Odpowiedzialny biznes

Co chodzi po głowie klientowi?

Aleksandra Urbańska Aleksandra Urbańska
12 maja 2014
Co chodzi po głowie klientowi?

Zrozumienie klienta jest kluczem do sukcesu w biznesie. Ważne jest aby znać jego zachowania, przyzwyczajenia, potrzeby. Trzeba  wiedzieć jak go znaleźć, w jaki sposób do niego trafić i jak dopasować ofertę dla niego. Społeczności, urządzenia mobilne, aplikacje, technologie - to współczesne narzędzia służące do komunikacji z klientem. Jaki jest ten dzisiejszy klient? Jak zmienił się przez ostatnie lata? Zapraszam do obejrzenia sondy. Czy Wasze odpowiedzi na zadane pytania byłyby podobne?

Dla tych, którzy poczuli potrzebę podzielenia się swoją opinią, co do najlepszej Waszej zdaniem oferty, mam świetną propozycję. Właśnie ruszyła akcja Klienci Orange polecają. Wystarczy wejść na www.klienciorangepolecaja.pl i oddać głos na jedną z proponowanych usług. Najlepszą ofertę będzie można wybierać kilka razy w roku, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w głosowaniu, wystarczy kliknąć na przycisk „chcę zagłosować” umieszczony pod wybraną usługą na stronie www.klienciorangepolecaja.pl.

Do dzieła! Czekamy na Wasze głosy ;-)

 


Oferta

Z Orange dostajesz więcej!

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
11 maja 2014
Z Orange dostajesz więcej!

W naszej nowej kampanii wizerunkowej znajdziecie to, co znacie i bardzo lubicie w Orange. Mam na myśli Orange Warsaw Festival, który jest wyjątkowym wydarzeniem muzycznym oraz Środy z Orange, dzięki którym dostajecie 2 bilety w cenie jednego na każdy środowy seans w Multikinie. Ponadto prezentujemy coś, co staje się jednym z najistotniejszych wyróżników Orange, czyli największy zasięg szybkiego internetu w Polsce. Dzięki niemu możecie wygodnie korzystać ze swoich telefonów, tabletów i komputerów, wszędzie tam gdzie jesteście.


Odpowiedzialny biznes

Miasteczko Myśli – przestrzeń nowych pomysłów

Aleksandra Urbańska Aleksandra Urbańska
09 maja 2014
Miasteczko Myśli – przestrzeń nowych pomysłów

Od 12 maja rozpoczyna działalność Miasteczko Myśli. Zostało pomyślane jako miejsce inicjowania debat na najważniejsze tematy dla Orange Polska i rynku, nie tylko telekomunikacyjnego. Pierwszy temat do burzy mózgów to "Klient nasz fan?" Chcemy dyskutować o tym jak trendy kulturowe i społeczne wpływają na zachowania klientów, czy lojalność jest jeszcze wartością w czasach „klientów nomadów” i jak obsługiwać klientów przez cyfrowe kanały kontaktu. Uczestnikami debaty będą fachowcy - przedstawiciele innowacyjnych firm, wyższych uczelni i instytucji. Debaty będą odbywać się cyklicznie. Startujemy o godz. 12.00 Wszyscy chętni mogą śledzić przebieg pierwszej debaty w necie, link poniżej. Partnerem medialnym wydarzenia jest Rzeczpospolita.

Jestem z natury optymistką dlatego wierzę, że w Miasteczku Myśli uda nam się stworzyć atmosferę twórczego fermentu, dzięki której w otwartej dyskusji tworzone będą nowe pomysły i rozwiązania.  A Wy? Co myślicie o tym projekcie? Dla tych wszystkich, którzy tak jak ja, kibicują naszemu nowemu przedsięwzięciu, "Miasteczko Myśli" przygotowało drobne gadżety, a ja chętnie je rozdam :-) Dokończcie zdanie "Klient nasz..." tak jak Wy to widzicie i uzasadnijcie krótko w komentarzach, dlaczego? Na odpowiedzi czekam do wtorku. 10 najciekawszych nagrodzę takimi zestawami:

4f8d828f01553f34d1ee261d72d7a1d9724

Scroll to Top