technologia pomaga rozwiązać najtrudniejsze problemy ludzkości". Problemy te opisała Organizacja Narodów Zjednoczonych, są to między innymi: eliminacja skrajnego ubóstwa i głodu, zapewnienie powszechnego nauczania na poziomie podstawowym, promowanie równości płci oraz awans społeczny kobiet.

Studenci startowali w pięciu kategoriach konkursowych: projektowanie oprogramowania, projektowanie gier, media cyfrowe, technologie informatyczne i projektowanie systemów wbudowanych. Polacy triumfowali w specjalnej kategorii Windows Internet Explorer 8 Award. Studenci przygotowali aplikacje, które zwiększają funkcjonalność przeglądarki Internet Explorer. Pierwsze miejsce zajęła drużyna Rhea z Politechniki Białostockiej, drugie zespół LittleRitle z Politechniki Poznańskiej, a trzecie CieszakTeam z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Więcej informacji na ten temat na: http://www.microsoft.com/poland/edukacja/imaginecup/


Informacje prasowe

Dodatkowe Pakiety GB w internecie mobilnym Orange

08 lipca 2010
Dodatkowe Pakiety GB w internecie mobilnym Orange

Klienci korzystający z usług mobilnego internetu w Orange mogą zwiększać swój miesięczny limit transferu danych, dzięki wprowadzeniu dodatkowych pakietów danych od 0,5 GB do 2 GB. 

Dodatkowe Pakiety GB to usługa przygotowana z myślą o klientach, którym zdarza przekraczać swój miesięczny limit transferu danych. Dzięki nim mogą mieć pewność, że w razie potrzeby łatwo zwiększą swój limit o potrzebną liczbę GB i będą mogli nieprzerwanie korzystać z dostępu do internetu.

Z usługi można korzystać we wszystkich opcjach Orange Free dla klientów indywidualnych oraz Business Everywhere dla firm. Do wyboru są trzy opcje:

Pakiet

Cena z VAT

0,5 GB

10 zł

1 GB

15 zł

2 GB

20 zł

 

Aby włączyć pakiet wystarczy wysłać SMS pod numer 196 (koszt SMS-a wg cennika oferty, z której korzysta klient), w treści wpisując: AKT 0,5 GB - dla Pakietu 0,5 GB; AKT 1 GB - dla Pakietu 1 GB; AKT 2 GB - dla Pakietu 2 GB. Usługę można także włączyć logując się na orange.pl/on-line lub kontaktując się Biurem Obsługi Klienta.

Pakiety można zamawiać wielokrotnie, jednak nie więcej niż jeden na dobę. Można z nich korzystać do końca danego okresu rozrachunkowego. W przypadku, gdy klient zleci włączenie kolejnego Pakietu, a nie wykorzystał w całości poprzedniego, jednostki danych sumują się.

Więcej informacji oraz regulamin usługi są dostępne na www.orange.pl


Informacje prasowe

Kinowy weekend z Orange

08 lipca 2010
Kinowy weekend z Orange

W najbliższy weekend (9-11 lipca) Orange zaprasza do kin Cinema City na specjalne pokazy filmu Toy Story 3, także w wersji 3D. Dzięki Orange wszyscy zainteresowani będą mogli kupić na ten film dwa bilety w cenie jednego.

By kupić dwa bilety w cenie jednego wystarczy by klient Orange wysłał SMS o treści Toy Story pod numer 240. Następnie otrzymany w zwrotnym SMS-ie specjalny kod pokazał w kasie najbliższego kina. Akcja obejmuje wszystkie kina Cinema City w całej Polsce.

Polacy doceniają produkcje animowane. Dwie z nich - „Avatara" i „Shreka", w raporcie Orange: Preferencje kinowe Polaków uznali za filmy kultowe. Również Toy Story 3 ma szansę stać się takim filmem. Zwłaszcza, że jak wynika z badania 65 proc. Polaków chodzi do kina po to, by się zrelaksować, a ta produkcja daje taką gwarancję. Możliwość zobaczenia jej w formacie 3D to z pewnością dodatkowa atrakcja.

Weekend z Orange to już kolejny letni projekt kinowy. Od 1 lipca do końca sierpnia trwa Orange Kino Letnie, w trakcie którego Sopot i Zakopane kolejny raz zmieniły się w największe w Europie i na dodatek darmowe, wakacyjne kina pod gwiazdami. Hity filmowe i klasyka kina, są wyświetlane codziennie na olbrzymich ekranach sopockiego Molo i przy zakopiańskich Krupówkach. Oba miasta połączył też kinowy pociąg „Orange Kino Lenie" z jedynymi na świecie wagonami filmowymi.

 

*****

Badanie „Preferencje kinowe Polaków" zostało przeprowadzone w styczniu 2010 roku na zlecenie Orange i New Age Media przez instytut Ipsos. Metodologia: badanie ilościowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1010 Polaków wieku 15+. W przypadku wykorzystywania materiałów konieczne jest podanie źródła: Raport Orange i New Age Media: Preferencje kinowe Polaków.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.