;

Muzyka

120 tysięcy fanów na Open’er Festival Powered by Orange (1)

Kasia Barys

3 lipca 2017

120 tysięcy fanów na Open’er Festival Powered by Orange
1

Od środy do soboty przez Opener’a przewinęły się tłumy ludzi. Ponad 120 tysięcy osób bawiło się i w słońcu i w deszczu pod scenami festiwalu.

Ta edycja wygenerowała niezwykłe emocje, niezapomniane koncerty oraz najlepszą zabawę, której nie są w stanie zepsuć żadne niedogodności pogodowe.

Występ Foo Fighters, czwartkowych headlinerów miał wszystko to, czego oczekuje się od rockowego spektaklu. Był energetyczny, długi i zdecydowanie przekroczył najśmielsze oczekiwania fanów. Nieco innych emocji użyli podczas swojego występu Radiohead świętujący dwudziestą rocznicę wydania swojego przełomowego albumu „OK Computer”. Koncert bazował właśnie na tym materiale. Legendarne zespoły goni jednak już młodsze pokolenie, choćby The xx i Lorde. Jak przystało na Open’era podczas festiwalu oprócz rocka zabrzmiał także choćby rap w wykonaniu genialnej M.I.A. G-Eazy czy Taco Hemingway. The Weeknd pokazał że rap i nowe r’n’b to dziś najpopularniejsze gatunki muzyczne na świecie.

Czytaj także: Jak korzystaliście z sieci podczas Open’er Festival Powered by Orange?

Open’er to nie tylko koncerty. To także niesamowita atmosfera i zabawa pomiędzy występami gwiazd. Było silent disco, pokazy mody, różnorodne smaki  w foodtruckach. Także ważne sprawy jak aktywności w strefie NGO. Oraz recykling i darmowe wi-fi w Orange strefie. Ale o tym będzie osobny materiał – już wkrótce.

Mediateka

Udostępnij: 120 tysięcy fanów na Open’er Festival Powered by Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 10:29 04-07-2017
    A na czym polegało nowe doświadczenia socjologiczne?
    Odpowiedz

;

Reklama

Po 19 zł na głowę w nju za wszystko (17)

Piotr Domański

3 lipca 2017

Po 19 zł na głowę w nju za wszystko
17

Stella, nasza blogowa specjalista od reklam była na urlopie, postanowiłem przejąć temat ;-). Jak pewnie wiecie z postu Zbyszka przed weekendem wprowadziliśmy sporo zmian w ofercie nju. Dodaliśmy do wszystkich planów no limit także na numery stacjonarne i pogmeraliśmy przy paczkach GB. Moim zdaniem wyszło super, a z tego co czytałem w komentarzach – Waszym też.

Czytaj więcej: W nju z rachunkiem wszystkie połączenia za max 19 zł, a nawet mniej

Teraz nadszedł czas by pochwalić się nowymi ofertami nieco szerzej niż tylko na naszym blogu. Szczególnie że znaleźliśmy bardzo fajne rozwiązanie, które część nazwie „efektem synergii”, a inni porostu „combosem”. Otóż jeżeli weźmiecie plan za 29 zł, dobierzecie do niego dodatkowy numer za 9 zł to dostajecie no limit rozmów, SMS i sporą paczkę GB na dwa numery za… 19 zł na głowę. Oczywiście to wszystko także w ramach roamingu w Unii Europejskiej.

W efekcie powstało takie dzieło z „tym żółtym”, jego koleżanką, tandemem, Warszawą, Berlinem, Rzymem i Paryżem w rolach głównych:

Wideo przygotowała agencja kreatywna Ogilvy&Mather, wyprodukował RedWorks, za postprodukcję obrazu odpowiadała Grupa Smacznego, a dźwięku Lunapark.

Udanych wakacji 😉

Udostępnij: Po 19 zł na głowę w nju za wszystko
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 21:59 03-07-2017
    Piotrek a czy przy zmianie oferty z buzz na tą nową opisujesz staż jest zachowany czy się zeruje i jest liczony od nowa? Bo spotykam się z różnymi komentarzami na ten temat, ale wolałbym odpowiedź z pewnego źródła :-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:59 04-07-2017
      Moja źródła mówią, że staż się nie zeruje ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        MAURYCY 13:44 05-07-2017
        Dziękuję. Zlecenie już jest w trakcie realizacji :-)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 22:27 03-07-2017
    Przyjemnie się czyta takie wiadomości jak coś jest tanie... a już tym bardziej usługi telekomunikacyjne.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:01 04-07-2017
      Dziękujemy!
      Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 10:57 04-07-2017
    Moglibyści zrobić przenoszenie numerów do Orange sms-em , tak jak jest z wymianą kart sim . Dla Orange było by taniej a dla przenoszących wygodniej .
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:06 04-07-2017
      Paweł, mówiąc zupełnie wprost - to rozwiązanie unikatowe. Zakładam, że nie dlatego, że nikt na to wcześniej nie wpadł, tylko dlatego, że nie było ono łatwe. Więc pewnie dalej będziemy działać w tym kierunku. Pamiętaj jednak, że przenoszenie numeru często wiąże się z podpisaniem nowej umowy. A tu jest sporo papierkowej roboty, którą niełatwo wyprowadzić z salonu.
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 16:51 04-07-2017
        Chodziło mi na chwilę obecną o ofertę na kartę .
        Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 12:52 04-07-2017
    Drogie Orange, kończy mi się umowa na czas określony w Orange abonament. Chciałbym przejść do Nju. Jak to zrobić szybko i bezboleśnie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      MAURYCY 13:29 04-07-2017
      Proszę bardzo: http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,przeniesienie-numeru-do-nju-mobile
      Odpowiedz
  • komentarz
    Bambi 14:29 04-07-2017
    Fajnie, że są zmiany w Waszej submarce, ale mając orange na kartę też chce mieć dobre ceny zatem czekam na tu pozytywne zmiany. Obniżcie ceny zagraniczne, bo 2,20 zł min do przesada.
    Odpowiedz
  • komentarz
    loki 15:56 04-07-2017
    Jedyne co mnie denerwuje w nju to działanie aplikacji mobilnej. Widać olewkę operatora w tym temacie, a szkoda...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:11 04-07-2017
      Cały czas pracujemy nad rozwojem aplikacji mobilnej dla nju. Napisz proszę co zwraca Twoją największą uwagę.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Robert 08:35 05-07-2017
        Brak jej na iOS ?
        Odpowiedz
        • komentarz
          MAURYCY 09:56 05-07-2017
          Dokładnie. Apka na iOS i będzie w porządku.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 16:30 04-07-2017
    Ideeeaaaaaalnie , pisałem już ;))))
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomek 17:55 09-11-2017
    Od tygodnia próbuje przejść z Orange do Nju. Dostałem odmowę na rzekome zadłużenie - którego wiem że nie mam (ani u operatora, ani gdzie indziej, poza kredytem hipotecznym). Napisałem na przejdzdo@njumobile.pl i od tygodnia czekam na odpowiedz. O co tu chodzi? A równocześnie codziennie wydzwaniaja do mnie... konsultanci Nju proponujacy przejście do ich sieci; jak im opisuje problem to rozkładają ręce i kaza czekac. ???
    Odpowiedz

;

Obsługa i Relacje z Klientami

Samodzielna wymiana SIM w Orange i nju (54)

Piotr Domański

3 lipca 2017

Samodzielna wymiana SIM w Orange i nju
54

Przyznaję się bez bicia. Przespałem jeden z najlepszych newsów ostatnich tygodni, a może i miesięcy w naszej sieci. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko dzielną walkę na Openerze (po raz kolejny „powered by Orange”).

Może i sprawa niewielka, ale bardzo, bardzo przydatna, a co więcej unikatowa dla naszej sieci – nie ma tego nikt w Polsce, a o takim rozwiązaniu poza naszym krajem też nie słyszeliśmy (choć może gdzieś na końcu świata ktoś to stosuje).

Zrób to sam – wymień SIM

To do meritum. Możecie teraz wymienić kartę SIM w nju i Orange zupełnie samodzielnie, z dowolnego miejsca 24 godziny, 7 dni w tygodniu przez okrągły rok. Wystarczy, że w najbliższym kiosku, stacji benzynowej czy znanej sieci sklepów z zielonym płazem w logo, drogą zakupu zdobędziecie starter Orange na Kartę o wartości do 15 zł albo nju mobile na kartę o wartości 4 lub 5 zł. Następnie z używanej dotychczas karty SIM wysyłacie SMS na numer 80511 (w przypadku Orange) lub 80512 dla nju mobile w treści wpisując jej kod PUK. Po weryfikacji dostajecie SMS z potwierdzeniem oraz prośbą o przesłanie danych nowej karty (tej którą przed chwilą kupiliście)– jej numer lub numer telefonu oraz kod PUK. Całość trwa mniej więcej 15 minut.

Dodam tylko, że będzie wymiany można dokonać także poprzez nowe Mój Orange (to w wersji beta), wtedy procedura jest nieco inna, ale równie prosta.

15 zł i nowy SIM jest Wasz

Koszt całej akcji to 15 zł. Płacicie za nią w części ceną nowego startera, a różnica między nią a owymi 15 zł zostanie doliczona do Waszego rachunku (dla klientów abonamentowych) lub ściągnięta z Waszego konta głównego (dla prepaid). Z innych ważnych spraw – samodzielnie można wymienić tylko karty aktywne. Jeżeli gdzieś „posialiście” kartę, to niestety nie zadziała. Ważne jest także to, jakich kart można użyć do wymiany. Po pierwsze nie mogą one zostać zarejestrowane, po drugie zakupionych przed 2 lutego i zablokowanych, a także starterów, które utraciły ważność. O tym, że muszą być to startery o wartości do 15 zł już pisałem.

Ci którzy czytać nie lubią mogą obejrzeć wideo przygotowane przez Orange Eksperta 😉

Tutaj znajdziecie linki z większą ilością informacji:

Samodzielna wymiana karty SIM w Orange

Samodzielna wymiana karty SIM w Nju mobile

Udostępnij: Samodzielna wymiana SIM w Orange i nju
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 12:59 03-07-2017
    Niedługo będę wymieniał simkę. Dla mnie bardzo ważna wiadomość. A czy numer PUK jest widoczny na karcie SIM?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Damian 13:12 03-07-2017
      kod PUK dotychczasowej karty SIM możesz sprawdzić w mój orange (oferta na abonament), jeśli jesteś w ofercie na kartę to kontakt z salonem albo infolinia. Kod PUK dotychczasowej SIM znajdzie również na plastikowej karcie z której wyłamałeś swoją obecną SIM. kod PUK nowej karty SIM znajduje się na plastikowej kacie :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 19:55 03-07-2017
        Panie Pikusiu, Damian to człowiek, który wie o tym całkiem sporo, więc można mu zaufać :-)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Pan Pikuś 20:55 03-07-2017
          Ależ ja mu wierzę, Piotrze :-)
          Odpowiedz
  • komentarz
    juras 13:06 03-07-2017
    Dlaczego tak drogo za wymianę? I jeszcze w dodatku każecie płacić tym, co mają stare SIMy, i ze względów technologicznych potrzebują micro czy nano kartę... zdzierstwo do potęgi !!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Damian 13:32 03-07-2017
      wymiana karty SIM w salonie to koszt 25 zł. Samodzielna wymiana SIM to koszt 15 zł. Czyli taniej :) Pamiętaj, że samodzielna wymiana to również oszczędność czasu. jeśli Twoja obecna karta nie wspiera LTE - możesz wymienić bezpłatnie w salonie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 13:57 03-07-2017
        Orange! Może ktoś potwierdzić, że wymiana starej karty SIM, która nie obsługuje LTE jest darmowa? Oferta SMART na kartę.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 14:09 03-07-2017
          Damian to swój gość ;-) Potwierdzone info!
          Odpowiedz
          • komentarz
            emitelek 12:02 04-07-2017
            Piotrze! Możesz podać linka do jakiegoś regulaminu, gdzie jest to napisane? Na waszych stronach znalazłem tylko poniższe, ale koszt to w dalszym ciągu 25zł!!! :( http://www.orange.pl/kid,4004241524,id,4004241449,title,Jak-wymienic-karte-SIM-,article.html?search=active&query=wymiana%20karty%20sim
            Odpowiedz
            • komentarz
              pablo_ck 20:49 04-07-2017
              @emitelek http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006027/4108343798.pdf?_ga=2.12222519.2087545492.1499192495-746379800.1499192495
              Odpowiedz
              • komentarz
                emitelek 08:46 05-07-2017
                Nie o to mi chodziło ;) Pytałem o możliwość darmowej wymiany w salonie :)
                Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 12:46 07-07-2017
        @Damian - wprowadza nas w błąd . Wymiana karty sim która nie wspiera LTE nie jest darmowa , oto odpowiedź z BOK '' Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło wymiany karty sim. Niestety nie możemy uznać Pana reklamacji, gdyż bezpłatna wymiana karty sim przysługuje tylko wtedy, kiedy powód wymiany leży po stronie operatora (karta SIM przestała działać). W pozostałych przypadkach (kradzież, zgubienie, zablokowanie karty SIM, wymiana karty SIM na inny rodzaj) wymiana karty SIM jest płatna. Dotyczy to również starszych kart SIM. Zgodnie z cennikiem jest płatne 25 zł lun 15 zł przy samodzielnej wymianie po zakupie startera. Przykro nam, że doszło do takiej sytuacji. W ramach dobrej współpracy postanowiliśmy zwrócić na konto główne 15 zł. Zachęcamy do skorzystania z aplikacji na telefon mój Orange, która ułatwi kontrolę kosztów i usług w przyszłości. Pozdrawiamy, Orange ''
        Odpowiedz
        • komentarz
          emitelek 20:37 07-07-2017
          No to czekamy teraz na komentarz/odpowiedź PIOTRA DOMAŃSKIEGO!!!
          Odpowiedz
        • komentarz
          PAWEŁ 15:43 10-07-2017
          Telefoniczna odpowiedź z Nju jest taka . Darmowa wymiana karty sim która nie wspiera LTE tylko w wybranych salonach Orange .
          Odpowiedz
          • komentarz
            PAWEŁ 10:54 11-07-2017
            Dodam tylko , że Nju zwrócił mi nie 15zł ale 11zł w ramach dobrej współpracy . Ja jestem zadowolony bo od Orange i Nju dostałem zwrot .
            Odpowiedz
        • komentarz
          PAWEŁ 16:04 10-07-2017
          A czy moja to wina , że karta sim nie ma LTE ,micro i nano sim ? Raczej nie bo producęci telefonów to wymyślili . Ja uważam , że karta z tych powodów powinna być darmowa .
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 08:46 11-07-2017
            Sprawdzam sprawę. Faktycznie mamy taką możliwość, jednak dla wybranych planów abonamentowych. Gdy dowiem się więcej wrócę do Was z informacją.
            Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 13:53 03-07-2017
    To by było warte pochwały gdyby nie kosztowało 15 zł a jedynie wartość startera na jaki się zdecydujemy, czyli najtańszy za bodajże 5 zł. Bo niby za co jest te 10 dodatkowych złotych? Za samo umożliwienie wymiany karty? Przecież cały proces jest zautomatyzowany po waszej stronie, a po naszej wymaga działań.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 15:36 03-07-2017
      Jeśli będą tak poprawiać ofertę jak ostatnio w nju to ja im zapłacę te 15 zł...
      Odpowiedz
  • komentarz
    rwe 17:07 03-07-2017
    Właśnie jestem po wymianie sim w nju internetowym. Zaktualizujcie informacje na www i przeszkolcie ludzi w social media bo wprowadzają w błąd. Kupiłem starter za 4zł, bez pinu, bez dopisku mc i poszło wszystko w 3 minuty. Strona www wprowadza w błąd, nie musicie wcale szukać starterów z dopiskiem 'MC' za S/N karty.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:50 04-07-2017
      Dziękuję za sygnał, damy znać komu trzeba.
      Odpowiedz
  • komentarz
    mają 20:59 03-07-2017
    mogli byście dac coś nowego na kkartę w ważność 60dni
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 22:24 03-07-2017
    A wiecie, że skorzystam z tej usługi :) Uwielbiam niezależność i robić wszystko zdalnie. Nie muszę patrzeć w salonie na konsultanta. Wiedziałem o tym od jakiegoś czasu na Nasz Orange i dobrze, że pojawiło się na BLOGU. Takimi usługami/możliwościami należy się chwalić! :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:45 04-07-2017
      Ron, tak jak pisałem - nasz błąd. Całe szczęście, że koledzy z Nasz.Orange.pl czasem nas prześcigną (Pozdrowienia dla Artura ;-D )
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 23:10 04-07-2017
        @Piotr Domański, ale to nie krytyka, że wcześniej na Nasz Orange :) Dla mnie przywilej jako stałego bywalca forum Nasz Orange ;) Fakt jest taki, że usługa samodzielnej wymiany SIM "unikatowa" :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    pogodabartek 00:20 04-07-2017
    Smsy wysłane 2 razy już,wszystko niby poprawnie i dalej cisza !!! czy jest szansa by to jakoś naprawić? Mogę podjechać do salonu we Wrocławiu ze starą kartą SIM i nowym starterem, bo nie chcę tego chol..ego kodu PIN karty SIM. Czy Pan Panie Wojtku może jakoś poradzić temu problemowi? Adres email kontaktowy r.xxx@xxx.xx tel 5xxxxxxx2 lub 6xxxxxxxx8 Czy Drogie Orange potrafi naprawić jakoś tą sytuację czy nie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 07:50 04-07-2017
      Nie pozostawiaj danych na forum, proszę. Chyba lepiej skorzystać z pomocy na Nasz Orange, niż rozgłaszać dane wszem i wobec. :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 08:44 04-07-2017
        Dokładnie tak, wystarczy wrzucić komentarz z prośbą o kontakt i (jeżeli nie wypadnie nam z głowy, a zdarza się to rzadko) staramy się pomóc. Pozwolę sobie nieco zagumkować dane a sprawę przesłać dalej.
        Odpowiedz
        • komentarz
          pogodabartek 21:36 10-07-2017
          proszę o pomoc,wymieniłem dziś starą kartę sim na nowego typu SIM 4G LTE MC i karta się nie aktywowała,a wymiana był napis,że w trakcie tak mówił konsultant z salonu głównego Orange Wrocław Kazimierza Wlk. Stara karta dalej działa,a ja muszę wpisywać durny kod PIN po każdym restarcie routera. Dane kontaktowe powyżej Panie Domański
          Odpowiedz
        • komentarz
          pogodabartek 21:49 10-07-2017
          Proszę o kontakt w tej sprawie.
          Odpowiedz
        • komentarz
          pogodabartek 18:35 16-07-2017
          Panie Domański ile można czekać na kontakt i pomoc w opisywanej sprawie ? Orange to sieć nr 1 w olewaniu klientów ?
          Odpowiedz
        • komentarz
          pogodabartek 20:28 16-07-2017
          Długo mam czekać na kontakt z Pana Panie Domański strony lub Orange?
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 22:48 24-07-2017
            Sprawa przekazana do naszych magików zajmujących się obsługą klienta. Moja wina bo dość późno. Daj proszę znać czy wszystko udaliśmy się załatwić.
            Odpowiedz
        • komentarz
          karina 22:06 16-07-2017
          I jak tam pogodabartek odezwał się do Ciebie Pan Domański? Interesuje mnie sprawa załatwienia zdjęcia tego kodu PIN bo sama mam ten sam problem.
          Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 11:22 04-07-2017
    Moja karta sim nie wspiera LTE . Czy po wymianie sms-em dostanę zwrot 15zł po złożeniu reklamacji ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 14:15 04-07-2017
      Też mnie to interesuje ;) Pytałem konkretnie o Smarta powyżej :D
      Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 16:21 06-07-2017
      Karta wymieniona , reklamacja złożona .
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 22:51 24-07-2017
        Paweł, wiem że sprawa się zakończyła. Potwierdzisz proszę?
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 11:26 05-07-2017
    Dlaczego nie można kupić startera bez rejestracji?? Byłem w salonie partnerskim Orange, a ktoś na forum pisze, że Neonet też odmawia sprzdaży. O co chodzi???? https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Samodzielna-wymiana-karty-SIM-przy-u%C5%BCyciu-startera-prepaid/m-p/37647#M3838
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 23:44 05-07-2017
      Zakupiłem starter w Filii Poczty Polskiej bez problemów. Szkoda, że partnerzy Orange są mało... Karta SIM wymieniona na nową. Potwierdzam wszystko działa jak należy :)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 22:45 24-07-2017
      Dziwne, ja ostatnio kupowałem starter w punkcie RUCHu i nie rejestrowałem go na miejscu. Napisz, gdzie zdążyła Ci sie taka "przygoda"
      Odpowiedz
  • komentarz
    Szymon 13:52 05-07-2017
    Co z kodem PIN? Chce w koncu móc wyłączyć kod PIN na mojej karcie od Orange
    Odpowiedz
    • komentarz
      Czaciek 21:13 05-07-2017
      Jezeli posiadasz nowa kartę 3 w jednym to juz powinieneś miec opcje na karcie odblokowana.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 10:35 06-07-2017
        2 w 1 czyli micro SIM też bez PINu.
        Odpowiedz
  • komentarz
    oko 22:44 05-07-2017
    Mam nr tel 1 z działającą kartą SIM Mam nr tel 2 z działającą kartą SIM Mam kopertę z nową kartą SIM na wymianę otrzymaną dla nr tel 1 przy przedłużaniu z nowym aparatem Czyli jeśli wyślę SMS z danymi z tej koperty (karta nieużywana) z intencją aktywacji ale dla nr tel 2, to nic się nie uda? To byłoby trochę dziwne, że mając już nową kartę nie mogę zdecydować który swój tel. chcę pod nią przenieść.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 09:28 09-07-2017
    No szacun za taki obieg sprawy ;) Szybko i sprawnie. Tylko cena i tak za wielka ! Powinna być taka jak za zmiane numeru. Max. 5 zeta. Zawsze Piotrze tlumaczyliscie nam, że to koszt wyrobienia nowej karty.... ale za nową kartę już zapłaciliśmy. Czekam na kwote 5 zeta i mam nadzieję, że się doczekam :(
    Odpowiedz
  • komentarz
    Nick 17:34 10-07-2017
    Proszę zróbcie coś żeby można było zrobić cesję w Nju z rachunkiem wiele osób się na to skarży
    Odpowiedz
  • komentarz
    ania 11:40 20-08-2017
    czy po wymianie nowa karta dostaje w spadku po poprzedniej środki z konta głównego oraz czas odbierania/wysyłania połączeń?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 06:43 21-08-2017
      Tak, zmienia się tylko karta SIM, a nie numer czy inne parametry konta.
      Odpowiedz
  • komentarz
    patrycja 00:54 23-01-2018
    Czy przy wymianie prawie 20-sto letniej karty SIM z logo Idea, która uległa mechanicznemu zniszczeniu przy bezsensownej próbie docięcia tego zabytku trzeba ją okazać w salonie (mieć przy sobie) i czy biorąc pod uwagę, że z pewnością nawet działając nie obsługiwałaby LTE jest szansa na darmową wymianę?
    Odpowiedz
  • komentarz
    grakos 09:17 27-02-2018
    Bardzo proszę o pomoc. Po prawie 20 latach Orange zmieniłam na nju mobile. A teraz potrzebuję najlepszej karty sim do alarmu. Ma służyć wyłącznie do odbierania sms-ów . Czy możecie doradzić karta jakiej sieci będzie najtańsza w eksploatacji? Pozdrawiam grakos
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:18 27-02-2018
      W nju możesz przytulić dodatkowy numer za 9 zł. Powinien wystarczyć.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Magda 13:44 28-06-2018
    No nie takie znowu 15 minut... Smsa wysłałam rano, i do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi. ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    NKc 13:56 06-09-2019
    Witam, mam pytanie, przy samodzielnej wymianie karty sim (w ofercie na kartę) za pomocą smsa 80511, który kod puk ostatecznie po przeniesieniu numeru na nową sim będzie obowiązywał? Ten oryginalny z wcześniejszej karty sim na której był aktualny numer telefonu, która została wyłączona, czy będzie to nowy kod puk który był razem z zakupionym nowym starterem który aktualnie został uaktywniony z przypisanym starym numerem tel?
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej