Informacje prasowe

„dziś zmienia się z Orange”

31 stycznia 2011
„dziś zmienia się z Orange”

Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami i podpis: „today changes with Orange”, czyli „dziś zmienia się z Orange”. Odzwierciedlają one zaangażowanie marki w zmienianie na lepsze życia klientów, zapewnianie im dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych i pomoc w zrozumieniu współczesnego, cyfrowego świata. Nowa platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach, w których działa marka. Polska wprowadza je jako jedna z pierwszych.

Nowa platforma komunikacji i nowy podpis są wyrazem zmian zachodzących w otaczającym nas świecie oraz roli jaką spełnia w nim Orange. Ambicją marki jest pełnienie roli przewodnika klientów po świecie cyfrowych usług. Sposobem na to jest pokazywanie jak pod ich wpływem zmienia się codzienne życie i jakie korzyści mogą mieć z nich klienci.

Nowy podpis pojawi się po raz pierwszy w kampanii oferty „Więcej dla stałych klientów Orange”. Premiowani są w niej klienci, korzystający z usług Orange od co najmniej dwóch lat. Przedłużając umowę otrzymują o 20 proc. więcej minut w abonamencie, a jeśli ich staż jest nie krótszy niż 4 lata, wraz z nową umową zyskują aż 40 proc. dodatkowych minut na połączenia, co miesiąc, przez cały czas trwania umowy. Dzięki temu będą mogli częściej i dłużej rozmawiać z bliskimi oraz przyjaciółmi - ich kontakty zmienią się z Orange.

„Dziś zmienia się z Orange” nie jest jedynie hasłem – wiele już wprowadzonych produktów i usług potwierdza, że Orange zmienia na lepsze naszą codzienność. Przykładem może być chociażby oferta Weekendy z Orange, dzięki której w ostatni weekend każdego miesiąca klienci mogą za darmo korzystać z atrakcyjnych usług dodatkowych. W ten sposób mogą się przekonać, jak wiele możliwości stwarza im Orange” – powiedział Tomasz Izydorczyk, dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Grupy TP.

W styczniu klienci mogli przetestować Pakiet Orange World - przeglądać w telefonie komórkowym mobilny portal internetowy m.orange.pl, korzystać z mobilnego Facebooka, oglądać zdjęcia bliskich na Fotka.pl, przeczytać najnowsze informacje z całego świata czy sprawdzić pocztę.

Zmiana, o której mówi Orange może dotyczyć rzeczy małych i dużych - może nią być nią wprowadzenie innowacyjnej usługi, szybka pomoc w rozwiązaniu problemu, czy po prostu uśmiech sprzedawcy w salonie sprzedaży. Łatwy dostęp do skrzynki e-mail w telefonie czy laptopie sprawia, że kontakt zmienia się z Orange a wykupione SMS-em ubezpieczenie podróżne powoduje, że wypoczynek zmienia się z Orange. Dzięki prowadzonemu przez Fundację Orange programowi Akademia Orange edukacja kulturalna zmienia się

z Orange.

Również internet zmienia się z Orange. To właśnie klienci tej sieci jako pierwsi mogą korzystać z najszybszego w Polsce, mobilnego dostępu do internetu w technologii HSPA+ DC z prędkością do 42 Mb/s. Już teraz jest można go używać w 24 miastach, m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu oraz aglomeracji katowickiej. Do końca roku w jego zasięgu będzie blisko 60% mieszkańców kraju. Dzięki unikalnemu połączeniu możliwości korzystania z różnych technologii, w tym CDMA, do ich dyspozycji jest także sieć szybkiej transmisji danych o największym zasięgu w kraju.

 

* * *

O Orange

Orange jest kluczową marką Grupy France Telecom, jednej z największych grup telekomunikacyjnych na świecie. Pod marką Orange oferowane są usługi dostępu do internetu, telewizji i usług mobilnych ponad 131 milionom klientów w większości krajów, w których obecna jest Grupa.

30 września 2010, Grupa obsługiwała 203 milionów klientów w 32 krajach, z czego 144.5 milionów klientów usług mobilnych i 13.3 milionów internetu szerokopasmowego (ADSL, FTTH) na całym świecie. Orange jest jednym z głównych europejskich operatorów usług mobilnych i dostępu do internetu szerokopasmowego, a pod marką Orange Business Services, jest jednym ze światowych liderów usług telekomunikacyjnych dla firm międzynarodowych.

Orange w Polsce jest liderem rynku telefonii komórkowej, z jej usług korzysta ponad 14 milionów klientów. Jest prekursorem innowacyjnych usług i rozwiązań dla klientów indywidualnych i firm. Marka jest obecna w Polsce od 2005 r., kiedy zastąpiła markę telefonii mobilnej PTK Centertel – Idea. Pięć lat obecności Orange w Polsce to okres dynamicznego wzrostu – rozbudowy sieci i rozszerzenia oferty o produkty dające klientom znacznie więcej niż telefon. Przykładem mogą być usługi nawigacyjne, mobilna telewizja i transmisja danych a także portal informacyjny i kontent muzyczny. Świat Orange to przede wszystkim ludzie, którym ta dynamiczna marka ułatwia komunikację, dostarcza zabawy i radości życia.

Operatorem sieci Orange w Polsce jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel, która powstała w grudniu 1991 r. jako pierwszy w kraju operator komórkowy w systemie NMT450i. W kolejnych latach  PTK Centertel uruchomiła sieć GSM 1800, przekształconą później w dwuzakresową GSM 900/1800, a po uzyskaniu koncesji UMTS, w drugiej połowie 2005 r. także sieć 3G.

Firma intensywnie rozbudowuje zasięg technologii 3G, w tym najszybszej w Polsce technologii HSPA+ DC (do 42 Mb/s). Oprócz tego Orange jako jedyna udostępnia usługi łączące technologie 3G i CDMA. Dzięki nim klienci mogą korzystać z szybkiego mobilnego internetu o największym zasięgu w kraju. W dużych miastach dostępna jest mobilna transmisja danych w technologiach 3G, a na obszarach poza nimi w sieci CDMA. Całkowity zasięg sieci Orange obejmuje 99,5 proc. populacji.

Właścicielem PTK Centertel jest w 100 proc. Telekomunikacja Polska.

Więcej informacji na: www.orange.pl, www.orange.com, www.orange-business.com, www.orangeinnovation.tv.


Informacje prasowe

Tomasz Matuła najlepszym menedżerem IT 2010

31 stycznia 2011
Tomasz Matuła najlepszym menedżerem IT 2010

Tomasz Matuła, dyrektor Pionu Infrastruktury IT Grupy TP zwyciężył w konkursie organizowanym przez IDG Polska - CIO Roku 2010, za skuteczne wdrażanie w praktyce rozwiązań Cloud Computing - "W drodze do chmury". Tomasz Matuła został uznany za najlepszego menedżera IT, za efektywne wykorzystanie kompetencji i zasobów jego zespołu.

"Nagroda cieszy tym bardziej, że Model Cloud w Grupie TP jest efektem wcześniej podejmowanych działań, tj. konsolidacji Centrów Przetwarzania Danych i infrastruktury IT, jej wirtualizacji, automatyzacji zarządzania oraz rozwoju kluczowych kompetencji związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym. To pracochłonny proces i duża zmiana technologiczna rozłożona na kilka lat" - powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych.

Nagrody w konkursie International Data Group Poland przyznają Dyrektorzy IT z całego kraju, oceniając przeprowadzone projekty, skuteczność zarządzania oraz osobowość menedżera. W poprzednich latach Tomasz Matuła został już nagrodzony za program Informatyka do Usług (2005), wzorcowe zarządzanie Operacjami IT w 2006 roku oraz konsolidację i centralizację infrastruktury IT w Grupie TP w 2008 roku.


Informacje prasowe

Nowi członkowie zarządu TP

27 stycznia 2011
Nowi członkowie zarządu TP

Rada Nadzorcza TP 27 stycznia powołała Jacques’a de Galzain na stanowisko Członka Zarządu TP ds. Finansów oraz Jacka Kowalskiego na stanowisko Członka Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich. Rada podjęła także decyzję o powołaniu Piotra Muszyńskiego, Wiceprezesa Zarządu TP ds. Operacyjnych, na kolejną kadencję.

W związku z rezygnacją Raoula Roverato z funkcji członka Rady Nadzorczej TP, w skład Rady został powołany Gérard Ries.

Jacques de Galzain ma 52 lata. Uzyskał tytuł magistra ekonomii Uniwersytetu w Bordeaux 1981r. Posiada tytuł Certified Accountant uzyskany w 1989 r. Przez 9 lat pracował w firmach świadczących usługi w zakresie audytu, a następnie w latach 1991 - 2000 w firmie USINOR, zajmując szereg funkcji z zakresu rachunkowości. W latach 2000-2001 zajmował stanowisko zastępcy dyrektora ds. rachunkowości w ALSTOM. Od końca 2001 do 2005 roku był wiceprezesem ds. finansów w segmencie "High Voltage Products" firmy ALSTOM T&D, sprzedanym na początku 2005 roku Grupie AREVA. Następnie został powołany na stanowisko Wiceprezesa ds. Finansów w "FCI Automotive division” podległym AREVA.  W trakcie pełnienia obu tych funkcji był członkiem Komitetu Zarządzającego.

Do Grupy France Telecom - Orange dołączył w marcu 2006 roku jako dyrektor ds. rachunkowości Grupy, kierując systemami informacji finansowych. Od grudnia 2009 r. jest zatrudniony w Telekomunikacji Polskiej na stanowisku dyrektor Grupy TP ds. rachunkowości oraz pełni funkcję Członka Zarządu ds. finansów w PTK Centertel.

Jacek Kowalski ma 46 lat. Od  listopada 2009 pracuje na stanowisku Dyrektora Wykonawczego Grupy TP ds. Zasobów Ludzkich, jest związany z Grupą TP od ponad 9 lat.

Swoją karierę w Grupie TP rozpoczynał w 2001 w PTK Centertel na stanowisku Menedżera Human Resources dla Sprzedaży i Marketingu. Od 2005 r. był Dyrektorem Pionu Zarządzania Kompetencjami i Rozwojem Pracowników Grupy TP.

W 1989 ukończył Wydział Historii Uniwersytetu Warszawskiego oraz w roku 1996 Studia Podyplomowe Kierowania Instytucjami Samorządowymi i Organizacjami Pozarządowymi również na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej  Dyrektor Szkoły Przedsiębiorczości  i Kadr w Infor Training (Grupa Wydawnicza Infor) oraz Dyrektor Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli odpowiedzialny za wdrażanie programów szkoleniowych wspierających rozwój edukacji w Polsce.

Członek Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.

Piotr Muszyński ma 48 lat. Ukończył studia wyższe na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, kurs zarządzania przedsiębiorstwem w Polskiej Międzynarodowej Szkole Zarządzania Fundacji Polskiej oraz Zaawansowany Program Zarządzania organizowany przez IESE Business School, na Uniwersytecie Nawarry. Piotr Muszyński rozpoczął swoją karierę zawodową w roku 1990 w Eastern Europe Investment Ltd (EEI) jako wspólnik i kierownik projektu odpowiedzialny za strategię, marketing i rozwój biznesu. W roku 1993 dołączył do firmy REMA 1000 Poland Ltd jako Członek Zarządu – Dyrektor Zarządzający, a w latach 1999-2001 – Prezes Zarządu. Równolegle, w latach 1996-1998 był Członkiem Zarządu firmy Intersport Poland, biorąc udział w stworzeniu i operacyjnym uruchomieniu firmy. Piotr Muszyński został zatrudniony w TPw roku 2001, na stanowisku Dyrektora Pionu Obsługi Klienta. W roku 2005 objął stanowisko Dyrektora Dywizji Obsługa i Sprzedaż. Od 2008 roku jest Członkiem Zarządu, a od 2009 roku Wiceprezesem TP.

Gérard Ries ma 56 lat. Jest absolwentem Politechniki w Paryżu. Uzyskał także dyplom MBA w Institut Supérieur des Affaires w Jouy-en-Josas, we Francji oraz w Keio Business School w Tokio. Karierę zawodową rozpoczął w U.S. Group Dresser Industries Inc., gdzie przez dwanaście lat piastował różne stanowiska związane ze sprawami finansowymi i kontrolingiem.

Pan Gérard Ries pełni obecnie funkcję Wiceprezesa ds. Działalności Międzynarodowej France Telecom – Orange, sprawując ogólny nadzór nad działalnością Grupy na świecie. W ramach obowiązków został powołany w skład rad nadzorczych kilku spółek świadczących usługi telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej i dostępu do Internetu, w których France Telecom – Orange ma większościowe lub mniejszościowe udziały.

Przed przejściem do France Telecom – Orange w październiku 2010 roku, Gérard Ries był przez cztery lata Wiceprezesem w FCC, hiszpańskiej grupy budowlanej z siedzibą w Madrycie, w której odpowiadał za strategię i rozwój. Jego wcześniejsze doświadczenia zawodowe obejmują także piętnastoletni okres pracy we francuskiej grupie Vivendi (w latach 1991-2005), z czego przez sześć lat (2000-2005) zajmował stanowisko Wiceprezesa ds. rozwoju działalności telekomunikacyjnej.

Scroll to Top