Jak wiecie ogromną wagę przykładamy, by obsługa Orange Polska sprostała waszym oczekiwaniom i była nowoczesna. Ostatnio chwaliliście nas za możliwość bezpośredniego kontaktu przez Facebook`a, który ruszył kilka miesięcy temu. Chętnie korzystacie też z avatara i czata tekstowego. Na tym oczywiście nie koniec pomysłów. Właśnie zaczęliśmy testować wideorozmowę. To bez wątpienia innowacyjna metoda kontaktu i nie przymominam sobie, aby jakiś operator miał podobne rozwiązanie. Na dzień dobry uruchomiliśmy 4 stanowiska obsługujące w ten sposób klientów usług stacjonarnych, które pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00. Wystarczy zalogować się na portalu w zakładce „orange-online”. Wygląda to naprawdę fajnie i myślę, że dla wielu osób taka formuła, w której nie tylko chatujemy ale jeszcze widzimy rozmówcę, jest przyjaźniejsza. Jeśli po pilocie okaże się, że pomysł jest nie tylko nowoczesny, ale też efektywny dla obydwu, to będziemy go rozwijać.

Wojtek Jabczyński
Kasia Barys