Około 26% naszych klientów to osoby powyżej 65. roku życia, dla których nowoczesna technologia nie zawsze jest intuicyjna i prosta – potrzebują innej komunikacji, więcej czasu i empatii. Staramy się jak najlepiej odpowiadać na te potrzeby, oferując udogodnienia na infolinii - dedykowanych doradców, którzy nawet najtrudniejsze kwestie techniczne wytłumaczą prostym i zrozumiałym językiem, a rozmowa z nimi może trwać tak długo, jak tylko to będzie konieczne dla załatwienia sprawy. W salonach również wprowadziliśmy standard obsługi osób starszych, który obejmuje prosty i zrozumiały język wypowiedzi, empatię i cierpliwość, ale też takie czynności, jak zapisywanie w papierowej notatce najważniejszych informacji, czy edukacja starszego Klienta z obsługi kupionego telefonu. Seniorzy dostają też o nas korespondencję drukowaną powiększoną czcionką.
O sprawdzenie tych wszystkich udogodnień poprosiliśmy Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej w ramach certyfikatu OK Senior. Zakres audytu obejmował analizę dokumentów, wywiady z pracownikami, ale także, co najważniejsze, badania tajemniczego klienta. Seniorzy Audytorzy sprawdzali nasze salony i dzwonili na infolinię w sprawie oferty, faktury czy zakupu telefonu.
Przyznany nam Certyfikat OK Senior potwierdza, że nasza obsługa, zarówno na infolinii jak i w salonach jest:
- bezpieczna – spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa dla Klienta 60+,
- zrozumiała – jest łatwa w odbiorze dla osób starszych,
- potrzebna – odpowiada na rzeczywiste potrzeby osób starszych,
- przystępna – jest łatwo dostępna dla zainteresowanych.
Certyfikat dla infolinii otrzymaliśmy już po raz 3., a dla salonów – 2. raz. Jest on dla nas bardzo cenny, szczególnie teraz – kiedy seniorom należy się jak najlepsza ochrona i opieka. Po każdym audycie otrzymujemy raport, który pokazuje nasze mocne i słabe strony. Raport ten jest szczegółowo analizowany, abyśmy mogli coraz lepiej odpowiadać na potrzeby osób starszych. To część naszych działań w ramach polityki senioralnej w Orange Polska.
Komentarze
Gratulacje.
OdpowiedzGratulacje.
OdpowiedzUmowy są przejżyste a zakamuflowane usługi tzw. lokalizator w Orange jest zakamuflowane „aplikacje, gry, wideo i inne treści cyfrowe dopisują do rachunku twierdząc że klient dokonał wyboru a bilongów nie przesyłają mimo żądań klientów. Dla mnie jest to medota ” Na Orange” naciąganiu klientów.
Odpowiedz