Odpowiedzialny biznes

Apple bez barier (0)

Monika Kulik

19 kwietnia 2016

Apple bez barier
0

Muszę się Wam przyznać, że zwykle nie czytam magazynów branżowych z dziedziny ICT, ale ten przeczytałam z przyjemnością.

Najnowszy numer „Mój Mac Magazyn” poświęcony jest dostępności produktów Apple dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. Jakie udogodnienia dostępnościowe ma iPhone, jak kiedyś i dziś wyglądały telefony dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, na co zwrócić uwagę projektując dostępne aplikacje i gdzie szukać tych już gotowych?  Z pespektywy osób, które na co dzień korzystają z tych udogodnień, możemy dowiedzieć się, jak nowe technologie pomagają im w codziennym funkcjonowaniu, w pracy i w życiu codziennym.

Dzięki naszemu wsparciu dla osób niewidomych i niedowidzących przygotowana została wersja audio magazynu. Wersja dźwiękowa jest do pobrania w Audiotece za symboliczne 1 zł.

W tworzeniu magazynu „Apple bez barier” udział wzięli: Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego, Polska Fundacja Osób Słabosłyszących, Towarzystwo Pomocy Głuchoniewidomym, Wrocław Bez Barier – Bartłomiej Skrzyński Rzecznik Wrocławia ds. Osób z Niepełnosprawnością.
Magazyn do pobrania w wersji pdf i iOS  ze strony www.mojmac.pl. Wersja udźwiękowiona do pobrania w serwisie Audioteka.

256e7efba18dc5f42e49e785f3013b075a0

Udostępnij: Apple bez barier
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Innowacje

Mała Barcelona w Warszawie, czyli po co komu 5G? (0)

Marta Cieślak-Krajewska

18 kwietnia 2016

Mała Barcelona w Warszawie, czyli po co komu 5G?
0

5G to kolejny etap w mobilnym wyścigu. Co można zrobić z przepływnością rzędu 1 Gb/s? Odpowiedź znają Nokia, Samsung, Huawei, Ericsson i Oracle, które pokazały jak można ją wykorzystać na urządzeniach mobilnych.

Podczas „Innovation Gardens Summit” królowała Wirtualna Rzeczywistość i VR Gear, które zaprezentowały Samsung i Nokia. Ciekawe rozwiązania miał też Huawei, który 5G wykorzystał do monitoringu. W wielu prelekcjach i na stoiskach przewijał się temat autonomicznych samochodów wykorzystujących 5G. A Ericsson zaprezentował 10 najważniejszych trendów konsumenckich, wśród których najważniejszym jest… zastąpienie smartfonów przez sztuczną inteligencję! Brzmi ciekawie? To dopiero początek. Zobaczcie sami.

Podczas dwóch dni konferencji „Innovation Gardens Summit” (14-15 kwietnia) w Miasteczku Orange partnerzy zaprezentowali usługi i dema, które premierę miały w lutym, podczas Mobile World Congress 2016 w Barcelonie.

Kilka dni przed konferencją, Orange Polska we współpracy z Huawei uruchomił testową stację bazową LTE, która agreguje cztery nośne częstotliwości LTE, uzyskując dzięki temu prędkość transmisji danych 1 Gb/s ze stacji bezpośrednio do użytkownika. Na blogu pisał o tym Wojtek Jabczyński.

Wiecie, co to oznacza? To oznacza, że 5G już tu jest. Jak sądzicie, do czego będziemy używać 5G w 2020 r.? Wirtualna rzeczywistość. atonomiczne samochody, sztuczna inteligencja zamiast smartfona?

Udostępnij: Mała Barcelona w Warszawie, czyli po co komu 5G?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Reklama

Nawigacja Orange i autobus cheerliderek (0)

Stella Widomska

18 kwietnia 2016

Nawigacja Orange i autobus cheerliderek
0

Teraz w Orange smartfon Huawei ShotX z obrotową kamerą i Nawigacja Orange za darmo przez cały okres trwania umowy w ofercie Smart Plan LTE Wspólny. Opowiada o tym nasz nowy spot, który zobaczycie od dziś między innymi w telewizji. A co w nim? Autobus cheerliderek, autobus kulturystów i nasi trzej studenci (wśród nich Filip Opania, w którym skrycie podkochuje się Aga z mojego zespołu, ale cicho sza, bo miałam o tym nie pisać. Żeby zachować równowagę ja też się do czegoś przyznam – jestem fanką Piotra Zymana).  A skoro czas na wyznania, to tak, śmiałam się, kiedy oglądałam ten spot po raz pierwszy. Zabawną intrygę spisała agencja Publicis. Za produkcję odpowiada Banana Split, a postprodukcję Chimney. Media kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Mitja Okorn, znany Wam pewnie nie tylko z naszych spotów, ale głównie z filmów i seriali, jak Listy do M. czy 39 i pół.

 

ee4ee41ac9a8d73425b0bc98fb15068f096

Udostępnij: Nawigacja Orange i autobus cheerliderek
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej