;

Reklama

Cyberrozrywka z Sercem i Rozumem (0)

Stella Widomska

7 kwietnia 2016

Cyberrozrywka z Sercem i Rozumem
0

W naszym nowym spocie cybertelewizja kontra odgrzewane kotlety od Reni (tak przy okazji jestem fanką jej kosmicznego kostiumu). Serce i Rozum opowiadają o ofercie, w której dostaniecie rok nowej telewizji za darmo w pakiecie z superszybkim światłowodem. Za kreację tego materiału odpowiada Publicis. Produkcja, postprodukcja i animacja to Human Ark. Nasz spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk (tak, tak, dobrze kojarzycie jego nazwisko z pełnometrażową adaptacją komiksu „Jeż Jerzy”). Media tradycyjnie kupił dom mediowy Initiative Media. Wam też podoba się stylizacja  Reni? 🙂

 

 

Udostępnij: Cyberrozrywka z Sercem i Rozumem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Praktyka czyni mistrza! (0)

Monika Kulik

5 kwietnia 2016

Praktyka czyni mistrza!
0

Metoda małych kroków sprawdza się także we wdrażaniu społecznej odpowiedzialności w firmie. Nie trzeba od razu budować strategii CSR czy systemu zarządzania – choć oczywiście taki jest punkt docelowy – ale zacząć od jednego projektu, zobaczyć jak działa, jakie korzyści przynosi firmie, jej klientom, pracownikom, społeczności lokalnej czy środowisku.

Można też zobaczyć, jak to robią inni – zainspirować się dobrym przykładem i przenieść go do swojej organizacji czy firmy.

Nieocenioną bazą inspiracji CSR jest publikowany co roku przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Znajdziecie w nim 452  przykłady projektów z 7 obszarów normy ISO 26000: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

Wśród tych dobrych praktyk jest też kilkanaście przykładów z naszej firmy:  badanie wpływu społecznego Orange Polska, edukacja pracowników w zakresie przeciwdziałanie korupcji czy różnorodności, dedykowana obsługa Klientów Senior, on-linowe spotkania dla seniorów z cyklu e-motywacja, grywalizacyjny program dla pracowników Orange Polska, kurs internetowy Bezpiecznie Tu i Tam dla rodziców i pedagogów o bezpieczeństwie dziecka w sieci, MegaMisja – program edukacji cyfrowej dla dzieci ze świetlic szkolnych, Kluby Sportowe Orange – program edukacji sportowej dla dzieci i młodzieży, Buyback – program skupu używanych telefonów komórkowych oraz tłumacz migowy dla klientów Orange. Tymi praktykami my podzieliliśmy się z innymi.

Zobaczcie, jakie projekty CSRowe prowadzone są też w innych firmach. I zainspirujecie się na wiosnę;)
262393dead3066af89b65a99f23036ba52d

Udostępnij: Praktyka czyni mistrza!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

10 lat Antyweb – wywiad z Grzegorzem Marczakiem (0)

Marek Wajda

4 kwietnia 2016

10 lat Antyweb – wywiad z Grzegorzem Marczakiem
0

Jeden z najpopularniejszych blogów technologicznych, Anytweb, obchodzi właśnie 10-lecie! O zmianach i przyszłości rozmawiamy z jego założycielem, Grzegorzem Marczakiem.

989ced0dc4bbbba974a8db6a6b1c77b8258Co się zmieniło w Twoim życiu przez 10 lat?
Wszystko się zmieniło, zwłaszcza od 2011 r, kiedy pozyskałem inwestora, nastąpiła całkowita rewolucja. Z  pracownika korporacji stałem się małym przedsiębiorcą. Wskoczyłem na zupełnie inny poziom zakresu obowiązków i stresu ale przede wszystkim satysfakcji z pracy.

Jaka jest tajemnica sukcesu Antyweb.
Żeby odnieść sukces trzeba włożyć odpowiednio dużo wysiłku, pracy i zaangażowania. Ale musi też być pasja, chęci i zaparcie. Przecież Antyweb nie od razu stał się popularny. Przez pierwsze lata miałem zaledwie dziesiątki i setki czytelników. Miałem jednak w sobie tyle zaparcia by dalej pisać zanim Antyweb stał się rozpoznawalny.
Jestem najlepszym przykładem, że brak talentu można nadrobić determinacją. Przecież ja nigdy nie sądziłem, że będę żył z pisania. Moim zdaniem nie ma więc prostej recepty na sukces, ale pewne cechy charakteru ułatwiają go osiągnąć.

Jak wspomniałeś po 5 latach pisania bloga zyskałeś inwestora i blog z osobistego stał się platformą wielu blogerów. Miałeś jakiekolwiek obawy? Choćby o to, że czytelnicy odwrócą się od bloga bo nie jest już „Twój”.
Wcześniej też próbowałem z grupą autorów, ale szybko ten pomysł zarzuciłem, właśnie przez takie obawy. Jak jednak pojawił się inwestor i plany rozwoju musiałem stworzyć redakcję. Było trudno się przestawić, że nie tylko ja piszę. Nagle przyjmujesz też na klatę wszystko co piszą inni autorzy, nawet gdy się z nimi nie zgadzasz. Ale trzeba przywyknąć, choćby do komentarzy: kiedyś było lepiej.
Generalnie chwalę sobie to zmianę. Od czasu gdy Antyweb stał się redakcją to wszystkie statystyki poszybowały w górę kilkadziesiąt razy. Bez obecnej ekipy nie osiągnąłbym tego.

Czy teraz to jeszcze jest blog? Czy po prostu serwis technologiczny.
Jak dla mnie jesteśmy paczką blogerów. Nie ma w Antywebie jedynie słusznej linii redakcyjnej. Każdy z nas ma swoją opinię i pisze zgodnie ze swoimi przekonaniami. Piszemy tak  jakby każdy pisał na swoim własnym blogu.

Gdzie widzisz swój blog za 10 lat.
To bardzo ciężkie pytanie bo nikt nie wie jak będzie wyglądał świat za 10 lat. Zobacz ile zmieniło się w w ostatnich latach! Na pewno nadal widzę siebie w mediach. Ale nie wiem czy blog będzie prowadzony na Twitterze a czytelnicy będą narzekać, że teksty są za długie, czy będą to relacje przez cały dzień na snapchacie czy w innym serwisie, którego nawet jeszcze nie ma.  Mimo wszystko mam nadzieję, że nie dojdzie do ekstremum i słowo pisane będzie nadal cenione.

Zaczęliście też eksperymentować z wideo.
Staramy się być na czasie, choć akurat na youtube aktywnie działamy dopiero od ub. roku. Bardzo sobie chwalę ten kanał, otrzymuje bardzo pozytywny feedback od widzów i merytoryczne komentarze.  Trafiamy w grupę odbiorców na której nam zależy. I co najważniejsze – mamy dużo frajdy przy robieniu wideo.

Jakie jeszcze inne blogi technologiczne polecasz (nie tylko polskie).
Przemka [Pająka] blog jest równie dobry i wartościowy. Jeśli ktoś szuka informacji związanych z technologiami to zaraz po Antywebie może odwiedzić Spidersweba [śmiech].
Generalnie jednak polecam obserwować ludzi związanych z technologiami, zarządzający portalami, startupowców, analityków specjalizujących się w biznesie technologicznym. Dla mnie to oni są najwartościowszymi dostawcami „treści” niż konkretne serwisy.

Czytelnicy blogów technologicznych dzielą się głównie na fanów Antywebu i Spidersweb. Skoro już jesteśmy przy przy tym temacie – jak jest między wami?
My się naprawdę lubimy. Zawsze na wyjazdach spędzamy razem sporo czasu. Nie ma między nami żadnej „kosy”. Oczywiście różnimy się co do ocen, stylu pisania czy komentowania, a czasami nawet pojawiają się drobne złośliwości, ale dzięki temu żywo.

Czego sobie życzysz na 10-lecie.
Chciałbym by zaszło trochę zmian w polskim internecie: żeby bardziej liczyła się jakość a nie ilość i żebyśmy byli bardziej innowacyjni. Jak te dwa warunki będą spełnione to będę spokojny o swoją przyszłość bo będę miał więcej do pisania 😉

Udostępnij: 10 lat Antyweb – wywiad z Grzegorzem Marczakiem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej