Jak wiecie ogromną wagę przykładamy, by obsługa Orange Polska sprostała waszym oczekiwaniom i była nowoczesna. Ostatnio chwaliliście nas za możliwość bezpośredniego kontaktu przez Facebook`a, który ruszył kilka miesięcy temu. Chętnie korzystacie też z avatara i czata tekstowego. Na tym oczywiście nie koniec pomysłów. Właśnie zaczęliśmy testować wideorozmowę. To bez wątpienia innowacyjna metoda kontaktu i nie przymominam sobie, aby jakiś operator miał podobne rozwiązanie. Na dzień dobry uruchomiliśmy 4 stanowiska obsługujące w ten sposób klientów usług stacjonarnych, które pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00. Wystarczy zalogować się na portalu w zakładce „orange-online”. Wygląda to naprawdę fajnie i myślę, że dla wielu osób taka formuła, w której nie tylko chatujemy ale jeszcze widzimy rozmówcę, jest przyjaźniejsza. Jeśli po pilocie okaże się, że pomysł jest nie tylko nowoczesny, ale też efektywny dla obydwu, to będziemy go rozwijać.