Odpowiedzialny biznes

Chase the ball w Warszawie

Marek Wajda Marek Wajda
17 maja 2012
Chase the ball w Warszawie

Z Poznania zabawa Chase the ball przeniosła się do Warszawy. Można tu wygrać bilet na mecz Polska-Rosja! Wystarczy zainstalować aplikację Orange Supporter’s Cup i włączyć usługi geolokalizacji (więcej o aplikacji na Live Orange). Korzystając ze wskazówek znajdź oficjalną piłkę adidas Tango w salonie Orange i zrób sobie z nią zdjęcie. W Warszawie już pierwsza wskazówka wyjaśnia wszystko ;)

6d6459a2b4e934a289e5e310a1dd78445de

Zabawa w stolicy potrwa do soboty (19 maja), później zapraszamy do Wrocławia (21-23.05) oraz Gdańsku (24-26.05).

Pamiętajcie, żeby przesłać zdjęcia również do mnie, to najciekawsze nagrodzę EURO-wym gadżetem ;) Powodzenia!


Odpowiedzialny biznes

Poziom zadowolenia klientów naszym priorytetem

Paweł Jagora Paweł Jagora
16 maja 2012
Poziom zadowolenia klientów naszym priorytetem

Prawdopodobnie większość moich kolegów z Orange żyje zaczynającymi sie jutro Orange Innovation Technology (wspominała o tym Marta). Dlatego tylko w telegraficznym skrócie chciałem Wam donieść, że dziś właśnie zakończyły się w Orange 2-dniowe warsztaty Customer Experience Management Workshop.

O co chodzi? Customer Experience Management (w skrócie CEM) to taka dziedzina mająca na celu możliwie jak najepiej przewidzieć odczucia i poziom zadowolenia (lub niezadowolenia) klientów na podstawie posiadanych informacji o własnych usługach. Dość dobrze opisuje to krótki film, jaki znalazłem tutaj. W przypadku Orange staramy się zbierać informacje o stanie sieci oraz o parametrach działania używanych przez Klientów urządzeń jak telefony czy modemy. Każdego dnia sprawdzamy ilość udanych i nieudanych połączeń, minimalną, maksymalną i średnią prędkość transferu danych, używaną technologię i wiele innych parametrów jak opóźnienie, utrata pakietów itd, itd.

Jak tylko wykryjemy coś niepokojącego (a wpadki zdarzają się nawet najepszym, takim jak my) to staramy się reagować tak aby nikt nie zdążył się na nas zdenerwować. Nie jest to proste. Technologie cały czas się zmieniają. Zmieniają się posiadane przez Was telefony, modemy, laptopty. My w Orange rozbudowujemy sieć, dodajemy kolejne maszty, technologie, łącza, serwery. Wiele przypadków jest nowych – za każdym razem trzeba zareagować w przemyślany sposób i monitorować, czy reakcja przyniosła poprawę. W działania zaangażowane są osoby ze wszystkich działów w firmie: techniki, obsługi klienta, marketingu i sprzedaży – każdy może okazać się przydatny w konkretnym przypadku.

O tym właśnie jest cały ten CEM i właśnie o tym dyskutowaliśmy przez 2 dni z kolegami z innych krajów Orange: Słowacji, Hiszpanii, Francji, Belgii i Egiptu. Całość została zorganizowana i bardzo zgrabnie przeprowadzona przez naszych kolegow z pionu techniki. Byłem pod wrażeniem ich zaangażowania i profesjonalizmu. No i jestem pewien, że to czego się nauczyliśmy przez ten czas pozwoli jeszcze skuteczniej pracować w służbie Waszego spokoju i zadowolenia :)


Odpowiedzialny biznes

10 tys. zł studenta

Marek Wajda Marek Wajda
16 maja 2012
10 tys. zł studenta

10 tys. wydałbym na rodzinne wakacje, albo zakup skutera, który przyda mi się by uniknąć korków po przeprowadzce do Miasteczka Orange. O takich pieniądzach nie marzyłem będąc studentem. A Bartek Moszczeński, student SGH na III roku Zarządzania wygrał je właśnie w konkursie Twoja Perspektywa. – Nagroda jest początkiem budowania własnego kapitału. Nie chcę zdradzać zbyt wielu szczegółów, bo wierzę w ideę "wpierw działanie, później opowiadanie" – podkreśla. Bartek wygrał również płatne 3-miesięczne praktyki w Orange Polska.

Bartek udowodnił, że wytrwałość i nauka na błędach się opłaca. Przydało się bowiem doświadczenie z poprzedniej edycji, w której brał udział, choć bez sukcesu. Tym razem zwyciężył przedstawiając analizę połączenia dwóch portali internetowych sprzedających produkty telekomunikacyjne, przedstawił również funkcjonalności nowego portalu oraz dodatkowe kanały dystrybucji wspierające sklep internetowy. – Skupiałem się na kliencie, na złożeniu kompleksowej oferty usług i sprawieniu, aby czuł się zadowolony – wyjaśnia.

8640c853a23aa9f2168d812de404d9fc4e7

– Konkurs zorganizowany w ramach programu Twoja Perspektywa oceniam bardzo pozytywnie. Konkursy oparte o wiedzę i umiejętności powinny posiadać wedłg mnie dwie cechy. Po pierwsze, pytania i zadania powinny być na tyle trudne i ułożone w taki sposób, aby czynnik szczęścia zredukowany był do minimum. Po drugie powinny być zorganizowane w profesjonalny sposób, od początku do końca. I taki właśnie właśnie był ten konkurs – mówi Bartek.

Była to już 4. edycja konkursu Twoja Perspektywa organizowanego przez Orange, w którym studenci rywalizowali ze sobą w trzech kategoriach: telekomunikacja, informatyka oraz zarządzanie i marketing. Oprócz konkursu, studenci w każdej edycji programu mogli wziąć udział w kilkudziesięciu warsztatach oraz programie ambasadorskim realizowanym na współpracujących uczelniach.

W tym roku pobite kolejne rekordy. Do IV edycji zgłosiło się bowiem blisko 2 tysiące studentów z około 200 uczelni z całego kraju, a w programie ambasadorskim wzięło udział 63 ambasadorów Orange Polska, działających na 18 uczelniach w 10 miastach Polski.

- Zdecydowanie polecam udział w konkursie Twoja Perspektywa. Pozwala na sprawdzenie się, swojej wiedzy i umiejętności z danego obszaru, jednocześnie poznając specyfikę branży telekomunikacyjnej. Oczywiście jest to również wyjątkowa okazja na zdobycie nagród o naprawdę dużej wartości, co motywuje do ciężkiej pracy w każdym etapie – zachęca Bartek Moszczeński.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej informacji o programie na stronie www.twojaperspektywa.pl. Może w przyszłym roku weźmiecie w nim udział? A jak chcecie wiedzieć co na ten temat myśli mój szef to przeczytajcie komunikat prasowy.

Scroll to Top