
Zgodnie z zapowiedzią z rozpoczęcia 5. edycji, w tym sezonie Orange Fab co dwa miesiące organizujemy pitch session, czyli przegląd najciekawszych startupów w wybranym obszarze (więcej na ten temat na blogu: Orange Fab zmienia reguły gry).
W październiku poznaliśmy najciekawsze startupowe rozwiązanie z obszaru Internetu Rzeczy (nie wszystkie Wam się spodobały). Na początku tego tygodnia odbyło się już drugie spotkanie, tym razem poświęcone rozwiązaniom z obszaru szeroko pojętego Customer Care.
Przedsiębiorcy zebrali się w warszawskim Miasteczku Orange i w krótkich wystąpieniach opowiedzieli o swoich produktach i usługach, które w przyszłości mogą być wykorzystane przez firmy do poprawy doświadczeń klientów. Wybrałam dla Was najciekawsze rozwiązania.
Podczas spotkania poprosiłam też o komentarz Remigiusza Franka, dyrektora Obsługi w Kanałach Automatycznych i Cyfrowych w Orange Polska, który na co dzień zajmuje się Customer Care i doświadczeniami naszych klientów/ Zobaczcie, co powiedział.
Jestem ciekawa, które z zaprezentowanych rozwiązań jest Waszym zdaniem najbardziej przydatne – nawigacja dla użytkowników parkingów, konkursy społecznościowe dla użytkowników Instagrama, czy narzędzie do organizacji własnej pracy?
Kolejne spotkanie w ramach Orange Fab Startup Pitch już 15 lutego 2018 r. Tym razem poznamy najciekawsze rozwiązania z obszaru Fintech. Jeśli znacie ciekawe startupy fintechowe, wpiszcie ich nazwę w komentarzach. Dla najciekawszych rekomendacji mam gadżety – power banki z głośnikiem i opaski z micro USB. Na rekomendacje czekam do końca roku.
Komentarze
-
Nu Delta - https://www.nudelta.pl/
-
No cóż nagroda ciekawa ale ja się nie zalapie. ;) Bo jedynym podobnym jakim znam to Finiata ale oni już chyba trochę na rynku są i chyba nie do końca wpisują się w potrzeby Orange. Ale się pochwalę że znam. :)
-
Ależ ta moderacja szybka. :) Nie zdążyłem przewinąć a już komentarz wpadł. :)
-
Za to mój od godziny się nie pojawia...
-
-
-
Ybanking. Super projekt. Życzę sukcesów temu rozwiązaniu.
-
Remigiusz :) Witaj na Blogu Orange :) Nasz Orange super produkt.......produkt na medal :)
-
-
Akredo. szybki kontakt poprzez wysłanie jednego wniosku internetem do kilku banków, konsolidacja, nowy kredyt, inne usługi finansowe. Maksymalne uproszczenie wniosku gdzie każdy Polak bezie mógł sam go w 100% uzupełnić bez pomocy innych osób typu pracownicy banków. Więcej info na http://mamstartup.pl/finanse/10205/pierwszy-taki-startup-w-polsce-fintech-akredo-czyli-jak-to-sie-zaczelo
-
Polecam moneyfriend. Świetny startup dla młodzieży na temat oszczędzania i zarządzania finansami.
-
Akredo stworzył platformę usług finansowych, umożliwiającą szybką i wygodną konsolidację kredytów, przy jednoczesnym obniżeniu bieżących zobowiązań. Akredo umożliwiło przyszłemu kredytobiorcy złożenie jednego niezobowiązującego wniosku kredytowego do kilku banków bez wychodzenia z domu. Tą samą drogą dotychczasowi klienci banków mogli za pośrednictwem serwisu dokonać wygodnej i optymalnej konsolidacji dotychczasowych kredytów konsumpcyjnych, znacznie obniżając miesięczne zobowiązania z tytułu rat kredytowych. Szybko i na najkorzystniejszych warunkach. Do tego zupełnie za darmo. Uczytelnienie zawiłych procedur bankowych i scedowanie na siebie wszystkich formalności, stworzyło z fintechu partnera i przewodnika po świecie bankowej terminologii. Ideą Akredo stała się pomoc w dostarczeniu najlepszych ofert. Przesiania ich z zalanej wątpliwej jakości rozwiązaniami rodzimej areny finansowej. Oszczędności czasu i pieniędzy, zarówno po stronie banku jak i klienta. Akredo rozwinął usługę przyjazną i zrozumiałą dla klienta, upraszczając do minimum niezbędne procedury. Wypełnienie wniosku kredytowego z fintechem zajmuje 7 minut, nie wymaga wychodzenia z domu, a rzetelna i uczciwa oferta nawet z 8 banków przychodzi do klienta w ciągu zaledwie 24 godzin. Za pośrednictwem platformy www.akredo.pl wypełniamy 1 prosty wniosek. Na tej podstawie Akredo analizuje historię kredytową, a następnie oblicza zdolność kredytową w aż 8 bankach jednocześnie. Po upływie kilku godzin Klient otrzymuje gotowe oferty kredytów - dopasowane do wyrażonych we wniosku potrzeb i indywidualnej sytuacji finansowej. Może je samodzielnie porównać, skonsultować z bliskimi, przemyśleć. Bez pośpiechu, nacisków i presji tempa decyzji. Przejrzystość formuły ofert oraz zupełnie darmowa usługa również sprzyjają podjęciu najlepszej dla klienta decyzji. W najwygodniejszej dla niego formie, w najdogodniejszym dla niego miejscu i w czasie, którego potrzebuje na podjęcie decyzji. Na czym dokładnie polega komplementarność usług fintechu Akredo w relacji klient – bank? To przede wszystkim wnikliwe profilowanie klientów na podstawie wymogów poszczególnych banków, w oparciu o skuteczne i sprawdzone narzędzia. Akredo podejmuje się analizy historii kredytowej klienta, potwierdzania dochodu, a już wkrótce również tworzenia profili behawioralnych w oparciu o analizę big data i social media. Banki otrzymują jednorazowo kompleksową wiedzę o potencjalnym kliencie i sprawdzone informacje bez konieczności samodzielnej ich weryfikacji. Jest to ogromna wygoda i oszczędność czasu również dla klienta, który w ciągu kilku godzin staje się wiarygodnym ogniwem nawet dla 8 banków jednocześnie.
-
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Razem z Łukaszem z Orange Fab czytaliśmy, zastanawialiśmy się i zdecydowaliśmy, że najbardziej podobają nam się propozycje Maurycego, Krzyśka i Pana Pikusia. Przyślijcie adres do wysyłki nagród do mnie: marta.cieslak at orange.com Gratuluję!
-
Dziękuję :-)
-
Także dziękuję.
-
Dziękuję :-) Miło się rok zaczął :-)
-
Gratulacje Panowie :)
-
-