Sieć

A miało być tak rewolucyjnie…

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
08 marca 2012
A miało być tak rewolucyjnie…

Długo zastanawiałem się, czy komentować nowości Heyah i jednak się przełamałem. Wszak zapowiedzi wysokich menedżerów były ogromne, oczekiwania klientów także, a wyszło im Orange Free na kartę. Myślę, że właśnie sukces OFnk zmotywował naszych kolegów do pójścia w tym kierunku, ale moim zdaniem oryginału nie przebili. Dlaczego? Przede wszystkim OFnk ma dłuższy czas ważności środków na transfer danych. Rok zamiast 30 dniowych pakietów robi różnicę, zwłaszcza przy niemal równej ilości GB. Jeśli porównać same pakiety netowe to nasze owszem są niższe w GB, ale moim zdaniem bardziej dostosowane do potrzeb klientów prepaidowych, którzy nie są w większości internetowymi heavy userami. Mam na myśli zdecydowanie najbardziej popularny pakiet za 2 zł versus 9 zł w Heyah. Powiecie, to Freeyah robi różnicę. Czy na pewno? Komunikator nie jest żadną rewolucją, nie działa z komputerami, a na rynku funkcjonuje sporo bardziej sprawdzonych i uniwersalnych rozwiązań np. Skype, Whatsapp, czy GG. Mitem jest jego darmowość, bo trzeba mieć wykupiony pakiet za minimum 15 zł. Działa tylko z Androidem, który ma w Polsce ok. 1/4 rynku smartfonów. Wreszcie korzystając z Freeyah klient każdej sieci musi wyrazić zgodę na przetwarzanie jego numeru abonenckiego. Co to znaczy nie muszę Wam pisać. Przeczytajcie testy Freeyah np. na www.spidersweb.pl. Czy dla takiej oferty klienci opuszczą Orange lub Play? Wątpię. Moim zdaniem T-Mobile walczy bardziej o rozgłos niż klientów.


Rozrywka

Szybka Neostrada, szybka mysz

Tomasz Owsianko Tomasz Owsianko
07 marca 2012
Szybka Neostrada, szybka mysz

Do szybkiej Neostrady, trzeba mieć szybką mysz. Serce i Rozum w dzisiejszym filmie zrozumieli to hasło naszej najnowszej kampanii wyjątkowo dosłownie, nie bacząc na żadne ograniczenia. Efekty takich poczynań zawsze kończą się tak samo...

 

Przy okazji pochwalimy się Wam naszym kolejnym małym sukcesem w mediach społecznościowych. Na naszym kanale YouTube jest już 11 milionów wyświetleń! Dziękujemy wszystkim i zapraszamy do nowych spotów! Już niedługo kolejne :)


Rozrywka

Pół miliona kodów i nowe Multikina

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
07 marca 2012
Pół miliona kodów i nowe Multikina

Minęły dwa miesiące nowej odsłony akcji Środy z Orange w Multikinie, a już pobraliście ponad 460 tys. kodów uprawniających do zakupu 2 biletów w cenie 1. Dziś pewnie pęknie pół miliona. Łatwa dostępność kodów i pełne kina potwierdzają, że szybko opanowaliście nowe zasady korzystania z akcji. Wśród miast największą popularnością Środy z Orange cieszą się w: Warszawie (skorzystało 90 tys. osób), Poznań, Gdańsk (po 25 tys.), Kraków i Zabrze (20 tys.). Pierwsza trójka filmów to: „Dziewczyna z tatuażem”, „W ciemności” i „Sherlock Holmes: Gra cieni”. Mam dobrą wiadomość dla mieszkańców Słupska i Kielc. W tych miastach już w maju Multikino otworzy swoje multipleksy. Pablo_ck pewnie już się cieszy. :-) Kolejnym będzie latem Zgorzelec.

Scroll to Top