Rozrywka

Anja Rubik w nowym spocie Orange i Samsung

Stella Widomska Stella Widomska
08 maja 2017
Anja Rubik w nowym spocie Orange i Samsung

Dziś wystartowała kampania, w której pokazujemy Wam najnowszy smartfon Samsung Galaxy S8. Dostępny jest w pakiecie usług Orange LOVE, w którym skorzystacie z najszybszego internetu mobilnego. Do 30 czerwca tylko w Orange oferujemy aparat w kolorze niebieskim.

Twarzą kampanii jest Anja Rubik. Za kreację spotu odpowiada agencja Leo Burnett, produkcję Selfish 3, a postprodukcję Lunapark. Media kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserowali Kasia Kijek i Przemek Adamski  Zobaczycie go w telewizji, kinach i internecie.

 

 

Komentarze

karo
karo 09:19 08-05-2017

Zupełnie nietrafiony spot. Byłby dobry dla jakiegoś urządzenia ubieralnego (przebieranki i spacerki po wybiegu) ale do S8, który naprawdę ma dużo do zaoferowania?! Nie.

Odpowiedz
    Pan Pikuś
    Pan Pikuś 12:57 08-05-2017

    Pani Rubik smukła i smartfon smukły. Mi się podoba 🙂

    Odpowiedz
karo
karo 11:19 08-05-2017

Zupełnie nietrafiony spot. Byłby dobry dla jakiegoś urządzenia ubieralnego (przebieranki i spacerki po wybiegu) ale do S8, który naprawdę ma dużo do zaoferowania?! Nie.

Odpowiedz
    Pan Pikuś
    Pan Pikuś 14:57 08-05-2017

    Pani Rubik smukła i smartfon smukły. Mi się podoba 🙂

    Odpowiedz
      pablo_ck
      pablo_ck 16:27 08-05-2017

      Reklama całkiem fajna ;p Ale…czemu płacić takim gwiazdom miliony?? My – czyli Pan Pikuś i ja możemy w niej zagrać za free ;p To byłby hit sieci i zarazem najlepsza reklama 2017 roku ;p Idziecie o zakład ;p ;p

      Odpowiedz
        Pan Pikuś
        Pan Pikuś 20:29 08-05-2017

        No,za uścisk dłoni Rzecznika Prasowego 😀

        Odpowiedz
Kajka
Kajka 13:19 08-05-2017

Reklama totalne dno i żenada! jak chcieliście wydać fortunę na gażę do bogatej modelki to cel zrealizowany na pewno! nie pchajcie się w ten trend angażowania celebrytów w reklamy, bo my normalni Abonenci nie lubimy tego i pokazuje na co wydajecie pieniądze. Nie lepiej zaangażować do reklamy zwyczajne osoby i dać im zarobić choć trochę?! to lepiej pchać takiej Bogatej Rubikowej na konto!

Odpowiedz
Kajka
Kajka 15:19 08-05-2017

Reklama totalne dno i żenada! jak chcieliście wydać fortunę na gażę do bogatej modelki to cel zrealizowany na pewno! nie pchajcie się w ten trend angażowania celebrytów w reklamy, bo my normalni Abonenci nie lubimy tego i pokazuje na co wydajecie pieniądze. Nie lepiej zaangażować do reklamy zwyczajne osoby i dać im zarobić choć trochę?! to lepiej pchać takiej Bogatej Rubikowej na konto!

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 21:33 08-05-2017

    Zgadzam się w 100%!!! Może czas odstawić „fachowców” od reklamy i zmienić ich na „normalnie” myślących? 😛

    Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 14:27 08-05-2017

Reklama całkiem fajna ;p Ale…czemu płacić takim gwiazdom miliony?? My – czyli Pan Pikuś i ja możemy w niej zagrać za free ;p To byłby hit sieci i zarazem najlepsza reklama 2017 roku ;p Idziecie o zakład ;p ;p

Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 18:29 08-05-2017

No,za uścisk dłoni Rzecznika Prasowego 😀

Odpowiedz
emitelek
emitelek 19:33 08-05-2017

Zgadzam się w 100%!!! Może czas odstawić „fachowców” od reklamy i zmienić ich na „normalnie” myślących? 😛

Odpowiedz

Oferta

Cena Xbox One S w Orange poszła w dół

Piotr Domański Piotr Domański
05 maja 2017
Cena Xbox One S w Orange poszła w dół

Piotrek Domański

Jestem wielkim fanem Xboxa od momentu, kiedy miałem okazję bawić się z Kinect. Przyznaję była to dla mnie olbrzymia frajda. Xboxem bawiłem się później kilkukrotnie, również w wersji z padem. Dużo radości dał mi także kultowy (mam nadzieję, że nie nadużywam tego słowa) MineCraft. Ta gra, choć prosta daje olbrzymią swobodę działania i radosnego tworzenia. Tym bardziej cieszę się, że to właśnie mi przypadła możliwość napisania Wam, że ceny tej konsoli w Orange właśnie z MineCraft , a także FIFA 17 obniżyły się i to nawet o 5 okrągłych stówek. Xbox One S To także odtwarzacz Blu-ray, działający w rozdzielczości 4K i urządzenie do streamingu wideo, pozwalające odtwarzać choćby Netflixa. Oczywiście lista gier na to urządzenie nie kończy się na FIFA 17 i Minecraft. Dla mnie niezbędny jest chociażby Tomb Raider.

Konsola ma także masę innych bajerów, ale o nich przeczytacie bez problemu w internecie, więc nie będę się powtarzać ;-)

A teraz ceny, bo w końcu o tym jest ten wpis. Te najlepsze są oczywiście w Orange Love. W tej ofercie zapłacicie za to urządzenie w sumie o ponad 500 złotych mniej niż do tej pory. Xbox One S możecie wziąć także w Smart Planach LTE, w których ceny obniżyliśmy kwoty pomiędzy 430 zł w Smart Plan LTE za 19,99 do 249 zł w Smart Plan LTE Wspólnym.

Tutaj znajdziecie link do oferty Xbox One S na stronie orange.pl.


Odpowiedzialny biznes

Przedłużamy rekrutację do MegaMisji!

Bartosz Rymkiewicz Bartosz Rymkiewicz
04 maja 2017
Przedłużamy rekrutację do MegaMisji!

Szkoły, które nie zdążyły zgłosić się do MegaMisji mają drugą szansę – wydłużyliśmy rekrutację do 16 maja. Dlaczego warto zachęcić przedstawicieli szkoły Twojego dziecka, aby wzięli w niej udział?

Posłużę się statystyką: z badań Centrum Cyfrowego Projekt: Polska wynika, że aż 97% wychowawców świetlic postrzega nowe technologie jako szansę, by uczynić naukę ciekawszą. MegaMisja wychodzi naprzeciw temu zapotrzebowaniu.

W ramach tego programu (który kierujemy do dzieci w wieku 6-10 lat) zakwalifikowanym szkołom udostępniamy gotowe scenariusze zajęć na temat bezpiecznego i twórczego korzystania z nowych mediów. Proponowane tematy pomogą uatrakcyjnić nauczycielom prowadzone lekcje oraz zajęcia na świetlicy szkolnej. Aby odpowiedzieć na potrzeby dzieci, wyzwania w MegaMisji oparte są na animowanej historii oraz mechanizmie gry edukacyjnej.

Rekrutacja do kolejnej edycji cały czas trwa. Szkoła waszego dziecka ma czas do 16 maja. Formularz znajdziecie tutaj: https://megamisja.pl/zgloszenie/ Uczestnictwo jest bezpłatne.

Jak wygląda rekrutacja krok po kroku?

1/ Nauczyciel z klas 1-3 lub świetlicy wypełnia formularz zgłoszeniowy i dołączenie do niego 30-sekundowy film, nagrany np. za pomocą smartfona lub tabletu.

2/ Komisja Fundacji Orange ocenia nagranie pod kątem atrakcyjności przekazu, poruszanej tematyki kompetencji cyfrowych i medialnych, zaangażowania dzieci.

3/ To tyle:) Trzymam kciuki za Wasze zgłoszenia.

Miłego dnia,

Bartosz Rymkiewicz

Komentarze

emitelek
emitelek 18:24 01-09-2025

Na zakończenie wakacji to byłoby od wczoraj 31 sierpnia 😉
Tak mały szczegół ;P

Odpowiedz
Andrzej
Andrzej 20:29 01-09-2025

Dlaczego nie mogę przejść na 600 tylko muszę rozwiązać obecną umowę?

Odpowiedz
emitelek
emitelek 18:15 04-09-2025

Coś nic się nie chwalicie nowym prezentem w pierwszą środę miesiąca dla karciarzy!… :/
Jest jakiś regulamin do tej nawigacji na 2 miesiące???

Odpowiedz
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.