Odpowiedzialny biznes

Coraz więcej oszczędzacie z Orange Open

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
31 października 2014
Coraz więcej oszczędzacie z Orange Open

Dziś jest Światowy Dzień Oszczędzania. Nic o nim wcześniej nie widziałem, ale wykorzystam okazję, aby podać Wam kilka ciekawych liczb. Już pół miliona naszych klientów, którzy mają Neostradę zdecydowali się połączyć z nią swoje usługi mobilne w Orange Open. Dzięki temu oszczędzają nawet po kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Średnia posiadanych usług w Orange Open wynosi 4,2 na klienta (liczone razem indywidualni i biznesowi). Oszczędzających przybywa także wśród tych z Was, którzy mają tylko usługi mobilne Orange. Tutaj również możecie je łączyć oszczędzając kasę. Kto jeszcze tego nie zrobił - polecam!

7bced609618c18fd6a796c5f00137d8007b

 


Odpowiedzialny biznes

Halloweenowy konkurs

Kasia Barys Kasia Barys
31 października 2014
Halloweenowy konkurs

W ten weekend nie wypada się nie bać. W wypożyczalni filmów Telewizji Tu i Tam oraz na Orange TV czeka halloweenowy konkurs, w którym do wygrania jest Samsung Galaxy Tab 2 oraz trzy tablety Samsung Tab 3. Aby wziąć udział w zabawie, należy przesłać zdjęcie, w kostiumie na Halloween. Uuuu, będzie strasznie. Konkurs trwa od 27 października do 11 listopada. Szczegóły na: www.konkurs.orange.pl

81468a0d858fd72904e046d1ae2e9b8735c

Dodatkowo w Telewizji Tu i Tam wybraliśmy na ten weekend filmy z dreszczykiem - idealne na Halloween. „Czarownica” to pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanów produkcji Disneya. Historia jest inspirowana postacią z bajki o Śpiącej Królewnie z  Angeliną Jolie w roli głównej. Młodszym kinomaniakom polecamy „Scooby-Doo! Frankenstrachy”. „Babadook” to australijski horror  dla prawdziwych wielbicieli gatunku. Jeśli do dziś pamiętasz przerażający „Statek widmo” w reżyserii Johna Pogue’a, powinieneś także sięgnąć po film „Uśpieni”. To historia błyskotliwego profesora, który próbuje udowodnić, że zjawiska paranormalne są wytworem ludzkiego umysłu.


Odpowiedzialny biznes

Nagroda Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
30 października 2014
Nagroda Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

Ponad miesiąc temu informowałam Was o nominacji jaką otrzymaliśmy od magazynu Brief w konkursie Ludzie Roku 2014. Wczoraj podczas gali nasze projekty zostały nagrodzone. W kategorii „Gwiazdy Reklamy” zwyciężył miniserial „Boscy w sieci”, w którym bohaterowie w trzynastu krótkich odcinkach prezentowali m.in. Orange Open, usługi Orange Cloud, Inteligentny Dom czy Telewizja Tu i Tam. Z kolei festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane zwyciężył w kategorii „Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”. W tegorocznej siódmej edycji ponad 100 tysięcy widzów obejrzało filmy w plenerowych kinach na sopockim molo i przy zakopiańskich Krupówkach oraz w podróżującym Wagonie Filmowym między dwoma największymi polskimi kurortami. dziękujemy, że jesteście z nami.

9422d49c280522b3f6b07a5fe7b1fb1b8c2

 

 

Scroll to Top