Zaktualizowaliśmy aplikację Mój Orange na Androida, iOS i Windowsa. I chociaż sam fakt aktualizacji aplikacji nie jest wydarzeniem szczególnie doniosłym, tym razem sytuacja jest nieco inna. Po pierwsze - wprowadziliśmy bardzo ciekawe funkcje. Po drugie - dla tych z Was, którzy jeszcze nie korzystają z aplikacji mamy konkurs z nagrodami. I to takimi, że sam chciałbym wygrać ;-)
Zmiany dotyczą możliwości kontaktu z nami. W dolnej części okna aplikacji znajdziecie teraz ikonkę słuchawki, po kliknięciu w którą będziecie mogli wybrać jedną z dwóch opcji – czat lub rozmowa z infolinią.
Jeżeli w pełni zalogujecie się do aplikacji, czyli za pomocą loginu i hasła to będziecie mogli zadzwonić na infolinię bez konieczności przechodzenia przez automatyczne menu głosowe, a w dodatku, połączenie będzie bezpłatne.
Jeśli w aplikacji użyjecie autologowania, o którym pisaliśmy niedawno to konieczne będzie przejście przez automatyczne menu, a połączenie nie będzie bezpłatne, więc warto założyć darmowe konto
Teraz cześć druga, czyli konkurs – możecie w nim wygrać w sumie sześć nagród – trzy smartfony Samsung Galaxy S7 edge oraz trzy tablety Samsung Galaxy Tab A. Jeśli korzystacie z usług mobilnych w Orange wystarczy odpowiedzieć na proste pytanie. Całość podzieliliśmy na trzy etapy, w każdym można wygrać jeden telefon i jeden tablet.
Z tej strony dowiecie się wszystkiego, co powinniście wiedzieć o aplikacji Mój Orange oraz o samym konkursie. Powodzenia!
Aktualizacja [01.02.2018 09:45]
P.S.
Koledzy i koleżanki zajmujący się obsługą klienta dali mi znać, że często piszecie i dzwonicie do nich w sprawie bezpłatnych połączeń z aplikacji Mój Orange, wspominając o tym wpisie. Zwróćcie proszę uwagę, że to jest blog ;-) Wpisy blogowe mają to do siebie, że z czasem się dezaktualizują. Niektóre szybciej inne wolniej. Nie usuwamy starych wpisów, taką przyjęliśmy zasadę i się jej trzymamy.
Ten wpis nie jest już aktualny - połączenia na obsługę klienta poprzez aplikację Mój Orange są płatne.
Komentarze
A wcale nie prawda. Połączyłam się poprzez aplikację a i tak było menu do wyboru no i oczywiście zostały naliczone opłaty. Ot taki sobie partner pomarańczowy….
OdpowiedzNiestety, za darmo to tylko są problemy
OdpowiedzKOMPLETNA BZDURA. Po pełnym zalogowaniu pojawia się informacja ze polaczenie jest płatne według cennika.
OdpowiedzTO WYGLĄDA NA WYLUDZANIE PIENIEDZY
Informacje na blogu są aktualne w dniu ich publikacji – taka charakterystyka bloga.
OdpowiedzA na którym blogu firma się pochwaliła,że połączenia z konsultantem przez aplikacje są już płatne?
OdpowiedzSuper Orange!. Reklamuję fakturę za zbyt wysoki abonament i na dodatek płacę za rozmowę z konsultantem 11 PLN, Czas zmienić operatora.
Odpowiedzto po co wydzwaniasz idz do biura obsługi klienta do salonu
OdpowiedzDokładnie mam ten sam problem. Nie dosć ,ze najpierw nie mogę sie nigdzie dodzwonić bo z niewiadomych przyczyn zablokowali mi połączenia, choć rachunki zapłacone , to jeszcze reklamacji drogą @ nie można żlożyć , a pogadac można z tym idiotą sztuczna inteligencją i naliczją za to opłaty . Gratulacje !! Swietne podejści do klienta!!!Może jak wszyscy zaczna odchodzic to sie obudzą.
OdpowiedzWłaśnie zmienił się wasz status i za rozmowy z doradcą przez aplikacje już się PŁACI . Pytam się dlaczego ?
OdpowiedzOrange to tragedia!!! Jestem wieloletnim odbiorcą i co z tego? internet to porażka.Wszelkie próby skontaktowania się z tą firmą kończą się na płatnościach nawet reklamowanej aplikacji niby darmowej,i nie rozwiązaniu problemu !!! Czyli hasło Orange to….wieloletni kliencie Orange zostajesz sam z nie rozwiązanym problemem !!!
Odpowiedzprosę piny kotat
OdpowiedzByło bezpłatnie ale się zbyło.
OdpowiedzOrange blokuja mi bezprzerwy konto tak nie moze byc
OdpowiedzBrak zgłoszenia awarii która wynika ze strony Orange bezplatnie
OdpowiedzTO JAKIS ABSURD, STARCIŁAM ZASIEG ROZŁACZA MI ROZMOWY A BIURO ROZŁACZA SIE Z KAZDEJ ROZMOWY. USŁUGA TO JAKIS ABSURD TO WOGÓLNE NIE DZIAŁA.ODRADZAM JAKIEKOLWIEK USLUGI TEJ FIRMY PRZNAJMNIEJ NA TERENIE WROCŁAWIA ZACHÓD I OKOLIC SMOLCA, MOKRONOSU I PIETRZYKOWIC.
OdpowiedzNo właśnie to jest absurd żeby były pobierane opłaty za połączenia z konsultantem , Tmobile pół z konsultantem jest bezpłatne .
Odpowiedz