Oferta

6000 punktów payback do zgarnięcia od nju mobile

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
11 września 2017
6000 punktów payback do zgarnięcia od nju mobile

Nie minął jeszcze miesiąc od dnia, kiedy pisałem o gadżetach – niespodziankach, jakie można było dostać w nju. Dziś chcę Wam podrzucić info o kolejnej - jeszcze lepszej i zupełnie innej ofercie. Tym razem to Wy wybieracie swoją nagrodę z katalogu PAYBACK, czyli programu premiującego zakupy, którego chyba nie muszę specjalnie przedstawiać.

Od dziś do 10 października 2017 roku, dajemy 6000 punktów PAYBACK każdemu, kto kupi ofertę nju z rachunkiem lub nju internetowy. Wystarczy złożyć zamówienie i zarejestrować jego numer, wraz z numerem karty PAYBACK - na stronie promocji.

Jeśli nie macie jeszcze konta i karty w programie PAYBACK nie ma powodów do zmartwienia. Rejestracja trwa kilka chwil, a w zamian możecie zacząć zbierać punkty za zakupy u licznych partnerów programu. Wśród nich jest oczywiście Orange a ponadto mBank, BP, Hyundai, LOT, MediaMarkt i RTV Euro AGD, a nawet Zalando i wielu, wielu innych.

Wracajmy jednak do naszych 6000 punktów, które dostaniecie od nju. Możecie je połączyć z tym, co już macie na karcie, a jeśli to wasz debiut w PAYBACK – możecie zbierać dalej albo wykorzystać je na pierwsze zakupy. Z takim portfelem punktów wybór jest już naprawdę duży. W katalogu znajdziecie: co najmniej kilka typów słuchawek – dousznych i nausznych, przewodowych i bluetooth, myszki do komputerów, samochodowe uchwyty na telefon, audiobooki, kupony na zakupy, czy vouchery do wykorzystania w myTaxi. Uwadze polecam też dodatkową promocję Orange, w której teraz za 5900 punktów możecie zamówić etui na telefon według własnego, wymarzonego i oczywiście unikalnego projektu.

Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, ale osobiście polecam systematyczne zbieranie punktów, bo w programie PAYBACK naprawdę można dostać za nie wypasione nagrody. Zamówcie nju, zacznijcie zbierać punkty i przekonajcie się sami – ja zbieram :).


 

Komentarze

mike278
mike278 16:50 11-09-2017

Za każdym razem jak widzę Payback na usta ciśnie mi się: Proficie wróć. Ten „program” jest po prostu zbyt drogi WG MNIE. 240 pln za powerbank Varty który w electromarkecie kupimy 50 złotych taniej? I to nie tylko to. Dla zwykłego Kowalskiego Payback jest mało efektywny.

Odpowiedz
    Pan Pikuś
    Pan Pikuś 20:39 11-09-2017

    Niestety, ale wszystkie „lojalki” mają takie przeliczniki.

    Odpowiedz
MAURYCY
MAURYCY 18:01 11-09-2017

Za opłacane faktury w nju też powinno się dostawać punkty Payback czy nie? Bo jak pamiętam to w Orange na kartę za doładowanie dostawałem jakieś punkty.

Odpowiedz
Astis
Astis 11:05 12-09-2017

AŻ 6000 punktów ?!! Wow. To niestety tylko 60 zł! To już wolę kartę z kasą w wysokości 50 zl. Na zakupy i tyle …

Odpowiedz
ona
ona 14:41 14-09-2017

Szkoda ze nie ma ze dla przenosz nr no limit mms itd za 15zl przez 1szy rok potem 2/3lata 19zl a potem 25zl na stale

Odpowiedz
    mike278
    mike278 19:27 14-09-2017

    no i wody z saturatora z sokiem też nie dają a potem mogliby dawać przecież tymbarki i frytki chyba że ktoś nie lubi frytek to ziemniaki pure.

    Odpowiedz

Sieć

Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
09 września 2017
Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi

Niestety awarie były, są i będą. Trywialne, ale prawdziwe. Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. Nie jesteśmy i nie będziemy żadnym wyjątkiem. Rozumiem Wasze słuszne niezadowolenie i jeszcze raz przepraszam. Rozumiem też duże zainteresowanie mediów. Tak to działa. Informacja musi wzbudzać emocje. Czytając jednak część relacji mówiących o "wielkiej awarii" i "utracie zasięgu" na spokojnie wyjaśniam. Mamy awarię nie całej sieci tylko usług VoLTE i WiFi Calling. Korzysta z nich odpowiednio 4 i 2 proc. naszych klientów. W tej chwili platformy są wyłączone, a dostawcy sprzętu pracują nad znalezieniem przyczyny problemów. Zdecydowaliśmy, że nie uruchomimy ich dopóki nie będzie 100 proc. pewności, że wszystko działa poprawnie. Wszyscy klienci korzystają normalnie z naszych usług, tak jak wcześniej, kiedy nie było uruchomionych VoLTE i WiFi Calling. To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp. Proszę teraz o Waszą cierpliwość i oczywiście poinformuję, kiedy ponownie włączymy platformy.

Komentarze


Rozrywka

Dwie nowe kampanie Orange

Stella Widomska Stella Widomska
08 września 2017
Dwie nowe kampanie Orange

Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to mój ulubiony Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Podpowiem, że będzie Zosia, Litwa i dusza romantyka. Resztę sprawdźcie sami. Dodam garść informacji praktycznych: za kreację spotu odpowiada Agencja Publicis, produkcję – Studio Tyrka, postprodukcję – Orka, a spot wyreżyserował Michał Gazda (reżyser m.in. serialu Wataha, Druga Szansa czy Belle Epoque). Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy. Za kreację tego spotu odpowiada Agencja Havas. Produkcją zajęło się M5, postprodukcją Miło, a materiał wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Komentarze

Tomek
Tomek 16:40 14-03-2025

Czy docelowo będzie migrowany też prepaid? Jeśli tak czy to oznacza że doczekamy się w prepaidzie połączeń oczekujących i zawieszania połączenia?
Wirtualizację należy rozumieć migrację z onpremise na dostawcę cloud? Jaki to dostawca? 😉
Czy jest to nowa platforma IMS czy poprzednia ale na nowych zasobach? (bo w tekście pada informacja o uruchomieniu nowej platformy IMS).
Z czego korzystaliście 10 lat temu zanim zaczęliście korzystać z IMS?

(człowiek ciekawy a takie wpisy czyta się aż za szybko, więcej więcej) 🙂

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 17:04 17-03-2025

    Prepaid jest już zmigrowany. Pracujemy jeszcze nad tym, żeby połączenia oczekujące działały we wszystkich konfiguracjach. Wirtualizacja obejmowała częściowe zmigrowanie do chmury. W sieci mobilnej korzystamy z IMS od ok. 10 lat i usługi 4G od początku budujemy w oparciu o IMS. Nowa platforma tzn. na nowych zasobach, większa i z nowymi funkcjonalnościami. Ciesze się, że wpis zaciekawia, zapraszam do kolejnych 😉

    Odpowiedz
Max
Max 21:00 14-03-2025

Ale połaczenia oczekujące już są aktywne w pre paidzie.

Odpowiedz
muddy
muddy 23:53 16-03-2025

Czy przy okazji tego unowocześnienia rozwiążecie też kilka problemów, z jakimi zmagają się użytkownicy usługi Extra eSIM? Po pierwsze, nie działają SMSy przez WiFi. Po drugie, brak możliwości odbierania połączeń ViLTE (choć można je wykonywać). Po trzecie, gorsza jakość połączeń przychodzących (także na karcie głównej): nigdy nie załącza się kodek „HD+” czyli EVS-SWB/EVS-WB, można co najwyżej liczyć na AMR-WB. W połączeniach wychodzących między tymi samymi numerami jest EVS-SWB…

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 14:26 17-03-2025

    Niestety ze względów technologicznych ViLTE wyklucza się z usługą Ekstra eSIM. Pracujemy nad wdrożeniem i dopasowaniem Ekstra eSIM do technologii ViLTE. Z kodekiem EVS sprawa wygląda podobnie. Unowocześnienie platformy IMS jest krokiem w tym kierunku, ale nie jest to jedyny warunek wdrożenia.

    Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 16:37 17-03-2025

Jak to jest z IMS Orange posiadam telefon Energizer e280s obsługuje Volte i VoWiFi w sieci Play działa w T-Mobile tylko VoWiFi.W Orange Polska nie działa,a w innych Orange np.Słowacja,Rumunia działa bez problemu telefon posiada aktualne oprogramowanie i dystrybucja UE.VonR ciekawe czy będzie działać na każdym telefonie np.Infinix,Tecno, Blackview, Energizer, VIVO itp.ViLTE nie działa czy wymagana jest jakaś taryfa.Ciekwostka w Play realizuje takie połączenie ale jest błędnie rozliczane 1zł za minutę jak połączenie międzynarodowe.Tak samo do Orange i odwrotnie 1zł.

Odpowiedz
Krzysiek87
Krzysiek87 23:49 17-03-2025

Widać,jak telekomunikacja się zmienia,kiedyś do działania telefonu wykorzystywano centrale telefoniczne których jest obecnie poniżej 200 sztuk, a teraz wystarczy jedna platforma głosowa mająca pod sobą cały kraj mieszcząca się pewnie w jednej z takich szaf jak na zdjęciu(obstawiam,że znajduje się w mieście Łódź)
Swoją drogą jeżeli ten sam IMS obsługuje VoLTE oraz VoIP podłączony pod Livebox to dlaczego zestawienie połączenia pomiędzy abonentami komórkowymi trwa tylko około 1 sekundę a dzwoniąc z komórki na VoIP stacjonarny lub w drugą stronę czas oczekiwania na połączenie jest dłuższy?Pani Kingo odnośnie wpisu dotyczącego Nowogrodzkiej napisałem adres obiektu na którym znajduje się radiolinia o którą pytałem.Pozdrawiam

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 09:38 20-03-2025

    W takim połączeniu VoIP, VoLTE i sieć PSTN muszą współgrać. Nasza konfiguracja pozwala zachować jak największą zgodność pomiędzy nimi, czasem kosztem pogorszenia pewnych parametrów – w tym przypadku jest to wydłużenie czasu zestawienia. Jeśli chodzi o radiolinię w Nowym Sączu, o której Pan pisał – nie mamy jej w systemach, więc nie jest to nasza radiolinia. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
Nick
Nick 12:14 18-03-2025

Pytanie z innej beczki Pani Kingo czy Orange planuje uruchomić nadajnik wspólnie z T-Mobile (26002) ID: 56521
Starachowice, Batalionów Chłopskich 6? Jeśli tak to kiedy dziękuję za informację i Pozdrawiam!

Odpowiedz
Mateusz
Mateusz 12:37 02-04-2025

Czy jest szansa, że po migracji IMS w prepaidzie zacznie działać WiFi Calling za granicą?

Odpowiedz
Scroll to Top