Dostaliśmy od Was sporo propozycji. Poziom był dość wyrównany, więc trochę czasu nam to zajęło. Ocenialiśmy przede wszystkim pomysłowość i kreatywność, przy czym – o czym należy pamiętać – to nasze subiektywne oceny. No i nie można tych prac w żaden sposób traktować jako oficjalnych „produktów” naszej firmy. To była zabawa, a nie przetarg na agencję reklamową. A jak zabawa, to można pozwolić sobie także na przymrużenie oczu na poważne „przestępstwa” w stylu np. przerabiania znaków. No ale do rzeczy. Oto wyniki.
1. Miejsce pierwsze – Benchmark
Przede wszystkim za pomysł na połączenie słów z naszego hasła z konkretnymi „wydarzeniami”. Bardzo nam się to spodobało. Gratulacje!
Postanowiliśmy jednak nie kończyć na tym nagradzania, skoro tak wielu z Was się napracowało, żeby coś przysłać. Dlatego przyznaliśmy jeszcze 2. i 3. nagrodę. I tak:
2. Miejsce drugie – pablo_ck
Doceniamy przede wszystkim ilość włożonej pracy. Wojtek i Rysiek do dziś chodzą w pąsach. A my przypominamy, że blogi Orange-TP to nie tylko nasz zespół i Wojtek, ale też blogerzy z bloga sportowego i technologicznego 🙂
3. Miejsce trzecie – k@rpiu
Wszyscy mają mambę, lecz nie ja,nie należę do drużyny Actimela, nie posiadam 3-letniej gwarancji, ani gwarancji zwrotu kosztów, nie dodaję skrzydeł, nie znam Goździkowej, ze mną Ci się nie upiecze, nie zapewniam uczucia komfortu, dzięki mnie nie dostaniesz zniżki w trollu, minuta rozmowy ze mną nie kosztuje 5 gr, nie wygładzam ani nie redukuję zmarszczek, mam więcej niż dwie kalorie, nie jestem owocem Jogobelli, przed użyciem nie wymagam zapoznania się z ulotką, ani skontaktowania się z lekarzem lub farmaceutą, to ja nie mam szans z pragnieniem, nie mam pięciu gwiazdek w crash-testach, nie trafiam celnie w silny ból, nie mam pomysłu na obiad, nie posiadam napisu pod nakrętką, ani kolorowanki pod etykietą, nie pochodzę z pierwszego tłoczenia, wciąż nie wiem skąd się bierze Chocapic, nie wiem też dlaczego Cini Minis są aż tak cynamonowe, nie rozpływam się w ustach, ani w dłoni, poza tym nie brałam udziału w tańcu z gwiazdami. . . acha, jeszcze jedno. nie znajdziesz mnie w co piątej kinder niespodziance . . . ale tak naprawdę to wszystko jest bez znaczenia! ! ! Przecież dobrej marki nie trzeba reklamować . Orange „Together we can do more”.
Najpierw próbowaliśmy to zarapować, ale nam nie wyszło. Niemniej jednak doceniamy szeroki przegląd polskiego rynku reklamowego. No i jeszcze, k@rpiu, strasznie dołujący ten tekścik w sumie – tylu zalet nie masz 🙂
Tak wygląda podium. Benchmark dostaje od nas, zgodnie z obietnicą, torbę podróżną pełną niespodzianek. Pablo i k@rpiu – do Was pojadą specjalnie orangowe płyty oraz vouchery do kina. Przyślijcie mi proszę szybko Wasze adresy pocztowe
A wszystkim dziękuję za udział w konkursie. Wygląda na to, że chyba będziemy musieli zrobić jakiś kolejny, jak tylko pojawi się rocznica. Swoją drogą, przy okazji – kto z Was wie, jaka spółka z Grupy TP będzie najszybciej obchodzić jakąś okrągłą datę?