;

Oferta

Abonamentowy rekord i miliardy na inwestycje (0)

Wojtek Jabczyński

16 lutego 2016

Abonamentowy rekord i miliardy na inwestycje
0

Tradycyjnie w lutym, przyszedł czas by przedstawić wyniki Orange Polska za cały rok. Szczegóły, czyli tabelki, cyferki i opisy znajdziecie tutaj. Ja chcę zwrócić Waszą uwagę na kilka faktów. Niewiele zabrakło nam do przeskoczenia 16 mln klientów. Na koniec 2015 roku mieliśmy 15,906 mln kart SIM. W tym w tym 8,361 mln postpaid. To roczny wzrost o 682 tys. i nasz najlepszy wynik od ponad 10 lat. Drugim sukcesem wartym odnotowania jest przekroczenie 2 mln klientów mobilnego internetu (dokładnie 2,012 mln).

d1da90c69fb763d95c18f1e0fe905cbf038

To wzrost niemal o jedną trzecią w porównaniu z rokiem 2014. Fajnie rośnie nam też liczba klientów korzystających z najszybszego dostępu do internetu (VDSL i FTTH) oraz korzystających z usług konwergentnych (728 tys.). W rękach użytkowników Orange jest już 5,47 mln smartfonów. Dziękuję, że nas wybieraliście. Na koniec kilka zdań o inwestycjach, które uważam za więcej niż przełomowe, nie tylko ze względu na ich wielkość. Po pierwsze światłowody. Ubiegły rok był swoistym preludium przed tym, co planujemy zrobić w latach 2016-2018. W tym czasie zamierzamy objąć zasięgiem FTTH do 2,8 mln gospodarstw domowych, co będzie nas kosztowało do 2,2 mld zł. Oznacza to, że na koniec 2018 r. w zasięgu naszej sieci FTTH  znajdzie się łącznie do 3,5 mln gospodarstw domowych.

adae34a97eba950a3c2c7d564d616986e90

Ponadto będziemy dalej rozwijać i inwestować w LTE. Do końca tego roku w zasięgu najszybszego, mobilnego dostępu powinno być już 95 proc. Polaków. To bardzo ambitny plan, ale dzięki niemu komfort korzystania z naszych usług będziecie mieli na najwyższym poziomie. Co więcej, biorąc pod uwagę uwarunkowania całej gospodarki, wpłynie on pozytywnie na wzrost polskiego PKB, zwiększy popyt na produkty i usługi oraz poprawi sytuację na rynku pracy. Warto o tym pamiętać także w tym kontekście, bo nie znam drugiej firmy telekomunikacyjnej w naszym kraju, która inwestuje tak dużo w infrastrukturę.

Udostępnij: Abonamentowy rekord i miliardy na inwestycje
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

4 lata z Kartą Różnorodności (0)

Monika Kulik

16 lutego 2016

4 lata z Kartą Różnorodności
0

14 lutego 2012 roku, podczas konferencji w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zorganizowanej przez Biuro Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, została uroczyście zainaugurowana Karta Różnorodności w Polsce. Podpisało ją 14 firm, w tym my.

Teraz mamy już 124 sygnatariuszy – wśród firm, uczelni, instytucji publicznych, którzy zobowiązują się do wprowadzenia zakazu dyskryminacji w miejscu pracy i podejmowania działań na rzecz tworzenia i promocji różnorodności.

Jak rozumiemy różnorodność? Różnorodność pracowników rozumiana jest bardzo szeroko – jako „wszystkie możliwe – widoczne i niewidoczne, wrodzone i nabyte – aspekty, pod których względem ludzie się od siebie różnią i są do siebie podobni, np. płeć, wiek, rasa, pochodzenie etniczne, (nie)pełnosprawność, orientacja seksualna, wyznanie, miejsce zamieszkania, język, stan cywilny, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, styl życia”.

Jak zarządzamy różnorodnością? Pewnie w każdej firmie odpowiedź jest inna. W naszą strategię CSR wpisaliśmy konkretne cele związane z obecnością kobiet na stanowiskach menedżerskich, kwestie zatrudniania osób z niepełnosprawnościami, czy równy dostęp do szkoleń bez względu na wiek, płeć czy stanowisko, a zarządzanie różnorodnością stało się jedną z ważnych kompetencji menedżerskich.

To tylko kilka przykładów, jak ideę zarządzania różnorodnością przełożyć na praktykę dnia codziennego.

Mediateka

Udostępnij: 4 lata z Kartą Różnorodności
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Oferta

Punkty PAYBACK w Orange (0)

Piotr Domański

16 lutego 2016

Punkty PAYBACK w Orange
0

Zdecydowałem się przypomnieć Wam o tym, że w Orange możecie zdobywać punkty PAYBACK z dwóch powodów. Po pierwsze: punkty PAYBACK, które uzyskaliście w 2012 roku tracą ważność z końcem lutego, więc pamiętajcie, by je wykorzystać. Po drugie ledwie przed kilkoma dniami aktywowałem swoją kartę w Orange, dzięki czemu będę zdobywał punkty także w naszej sieci 😉

Będę mógł je później wykorzystać, podobnie jak Wy, by obniżyć cenę telefonu lub tabletu przy przedłużaniu umowy, wymienić na akcesoria lub doładować kartę prepaid.

By jednak zdobywać punkty PAYBACK płacąc rachunki w Orange (zresztą nie tylko), najpierw należy przystąpić do Programu czyli po prostu zarejestrować swoją kartę, którą otrzymaliście od Orange. Oczywiście, jeżeli tak jak ja korzystacie już z zarejestrowanej karty PAYBACK wystarczy ją aktywować w Orange. Co istotne trzeba to zrobić to osobno dla każdej usługi.

Tak jak wspomniałem wcześniej, dodatkowe punkty można zdobyć nie tylko za płacenie faktur i doładowania. Przykładowo 300 punktów trafi na wasze konto, jeżeli zamówicie polecenie zapłaty, 100 za podpisanie nowej umowy na usługę Neostrada lub przedłużenie jej.

Wszystko co powinniście wiedzieć o punktach PAYBACK w Orange znajdziecie tutaj.

Udostępnij: Punkty PAYBACK w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej