;

Odpowiedzialny biznes

5 lat Orange w Polsce – rozwiązanie konkursu (0)

Tomasz Sulewski

6 października 2010

5 lat Orange w Polsce – rozwiązanie konkursu
0

Dostaliśmy od Was sporo propozycji. Poziom był dość wyrównany, więc trochę czasu nam to zajęło. Ocenialiśmy przede wszystkim pomysłowość i kreatywność, przy czym – o czym należy pamiętać – to nasze subiektywne oceny. No i nie można tych prac w żaden sposób traktować jako oficjalnych „produktów” naszej firmy. To była zabawa, a nie przetarg na agencję reklamową. A jak zabawa, to można pozwolić sobie także na przymrużenie oczu na poważne „przestępstwa” w stylu np. przerabiania znaków. No ale do rzeczy. Oto wyniki.

1. Miejsce pierwsze – Benchmark

 

Przede wszystkim za pomysł na połączenie słów z naszego hasła z konkretnymi „wydarzeniami”. Bardzo nam się to spodobało. Gratulacje!

Postanowiliśmy jednak nie kończyć na tym nagradzania, skoro tak wielu z Was się napracowało, żeby coś przysłać. Dlatego przyznaliśmy jeszcze 2. i 3. nagrodę. I tak:

2. Miejsce drugie – pablo_ck

Doceniamy przede wszystkim ilość włożonej pracy. Wojtek i Rysiek do dziś chodzą w pąsach. A my przypominamy, że blogi Orange-TP to nie tylko nasz zespół i Wojtek, ale też blogerzy z bloga sportowego i technologicznego 🙂

3. Miejsce trzecie – k@rpiu

Wszyscy mają mambę, lecz nie ja,nie należę do drużyny Actimela, nie posiadam 3-letniej gwarancji, ani gwarancji zwrotu kosztów, nie dodaję skrzydeł, nie znam Goździkowej, ze mną Ci się nie upiecze, nie zapewniam uczucia komfortu, dzięki mnie nie dostaniesz zniżki w trollu, minuta rozmowy ze mną nie kosztuje 5 gr, nie wygładzam ani nie redukuję zmarszczek, mam więcej niż dwie kalorie, nie jestem owocem Jogobelli, przed użyciem nie wymagam zapoznania się z ulotką, ani skontaktowania się z lekarzem lub farmaceutą, to ja nie mam szans z pragnieniem, nie mam pięciu gwiazdek w crash-testach, nie trafiam celnie w silny ból, nie mam pomysłu na obiad, nie posiadam napisu pod nakrętką, ani kolorowanki pod etykietą, nie pochodzę z pierwszego tłoczenia, wciąż nie wiem skąd się bierze Chocapic, nie wiem też dlaczego Cini Minis są aż tak cynamonowe, nie rozpływam się w ustach, ani w dłoni, poza tym nie brałam udziału w tańcu z gwiazdami. . . acha, jeszcze jedno. nie znajdziesz mnie w co piątej kinder niespodziance . . . ale tak naprawdę to wszystko jest bez znaczenia! ! ! Przecież dobrej marki nie trzeba reklamować . Orange „Together we can do more”.

Najpierw próbowaliśmy to zarapować, ale nam nie wyszło. Niemniej jednak doceniamy szeroki przegląd polskiego rynku reklamowego. No i jeszcze, k@rpiu, strasznie dołujący ten tekścik w sumie – tylu zalet nie masz 🙂

Tak wygląda podium. Benchmark dostaje od nas, zgodnie z obietnicą, torbę podróżną pełną niespodzianek. Pablo i k@rpiu – do Was pojadą specjalnie orangowe płyty oraz vouchery do kina. Przyślijcie mi proszę szybko Wasze adresy pocztowe

A wszystkim dziękuję za udział w konkursie. Wygląda na to, że chyba będziemy musieli zrobić jakiś kolejny, jak tylko pojawi się rocznica. Swoją drogą, przy okazji – kto z Was wie, jaka spółka z Grupy TP będzie najszybciej obchodzić jakąś okrągłą datę?

Udostępnij: 5 lat Orange w Polsce – rozwiązanie konkursu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Superszybki mobilny net w Krakowie (0)

Wojtek Jabczyński

6 października 2010

Superszybki mobilny net w Krakowie
0

Dziś jestem w Krakowie, gdzie za chwilę zaczynamy konferencję prasową na temat pilotażu mobilnego dostępu do internetu Orange w technologii HSPA+Dual Carrier. Dzięki niej można wycisnąć transfer 42 Mb/s do użytkownika. Jak się nie mylę to obecnie rekord Polski. Testy startują dziś, a do końca roku nowa usługa powinna być dostępna w pięciu miastach: Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie. Łącznie odpalimy HSPA+ na blisko 650 stacjach bazowych. Patrząc procentowo dostęp do superszybkiego, mobilnego netu będzie mieć ok. 11 proc. Polaków. W przyszłym roku planujemy zwiększać zasięg, ale na razie za wcześnie na szczegóły.

Udostępnij: Superszybki mobilny net w Krakowie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Łódź szaleje z logo (0)

Maria Piskier

4 października 2010

Łódź szaleje z logo
0

Słyszeliście o projekcie „Biznes dla Łodzi”? Do pomocy w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 dla tego miasta zaangażowano firmy z regionu. Jak? Poproszono je by stworzyły logo „LODZ” z własnych produktów.
I tak powstało logo z kabanosów ( niestety nie można ich skosztować ), z rajstop ( przymiarki także nie wchodzą w grę) czy z żarówek. A moi koledzy z Błękitnej Linii TP w Łodzi przygotowali logo wykonane ze zużytych kart telefonicznych.
Karty to takie małe dzieła sztuki, mówi Ewa Mielczarek, inspiratorka ich wykorzystania. Pracownicy zebrali około 2 tysięcy kart. Ponad metrowe litery ze styroduru wyklejali Stanisław Pluta i Marcin Jakubiec ( na zdjęciu ). Zdradzili, że cała trójka podpisała się na logo umieszczając na literze L  karty ze swoimi znakami zodiaku: Rak, Lew i Bliźnięta.


Wiadomość z ostatniej chwili : w konkursie publiczności na najładniejszą pracę, logo LODZ wykonane przez naszych pracowników zajęło pierwsze miejsce.

Udostępnij: Łódź szaleje z logo
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej