Odpowiedzialny biznes

366 maratonów w 336 dni – Travelery rozdane (0)

Kasia Barys

20 maja 2016

366 maratonów w 336 dni – Travelery rozdane
0

Dzięki osobom z pasjami świat zmienia  się każdego dnia, idzie do przodu i jest niesamowity. Takimi osobami są zwycięzcy dziesiątej edycji konkursu Travelery, którego Orange jest partnerem. W kilku kategoriach m.in: Wyczyn Roku, Społeczna Inicjatywa Roku, Naukowe Osiągnięcie Roku, Podróżnicza Książka Roku, Podróżnik Online poznaliśmy naprawdę świetnych podróżników. O laureatach dowiecie się tu. Ja chciałam zwrócić uwagę na pana Ryszarda Kałaczyńskiego, którego Orange wyróżniło dodatkową nagrodą specjalną. Dokonał on  niesamowitego wyczynu: przebiegł 366 maratonów w 366 dni. Wyobrażacie sobie codziennie przebiec 42 km, dzień w dzień, czy pada śnieg, czy pali słońce, przez cały rok. Tym samym ustanowił rekord Guinnessa! Poza tym ten maratończyk ma na swoim koncie także 17 ultramaratonów oraz jedne z 10 najtrudniejszych biegów świata w maratonie greckim Spartathlon. Myślę, że kolejnym godnym podziwu wyczynem Pana Ryszarda jest indywidualny bieg przez Polskę – pokonał trasę z Zakopanego do Sopotu, czyli 800 kilometrów, a zrobił to w 7 dni! Jeśli myślicie, że takie bieganie jest zarezerwowane dla zawodowych sportowców, jesteście w błędzie. Ryszard Kałaczyński na co dzień jest rolnikiem i hodowcą trzody chlewnej 🙂

001ebd5c9e2059d6ca47fb249e1e68e95cd

Ja biegłam swoją pierwszą sztafetę w maratonie 7 maja, przygotowywałam się do niej, bo nigdy nie biegałam, a 5 km wcale nie było dla mnie tak mało. Tym bardziej podziwiam pana Ryszarda. Jesli macie jeszcze jakieś wątpliwości, albo wymówki, żeby zacząć biegać to przestańcie. Chyba po tym co napisałam straciliście argumenty 😉

Udostępnij: 366 maratonów w 336 dni – Travelery rozdane
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Odpowiedzialny biznes

Byliśmy na premierze książki „Halo Człowiek” (0)

Piotr Domański

20 maja 2016

Byliśmy na premierze książki „Halo Człowiek”
0

„Halo Człowiek” to niezwykły projekt. Jego twórca – Konrad Kruczkowski, autor bloga haloziemia.pl podjął się trudnego wbrew pozorom zadania – rozmowy z ludźmi. Nie szybkiej wymiany zdań, lecz długiej, spokojnej rozmowy o sprawach istotnych. Również bohaterowie jego wywiadów to ludzie niepospolici. Znaleźli się wśród nich Ewa Błaszyk – twórczyni kliniki „Budzik”, krytyk filmowy – Tomasz Raczek, Marcin Meller – dziennikarz i podróżnik, a także Anna Dymna, prezeska Fundacji „Mimo Wszystko”. Konrad Kruczkowski rozmawiał także z ojcem Leonem Knabitem i Henryką Bochniarz. Stella pisała już o tym na blogu.

Czemu o tym wszystkim piszę? Do tej pory wywiady te funkcjonowały w internecie, teraz opublikowano je także w wersji papierowej. Miałem wielką przyjemność być na premierze książki (dziękuję Stella 😉 ). A co widziałem, zobaczycie i Wy, bo razem ze mną pojawiła się tam blogowa kamera.

Orange jest mecenasem całego projektu. Z powyższego reportażu dowiecie się dlaczego.

Ja już czytałem część z tych rozmów. Was też do tego zachęcam. I nawet nieco pomogę – mam dla Was trzy podpisane przez autora egzemplarze. By je wygrać napiszcie z kim i o czym chcielibyście najbardziej porozmawiać. Bawimy się do 25 maja. Później w rozsądnym czasie postaram się podać zwycięzców.

Zapisz

Udostępnij: Byliśmy na premierze książki „Halo Człowiek”
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Innowacje

Offline czy online: gdzie rozwijać startup modowy? One znają odpowiedź (0)

Marta Cieślak-Krajewska

20 maja 2016

Offline czy online: gdzie rozwijać startup modowy? One znają odpowiedź
0

E- commerce jest niezwykle popularnym rozwiązaniem wśród marek i startupów z branży modowej. Otworzenie sklepu online, czy wystawienie swoich produktów na platformie zakupowej jest znacznie bardziej opłacalne niż butik stacjonarny.

Jednak branża modowa rządzi się swoimi prawami – żeby kupić płaszcz, czy buty trzeba najpierw dotknąć, przymierzyć i ocenić własnym (lub nie własnym, ale zaufanym) okiem. Niektórzy dają klientom możliwość obejrzenia produktu w domu i bezpłatnego zwrotu, jak Zalando, które w 2015 roku miało 107 mln euro zysku i 18 milionów aktywnych klientów.

Inni stosują rozwiązania pośrednie, pokazując na ekranie komputera, jak ubranie może wyglądać w 3D. Zobacz: Jak zostałam Simem. Krótka historia w 3D. Jeszcze inni wolą spotkac się z klientami osobiście, na przykład podczas targów mody.

W pierwszą sobotę maja odwiedziliśmy z blogową kamerą największe i najbardziej znane tego typu targi, HUSH warsaw. Przez kilka godzin obserwowaliśmy, jak wygląda młody biznes modowy. Porozmawialiśmy z współtwórczynią HUSH warsaw, Magdą Korcz, która razem z Anią Piętą zorganizowała już osiem edycji targów, o tym, jak działa obecnie branża modowa, jak osiągnąć sukces i jak odnajdują się na rynku młode marki. Zapytaliśmy projektantów o to, jak docierają do swoich klientów i czy sami siebie uważają za startupy? Zobaczcie, co nam powiedzieli.

Na targach spotkaliśmy pewną znaną blogerkę, która najpierw założyła blog, a potem zajęła się projektowaniem i sprzedażą ubrań i z powodzeniem łączy obie pasje. Kto pamięta, gdzie na blogu orange pojawiła się wcześniej ta blogerka, niech pisze w komentarzach – mam niespodziankę.

Jeśli spodobał Wam się ten odcinek Generacji Startup, zapraszam do obejrzenia wcześniejszego, poświęconego starupowi modowemu, który odniósł sukces szyjąc ubrania z dresu: Ryzykowna moda

Przypominam, że do 20 czerwca br. czekamy na zgłoszenia startupów, które chcą rozwijać swój biznes z Orange, do programu Orange Fab non stop. Aktualnie zapraszamy startupy działające w obszarze Smart City. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny TUTAJ

Udostępnij: Offline czy online: gdzie rozwijać startup modowy? One znają odpowiedź
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej