Przedłużyliśmy Waszą ulubioną promocję studencką w Orange Flex. Przez kolejne 6 miesięcy możecie dorzucać do swojego Planu Flex 50 GB ekstra.
Darmowe gigabajty wykorzystacie na dowolny cel. Nie trzeba mieć 5 z matmy w indeksie, wystarczy subskrypcja w Orange Flex i ważna legitymacja.
Nowa edycja promocji działa od dzisiaj do 30 czerwca 2024 r. Jeżeli jeszcze studiujecie, w aplikacji Orange Flex możecie pobrać kod promocyjny, który włączy Wam pakiet 6 x 50 GB. Jedna osoba może skorzystać z jednego kodu.
Jak aktywować studencki pakiet GB? W aplikacji Orange Flex wystarczy wejść w kafelek Odkryj, wybrać promocję dla studentów i wysłać zgłoszenie. Po otrzymaniu powiadomienia aktywujecie pakiet w Klubie Flex.
Ten miesiąc upłynie w Orange pod znakiem Motoroli. Promocję rozpoczynamy od oferty na Motorolę razr 40 ultra 5G 256 GB, którą kupicie taniej o ponad 1000 zł. W atrakcyjnej cenie czeka na Was też m.in. Motorola G84.
Po kilku latach przerwy smartfony Motoroli wróciły do naszej oferty. Możecie wybierać spośród kilku nowych modeli telefonów, a teraz także skorzystać ze specjalnej akcji.
Jeśli szukacie sprawdzonych i niedrogich telefonów, obsługujących 5G to w obniżonej cenie dostaniecie Motorolę G84. Okazyjnie kupicie też premierową, składaną Motorolę razr 40 ultra 5G 256 GB - taniej nawet o ponad 1000 zł, w zależności od oferty, jaką się wybierzecie.Dotyczy to opcji na abonament i bez abonamentu, gdzie za sam smartfon zapłacicie 4039 zł. Urządzenia dostępne są do wyczerpania zapasów. Więcej innych telefonów Motoroli znajdziecie tutaj.
Który model wybrać
Motorola moto g84 5G - zapewnia doskonałą jakość zdjęć, nawet przy słabym świetle. Technologia Ultra Pixel umożliwia łączenie czterech pikseli w jeden, co czterokrotnie zwiększa światłoczułość i przekłada się na wyraźne i jasne obrazy. OIS automatycznie niweluje drgania, gwarantując ostre i szczegółowe ujęcia nawet w trudnych warunkach czy przy słońcu.
Procesor Snapdragon® 695 5G zapewnia wyjątkową płynność działania, a długotrwała bateria 5000 mAh - błyskawiczne ładowanie TurboPower™ 30. Dzięki wsparciu sieci 5G, smartfon oferuje błyskawiczne połączenia internetowe, umożliwiając streaming i pobieranie danych z ogromną prędkością. 6,5-calowy ekran pOLED, z częstotliwością odświeżania 120 Hz, zapewnia niespotykaną jakość obrazu – z technologią HDR i ponad miliardem odcieni, co sprawdzi się do oglądania filmów i gier.
Nowa Motorola razr 40 ultra to powrót do kultowego modelu z klapką, ale w bardziej technologicznej i ekskluzywnej wersji. Ten składany smartfon, zaprojektowany z myślą o wygodzie i stylu, imponuje designem oraz wydajnością. Oferuje duży 3,6-calowy ekran zewnętrzny, największy i najbardziej interaktywny w segmencie rozkładanych telefonów. Dzięki wysokiej rozdzielczości i częstotliwości odświeżania 144 Hz wrażenia są niemal tak przyjemne, jak na wewnętrznym 6,9-calowym wyświetlaczu. Nie trzeba otwierać klapki, by móc słuchać, grać, rozmawiać czy oglądać i w pełni korzystać z możliwości, jakie oferuje ten sprzęt. Za sprawą dźwięku przestrzennego, głośników stereo i systemowi trzech mikrofonów zapewnia on także doskonałe brzmienie.
Razr testował nasz ekspert od technologii i bezpieczeństwa. Recenzję Michała Rosiaka, na którym ten smartfon od Motoroli zrobił duże wrażenie, przeczytacie tutaj.
Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC
Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.
no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂
Media społecznościowe - potrafilibyście bez nich żyć? Przyznam Wam szczerze, że sam nie zwróciłem uwagi, kiedy stały się dla mnie tak istotnym źródłem wiadomości o świecie. Pytanie jednak - czy warto im w pełni ufać?
TL;DR - nie. Jeśli znacie już temat, nie musicie czytać dalej. O algorytmach mediów społecznościowych napisano już petabajty informacji, jednak ja - wiedziony doświadczeniem - dodam swoje. Ponieważ:
nigdy za mało wiedzy i ostrzeżeń?
jako bezpieczniak mam swoją - być może specyficzną - perspektywę i chętnie się nią podzielę
Nie ma nic za darmo
Są jeszcze wśród Was ludzie, którzy wierzą, że tę całą dobroć w sieci wielkie korporacje dają nam za darmo?
Żarty żartami, ale faktycznie wciąż wielu internautów nie zdaje sobie sprawy z tego, że "walutą", którą płacimy za korzystanie z "darmowych" usług, jest nasza prywatność. Chciałbym wierzyć w to, że dla Google, czy Meta, jestem co najwyżej #46574983248906543, a nie Michałem Rosiakiem. Tak, czy siak, zdaję sobie sprawę - i Wy też powinniście - że te firmy nierzadko znają Was lepiej, niż Wy sami!
Przesada? Badacze z University of California 10 lat temu dowiedli, że nie! Analiza Twoich 10 lajków pozwala modelowi poznać Cię lepiej, niż koledze z pracy. 70? To wiedza o Tobie większa, niż dysponuje Twój przyjaciel. 150? Członek rodziny.
Ale żony, czy męża już nie przeskoczą?
Przeskoczą. 300 lajków i po sprawie.
Media społecznościowe - bądź z nami, na zawsze
A jak uzyskać tyle lajków, czy też interakcji, gdy używamy inne media społecznościowe? Utrzymać ich jak najdłużej w sieci! A jak utrzymać ich najdłużej w sieci? Kiedyś powiedziałbym: "serwując wartościowe treści", ale zdaję sobie sprawę z tego, że akurat z tymi w latach 20. XXI wieku coraz trudniej się spotkać. Dziś liczy się klikalność, nośne, przyciągające tytuły, jak najwięcej sensacji. Liczy się to, żeby przyciągnąć ludzi, a potem - co jeszcze trudniejsze - ich utrzymać. A jak utrzymać?
Sprawiając, by się kłócili.
Zastanówmy się, jak chętnie wchodzimy w interakcje w sieci z ludźmi, którzy się z nami zgadzają? Jak długa jest dyskusja z tym, kto nas w każdym aspekcie popiera? Krótka piłka - zgadzamy się i rozchodzimy z uśmiechami. Co innego, gdy ktoś jest zupełnie innego zdania...
Kłóć się, kłóć - zostań z nami
Komu nigdy nie zdarzyło się wplątać w sieci w ostrzejszą dyskusję, niech pierwszy rzuci kamieniem. Jasne, jestem świadom, że spora grupa się znajdzie, ale myślę, że nawet, gdybyście rzucali we mnie - ukamienowanie mi raczej nie grozi. Zastanówcie się jednak nad jedną rzeczą - czy to Wy szukacie tych treści? Czy one niejako "przychodzą" do Was? Odpowiem za Was, z własnego doświadczenia - przychodzą. Podsuwają je Wam algorytmy, po to właśnie byście jak najdłużej zostawali online. Po to, byście nie spijali sobie z dzióbków, ale właśnie kłócili się, walczyli, okładali werbalnymi razami. A w międzyczasie oczywiście wchodzili w interakcję z różnymi treściami, po to, by Was jak najdokładniej poznać. I - takie brzydkie, ale trafne słowo - zmonetyzować. I jak najwięcej na Was zarobić. Bo wbrew temu, co może się wydawać - media społecznościowe wcale nie są za darmo...
Co to ma wspólnego z bezpieczeństwem
Może nie bezpośrednio, tak jak phishingi, czy fałszywi kupujący na OLX. Tak sobie jednak myślę, czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad treściami, które podsuwają Wam media społecznościowe? Czy raczej jesteście na tym etapie, że a priori traktujecie to, co podsuwa Wam algorytm, jako godne zaufania?
A tymczasem będąc sprofilowanymi jako szukający okazji i promocji łatwiej możemy trafić np. na reklamę fałszywych inwestycji. Już samo to wystarczy, by - w najgorszej sytuacji - stracić nawet oszczędności życia! Albo Twitter (nie, nie będę używał nazwy, wymyślonej przez jego nowego właściciela). W mojej opinii to "wzorcowy" przedstawiciel tego, jak media społecznościowe nas antagonizują. Skąd biorą się awantury częste tam tak bardzo, że sam przeniosłem się na spokojniejszy (póki co) Threads? Stąd, że bardzo często w naszym feedzie pojawiają się tam informacje, wzbudzające wyjątkowe emocje. Informacje nierzadko nie mające wiele wspólnego z prawdą! Możecie powiedzieć, że ocieram się o przesadę, ale z wielu źródeł a przede wszystkim z faktów i z wieloletniej historii wiadomo, że np. rosyjskie służby specjalne wykorzystują media społecznościowe do wojny informacyjnej, po to by utrzymywać w krajach, odbieranych jako wrogie stan permanentnego niepokoju.
Jak często sprawdzasz źródła informacji, które odbierasz jako kontrowersyjne? Czy zdarza Ci się uspokoić i uruchomić krytyczne myślenie, zanim dołączysz do rozgrzanej dyskusji innych użytkowników? Na pewno masz świadomość, tego, że to, co widzisz, nie pojawia się na Twojej linii czasu przypadkowo?
Czy to Ty wykorzystujesz media społecznościowe? A może to one wykorzystują Ciebie? Warto to przemyśleć zanim znów włączymy się w emocjonalną dyskusję w sieci. Może po prostu nie zawsze warto?
Odpowiedź:
(anulować)
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.
Komentarze
Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC
OdpowiedzJeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.
Odpowiedzno to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂
OdpowiedzKto teraz chodzi do Kina ? 🙂
OdpowiedzTak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!
Odpowiedz