;

Odpowiedzialny biznes

Bezpieczny Starter z nagrodą! (0)

Michał Rosiak

3 grudnia 2014

Bezpieczny Starter z nagrodą!
0

NIe przepadam zbytnio za chwaleniem się – a już na pewno nie publicznie – ale tutaj naprawdę jest czym. Bezpieczny Starter, opisywany przeze mnie wielokrotnie na łamach bloga (czasami, zanim przybrał ramy projektu, w sposób nieco zawoalowany 😉 ) został doceniony na szczeblu Orange Polska. W 12. edycji corocznego konkursu Telekreator, w którym wzięło udział kilkaset projektów z całego Orange Polska, łupem naszego dziesięcioosobowego zespołu projektowego padły aż dwie statuetki: za pierwsze miejsce w kategorii Wdrożenia oraz Nagroda specjalna Prezesa Zarządu. Skłamałbym, gdyby nie powiedział, że przepełnia nas duma, ale przynajmniej równie istotne jest dla nas to, że naszą pracę docenili Klienci, co widać po statystykach aktywacji Bezpiecznego Startera. A statueatki są wyjątkowo ładne 🙂

O Bezpiecznym Starterze i jego funkcjonalnościach (w tym filtrowaniu stron WWW niewłaściwych dla dzieci i młodzieży) przeczytacie tutaj, zaś startery możecie bezpłatnie zamówić tutaj.

Udostępnij: Bezpieczny Starter z nagrodą!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Miasteczko Orange bez barier (0)

Monika Kulik

3 grudnia 2014

Miasteczko Orange bez barier
0

Szerokie i czytelne przestrzenie komunikacyjne, przestronne windy, w których przycisk parteru jest dodatkowo wyróżniony kolorystycznie i dotykowo, bezprogowe wejścia do budynku, toalety dla osób z niepełnosprawnościami, zapewnienie dużych przestrzeni pomiędzy biurkami, równomiernie oświetlenie, dostępne pomieszczenia socjalne i stołówka, w których zadbano o przestronność i niższe blaty, specjalne miejsca parkingowe, recepcja budynku z blatem na dwóch różnych wysokościach – to niektóre cechy budynku, który jest dostosowany do potrzeb i wymagań osób z niepełnosprawnościami.

Takie właśnie jest Miasteczko Orange, które od Fundacji Integracja otrzymało właśnie certyfikat „Obiekt bez barier”. Certyfikat został nadany po dokonaniu audytu przestrzeni z punktu widzenia pracowników oraz gości.

Eksperci z Fundacji Integracja odwiedzili wszystkie ogólnodostępne przestrzenie budynku, by sprawdzić, czy osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim nie będzie miała problemu z korzystaniem z infrastruktury obiektu. Zasymulowana została wizyta w Miasteczku od wejścia głównymi drzwiami, przez korzystanie z sal konferencyjnych, wind, toalet, stołówki po zakończenie wizyty wyjazdem z parkingu.
W Miasteczku Orange mieści się też punkt obsługi klienta, który dostosowany jest do potrzeb klientów z niepełnosprawnościami.

86a0799678858cb1307293a9538b2d89d1b

Udostępnij: Miasteczko Orange bez barier
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Firmowa blogosfera 2014 (0)

Marek Wajda

2 grudnia 2014

Firmowa blogosfera 2014
0

Już jutro odbędzie się konferencja Blog firmowy roku 2014. Podczas niej poznamy zarówno najlepsze blogi jak i wyniki badania polskiej korpoblogosfery. Kilka faktów dotyczących badań zdradził nam Dominik Kaznowski.

77763ef7924c48b9793f65827eed437e456Czy tegoroczne wyniki badań zaskoczyły Cię?
Dominik Kaznowski: Obserwuję zjawisko blogów firmowych niema od samego początku, to znaczy jakieś 7 lat. Stąd być może nie dziwią mnie specjalne wyniki badań. Nie mniej jednak ciekawe są wyniki dotyczące szybkości odpowiadania na komentarze użytkowników na blogach – 90 proc. firm robi to w ciągu 24h. Rośnie też istotnie spektrum wykorzystania blogów jak narzędzi komunikacji firmowej – zaczynało się od promocji, a teraz blogi sa wykorzystywane do obsługi klienta, budowanie relacji z mediami czy inwestorami.

Po co firmy blogują?
Powodów jest wiele, ale można je zgrupować w dwie podstawowe kategorie – pierwsza związana z zarządzaniem reputacją marki, głównie poprzez budowanie wizerunku i pozycji eksperckiej firmy; druga – budowanie relacji z klientami i partnerami firmy (edukacja klientów, pomoc, obsługa klienta, mniej formalna, naturalna komunikacja).

Z badań wynika, że 85 proc. firm uważa że blogi spełniają swoje zadanie i realizują cel (z czego 23 proc, że zdecydowanie tak). Też tak uważasz?
Tak. Dotyczy to zwłaszcza blogów prowadzonych regularnie od kilku lat. Ciekawy i aktualny blog firmowy jest pierwszym krokiem do szerszego zainteresowania się tym co robi firma. Strona internetowa jest statyczna i nie daje prawie żadnej możliwości interakcji z firmą.

Spadła częstotliwość publikacji wpisów. Na 49 % blogów wpisy są publikowane kilka razy w miesiącu lub raz w miesiącu). Jak myślisz, z czego wynika mniejsze zaangażowanie?
Myślę, że to efekt stopniowego dojrzewania rynku oraz krystalizowania się strategii blogowych poszczególnych firm. Dużą rolę odgrywa tu doświadczenie osób piszących blogi firmowe. Po kilku latach tworzenia firmowej społeczności, autorzy wiedzą już jak dostosowywać częstotliwość wpisów do oczekiwań czytelników.

914d748cb8cd75943baa66e91c83c6c452d

Widzimy jednocześnie, że blogi korporacyjne zdobyły zaufanie czytelników. O wiele częściej dzielą się tekstami w sieciach społecznościowych.
Tak. Rzeczywiście zmieniło się podejście firm do własnych blogów. Jeszcze parę lat temu blogi nie był tak bardzo eksponowane w komunikacji firm. Teraz się to zmieniło i wpisy są udostępniane chętnie w serwisach społecznościowych oraz znalazły stałe miejsce na stronach firmowych. Myślę, że to jeden z elementów zwiększonej skuteczności blogów – ich większa widoczność w komunikacji firm.

Za to coraz rzadziej powołują się na blogi portale – jak myślisz, dlaczego?
To raczej pytanie do portali 😉 Ale wydaje mi się, że firmom piszącym blogi zależy przed wszystkim na uniezależnieniu się od innych mediów i tworzeniu własnych.

5d21617b84ebaee3bdbc2724f4aca386225

Na jakim etapie wg Ciebie jest korpoblogosfera. Czy ciągle się rozwija, czy też obserwujesz jej schyłek?
To realnie istniejąca społeczność. Może jeszcze niezbyt wielka, ale na bieżąco monitorujemy ponad 600 polskich blogów firmowych, a co 3 firma pisząca bloga na bieżąco śledzi blogi firm konkurencyjnych.

Jakie są jej silne a jakie słabe strony firmowej blogosfery?
Silna strona – to działa. Blog jest bardzo dobrym narzędzie pokazywania kompetencji firm i budowania relacji. Blogi bardzo dobrze sprawdzają się wśród firm posiadających złożone lub nowoczesne produkty i usługi (wymagające edukacji rynku) oraz do budowania relacji. Wadą jest wciąż mała skala wykorzystania blogów (oczywiście w relacji do adaptacji innych narzędzi social media).

Jaka wg Ciebie jest definicja dobrego/najlepszego bloga?
„Blog smart” – to jedna z najlepszych zasad. Blog jet emanacją kultury organizacyjnej firmy. Jeśli pracujemy w ciekawej organizacji, albo pasjonujemy się tym co robimy – będzie to widać na blogu.

Udostępnij: Firmowa blogosfera 2014
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej