Odpowiedzialny biznes

Darmowy Internet wyborczy

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
04 października 2010
Darmowy Internet wyborczy

Zbliżają się wybory, czyli politycy obiecują elektoratowi co tylko można. Za kiełbasę wyborczą od dawna robi tzw. darmowy Internet, dlatego tylko czekałem kiedy ruszy lawina. Doczekałem się. W ten weekend zadeklarował go kandydat PIS na prezydenta Lublina, a Janusz Palikot umieścił na liście swoich postulatów. Przypomnę, że darmowy Internet obiecywali nawet kandydaci na Prezydenta RP. Dlatego jestem pewny, że to dopiero początek gdyż samorządowo temat nośny. Elektorat lubi obietnice, a ich wygłoszenie nic nie kosztuje w przeciwieństwie do urządzeń telekomunikacyjnych, ich obsługi, konserwacji, dbania o bezpieczeństwo. Tak jak nie ma bezpłatnych szklanek mleka, czy lunchu tak samo nie ma surfowania za free. Na koniec dnia za "darmowe cokolwiek" zawsze jest faktura. Wtedy trzeba sponsora albo płaci społeczeństwo swoimi podatkami. Dla ułatwienia samorządowcom starającym się o mój głos podaję co chcę za darmo (3 życzenia, jak dla Złotej Rybki): prąd z miejskiej elektrowni, parkowanie w centrum Warszawy i karnet do fitness klubu najlepiej w Wilanowie :-)


Odpowiedzialny biznes

Byczyn_86 z ramką i piątka w koszulkach

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
03 października 2010
Byczyn_86 z ramką i piątka w koszulkach

Tradycyjnie w niedzielne popołudnie czas rozstrzygnąć weekendowy konkurs. Rzecznik rozumem i sercem bardzo subiektywnie wybrał zwycięzców. Główną nagrodę, czy fotoramkę dostaje Byczyn_86. Natomiast koszulki z Sercem i Rozumem pojadą do: Marcina #4, Piotra F #7, RobertaS #18, Siudamaca #21 i Feodora #25. Wszystkim gratuluję i proszę o kontakt e-mailowy wraz z podaniem rozmiaru i adresem, gdzie mam wysłać nagrody. Na koniec tekst, który najbardziej mi się spodobał. "Przychodzi Serce i Rozum do TP salonu i nic nie mówiąc w ogóle nikomu, po cichu w kącie siadają i się wszystkiemu przyglądają. A tam masa ludzi już od świtu coś zamawia, kupuje pełna zachwytu. Zwariowali - pomyślał Rozum - ta nowa oferta internetowa z ludzi wariatów zrobić gotowa! Każdy klient rozum postradał, wszystkiemu winna ta Neostrada! Serce odrzekło krótko i bez słów sterty - ja po prostu kocham takie oferty. A morał tej opowieści jest krótki i wszystkim znany: w TP szybki internet za niewielkie pieniądz mamy."


Rozrywka

Co słychać w świecie

Marek Wajda Marek Wajda
02 października 2010
Co słychać w świecie

W Warszawie dobiega koniec Festiwalu Skrzyżowanie Kultur, prezentujący najciekawsze zjawiska z zakresu muzyki i kultury świata.

Jednym z wydarzeń tego festiwalu jest dzisiejszy panel dyskusyjny „Ucho na Świat - dźwiękowy przewodnik po świecie”. Prowadzić go będzie Krzysiek Świdrak, nasz pracownik, a jednocześnie podróżnik i autor książek. Jego gośćmi będą: Marek Niedźwiecki, Joszko Broda i Leszek Cichy. Krzysiek prowadzi ten panel nie bez przyczyny - napisał właśnie kolejny przewodnik - tym razem właśnie po świecie dźwięku (wkrótce więcej na temat jego najnowszej książki).

Zapraszamy dzisiaj o godz. 14 w Cafe Kulturalna przy Teatrze Dramatycznym w Pałacu Kultury i Nauki.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.