Oferta

Cyfryzujemy Służbę Więzienną

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
19 maja 2020
Cyfryzujemy Służbę Więzienną

Orange Polska wspólnie z Integrated Solutions dostarczą Służbie Więziennej zintegrowane rozwiązania teleinformatyczne. Umowa została podpisana na 6 lat. Dzięki niej 202 jednostki SW będą mogły bezpieczne i nowocześnie pracować. Chodzi o dostarczenie transmisji danych opartej na technologii SD-WAN, centralnego dostępu do Internetu, zaawansowanego systemu bezpieczeństwa usług sieciowych, telefonii IP i video. Wszystko będzie „pilnowane“ przez system monitoringu i zarządzania.

Część usług - realizowana na bazie wydzielonej infrastruktury - pozwoli osadzonym na dostęp do przewidzianego prawem katalogu stron internetowych m.in. Rzecznika Praw Obywatelskich, Biuletynu Informacji Publicznej oraz serwisów związanych z polskim ustawodawstwem. W przyszłości także na dostęp do cyfrowych akt spraw karnych. Więźniowie będą też mogli utrzymywać kontakty z bliskimi dzięki wideo-rozmowom prowadzonym przez komputery umieszczone w specjalnych pomieszczeniach.

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 13:21 19-05-2020

Super sprawa.

Odpowiedz
Paweł
Paweł 20:45 19-05-2020

Ja mam pytanie do któregoś z blogerów Orange w innej sprawie. Co się dzieje z akcją Orange z tego linku https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/twoje-gb-maja-moc-podarujmy-modemy-lte-tysiacu-rodzin-by-dzieci-mogly-uczyc-sie-zdalnie/ . Jestem odsyłany od jednego konsultanta do drugiego i nikt nie jest mi w stanie odpowiedzieć. Zgłosiłem szkołę do tego programu 2 tygodnie temtu. Dostałem potwierdzenie emailem, że pozytywnie rozpatrzono moją prośbę. I cisza. Od kogo mógłbym się dowiedzieć czy te modemy LTE od Orange do zdalnego nauczania będą przekazane ? Czekam na odpowiedź z kim mam się kontaktować w w/w sprawię. Dziękuję i pozdrawiam
Paweł

Odpowiedz
    Paweł
    Paweł 15:34 20-05-2020

    Witam, sprawa załatwiona. Dziękuję

    Odpowiedz
Johnny
Johnny 10:27 20-05-2020

Konkurs oppo się rozstrzygnął już, bo jesteście dwa dni do tyłu, zgodnie z waszym regulaminem.

Odpowiedz

Rozrywka

W poszukiwaniu wolnego czasu

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
16 maja 2020
W poszukiwaniu wolnego czasu

W wolnej chwili na weekend zachęcam Was do posłuchania kolejnego podcastu z cyklu „Przyszłość jest dziś” przygotowanego przez Politykę Insight, który wspiera Orange Polska. Tym razem rozmowa toczy się, wokół tego jak spędzamy czas wolny w trakcie pandemii? Jak wypełnia go technologia, ale czego jeszcze nie potrafi nam zastąpić? Temat bardzo mi bliski. Od wielu lat z jednej strony mojemu życiu codziennie towarzyszy technologia, z drugiej uwielbiam sport, góry i szukam bycia blisko natury.

W podcaście psycholożka i właścicielka studia fitness Marta Majchrzak zauważa, że wbrew pozorom czasu wolnego mamy znacznie mniej. Jej zdaniem technologie online w dziedzinie sportu mają ogromną przyszłość, ale żeby mogły się rozwijać musimy na nowo nauczyć się nawiązywać relacje, ponieważ są ważną częścią zajęć grupowych.

Producentka i specjalistka od kultury Katarzyna Szustow opowiada, że w najbliższej przyszłości czeka nas digitalizacja i cyfryzacja kultury na gigantyczną skalę. Dostępna będzie za darmo lub bardzo tanio, w odróżnieniu od „żywej kultury”, która stanie się droga i elitarna

Zuzanna Stańska, twórczyni aplikacji DailyArt, mówi o dużym, ale krótkotrwałym, boomie na wirtualne muzea. Zastanawia się, czy jesteśmy gotowi na hełmy VR i inne fajerwerki technologiczne.

Podcast jest dostępny w: Apple Podcasts, SoundCloud, Spotify, Google Podcasts i YouTube.

Komentarze


Bezpieczeństwo

Ponad 500 klientów naszego SOC!

Michał Rosiak Michał Rosiak
15 maja 2020
Ponad 500 klientów naszego SOC!

W tym tygodniu zaglądam do Was dzień później, ale przynajmniej jest czym się pochwalić :) O ile rzadko publikuję tego typu informacje, bo nie jestem fanem "przemycania" marketingu w przekazie blogowym, no ale naprawdę jest się czym pochwalić!

513 bezpieczniejszych, 513 spokojniejszych

Aż wierzyć się nie chce, że od początku istnienia naszego Security Operations Center tyle firm zdecydowało się skorzystać z jego usług. Są wśród nich podmioty słusznej wielkości, wśród nich największe polskie banki i spółki akcyjne, ale też firmy ubezpieczeniowe, wyższe uczelnie, urzędy dzielnic i gmin, czy inne instytucje publiczne.

Do czego przydaje im się nasza wiedza? Od 2012 roku oferujemy np. usługę ochrony przed atakami DDoS. Dzięki naszemu DDoS Protection udaje nam się trochę psuć krwi cyberprzestępcom (ale też domorosłym szantażystom albo internautom, którym się... nudzi i stać ich na kupienie "za grosze" ataku DDoS. O samych atakach pisałem już tutaj wielokrotnie, jeśli ktoś jeszcze nazwy nie usłyszał - chodzi o zablokowanie docelowego serwera liczbą zapytać tak wielką, że uniemożliwi jego normalne działanie. Efekt? Brak dostępności strony przekładający się na straty wizerunkowe, ale może też okazać się "przykrywką" dla ataku na inne kluczowe systemy.

W ostatnich miesiącach najszybciej rośnie grono zainteresowanych Cyberwatch - usługą skierowaną do małych i dużych firm, a z kolei wśród banków nie słabnie zainteresowanie Stopphishingiem. Uwierzcie mi, blokowanych stron jest naprawdę duuużo! Od kilku lat SOC świadczy też usługę całodobowego monitoringu bezpieczeństwa SOC-as-a-Service dla klientów z Grupy Orange - Orange Belgium (OBE), Orange Slovensko (OSK) i Orange MEA (Afryka).

Cisi bohaterowie

Jedni powiedzą, że to wszystko nie działoby się, gdyby nie te wszystkie wypasione systemy przeciwdziałające atakom. Na pewno są istotne, ale nie poradziłyby sobie z niczym, gdyby nie operatorzy SOC. Kiedyś żartowaliśmy, że pomieszczenie SOC to jedyny pokój w naszej siedzibie, do którego nigdy nie będzie oddany klucz, ale pandemia przerosła nasze oczekiwania... Nie zmienia to faktu, że operatorzy to cisi bohaterowie, obserwujący nieprzerwanie co dzieje się w naszej sieci i co usiłuje zagrozić naszym klientom. 24 godziny na dobę, świątek, piątek, niedziela, Wigilia, czy Sylwester. Teraz z zaciszy własnych domów, co jest pewnie nieporównywalnie trudniejsze, niż siedzenie za stalowymi drzwiami, w otoczeniu ściany monitorów i własnych komputerów.

Cóż, nawet pandemia koronawirusa nie przeszkodzi nam sprawić, by zarówno klienci naszych usług dostępu do internetu, jak i ci komercyjni, czuli się najbezpieczniej jak tylko się da.

Komentarze

Scroll to Top