Urządzenia

Dlaczego kochamy dekoder Samsung ICU 100? (4)

Michał Rosiak

14 lutego 2017

Dlaczego kochamy dekoder Samsung ICU 100?
4

Ależ mi się pięknie trafiło! Jeden ze sprzętowych filarów Orange Love i materiał akurat w Święto Zakochanych 🙂 Może powiecie, że przesadzam, ale ja naprawdę – na swój sposób oczywiście, toż to wciąż tylko pudełko – zakochałem się w tym sprzęcie. Gdy pojawiła się możliwość dołączenia do grupy testerów dekodera Samsung ICU 100 rzuciłem się na nią jak rekin na świeżą krew. I choć nierzadko ze zwrotem „pierwsze testy” łączy się słowo „frustracja”, miałem (inni testerzy zakładam, że też) to szczęście, że w tym przypadku przeszkody można było określić raczej mianem wystających na drodze kamieni, niż trudnych do przejścia ścian. Teraz jest świetnie (a mam zapewnienie, że fachowcy pracują nad tym, by było jeszcze lepiej). Przez lata korzystania z usług telewizyjnych różnych dostawców miałem do czynienia ze sporą liczbą dekoderów i Samsung ICU 100 z wielu względów wysuwa się wśród nich absolutnie na czoło. Dlaczego? Zobaczcie na filmie! A jeśli zastanawiacie się, co na takim dekoderze obejrzeć – zajrzyjcie do Kasi Barys, tym razem jej materiał zaprasza również do naszego serwisu VOD, gdzie znajdziecie również materiały w jakości 4K! Takie wideo obejrzycie wyłącznie na naszym nowym dekoderze.

Mediateka

Udostępnij: Dlaczego kochamy dekoder Samsung ICU 100?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 10:50 15-02-2017
    Nareszcie, albo wreszcie dobrej jakości dekoder :) Już o tym dawno pisałem, czemu nie ma w ofercie jakiegoś samsunga, a tu.....prośby wysłuchano :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    muddy 17:04 16-03-2017
    Świetny. Tylko kiedy nowy dekoder będzie dostępny dla dotychczasowych klientów?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 17:22 16-03-2017
      Nowy dekoder dostępny jest dla klientów przedłużających umowę lub podpisujących nową.
      Odpowiedz
  • komentarz
    JanŻak 14:01 21-09-2017
    Ja jestem "szcześliwym" posiadaczem. Krótko. Wodotryski bez funkcjonalności. Każda potrzeba użycia pilota budzi frustrację. Szczegóły na forum "nasz orange". A tekst Pana blogera... bez komentarza.
    Odpowiedz

Reklama

SPA dla Twojego telefonu (8)

Stella Widomska

14 lutego 2017

SPA dla Twojego telefonu
8

Dziś Walentynki. Ja cały czas czekam na dowody miłości od tajemniczych wielbicieli. 😉 A skoro już jesteśmy przy miłości, to nie mogę nie napisać o pakiecie Orange LOVE. Pisał o nim ostatnio Piotr (o tu). My mamy dziś dla Was kampanię z przymrużeniem oka. Zalecamy w niej domowe SPA Waszym telewizorom, laptopom i telefonom. Jak to zrobić pokazują CyberMarian i Ola Kasprzyk, w kampanii wymyślonej przez VML Poland.

A tak zupełnie poważnie, to Wasze urządzenia zasługują na to, co najlepsze, czyli pakiet usług doskonałej jakości: Orange LOVE. Oprócz filmów jest też konkurs. Porozmawiajcie z naszym Facebookowym botem i wygrajcie telewizor i jeden z dziewięciu telefonów. Dobrej zabawy!

 

Udostępnij: SPA dla Twojego telefonu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Mati55 11:34 14-02-2017
    Świetna kampania reklamowa, bynajmniej bardzo klimatyczna. :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      MAURYCY 12:15 14-02-2017
      Bynajmniej to nie znaczy przynajmniej! A co do komentarzy to mam tak samo, pisałem już o tym parę dni temu - to nie wina neostrady, niezależnie od dostawcy trwa to tak dłuuuugo.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Mati55 21:43 14-02-2017
        Masz rację, miałem na myśli przynajmniej i wiem, że są to zupełnie inne słowa znaczeniowo. Niestety takie są uroki szybkiego pisania ze słownikiem w telefonie. Mój błąd, nie sprawdziłem, ale przepraszam. :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Mati55 11:36 14-02-2017
    Nie wiem czy to problem u mnie, ale strasznie wolno wysyłają się komentarze na blogu. U mnie na Neostradzie muszę czekać ok. 20 czasami nawet 30 sekund. :(
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 10:55 15-02-2017
      @Mati55 mam ten sam problem, więc dotyczy on raczej wszystkich, ja mam teraz neo 80, więc....
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 15:13 16-02-2017
        Też tak mam.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 16:12 16-02-2017
          Panowie, Dziękujemy za sygnał, postaramy się dowiedzieć jakie są przyczyny tych trudności i im zaradzić.
          Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 10:53 15-02-2017
    Kampania, trochę szkoda Serca i Rozumu, gdzieś te postacie mogłyby zostać :wkręcone" w role, ale......konkurs jak najbardziej fajny, nagrody mega :)
    Odpowiedz

Inne

Rekordowy rok abonamentu i szybkiego internetu (15)

Wojtek Jabczyński

14 lutego 2017

Rekordowy rok abonamentu i szybkiego internetu
15

Wojtek Jabczyński

Wczoraj wieczorem przedstawiliśmy wyniki Orange Polska za ubiegły rok. Po szczegóły raportowane na giełdę zapraszam na stronę dla inwestorów. Dla mniej dociekliwych rzeczy ważne, na które chcę zwrócić Waszą uwagę. To był świetny rok, jeśli chodzi o mobilną ofertę postpaid i szybki internet. W całym 2016 roku przybyło nam 1,1 mln klientów abonamentowych (w 4 kwartale 368 tys. netto). Aż o jedną trzecią wzrosła nam liczba klientów korzystających z mobilnego internetu (+665 tys. w 2016). Również w najszybszym internecie stacjonarnym jest, czym się pochwalić – wzrost o 65 proc. Fajnie rośnie światłowód i niedawno przekroczyliśmy 100 tys. klientów. W rękach klientów Orange znajduje się 6,291 mln smartfonów, a z ofert konwergentnych korzysta ok. 880 tys. użytkowników. Dziękuję, że nas wybieraliście.

W raportowych tabelkach zobaczycie, że ogólna liczba klientów Orange Polska spadła poniżej 16 mln (dokładnie 15,99 mln) i jak dobrze się domyślacie był to głównie efekt uboczny ustawy antyterrorystycznej, czyli konieczności rejestracji kart prepaid. Co więcej na tym się nie skończy, bo dopiero w tym roku zobaczymy prawdziwy jej skutek i „czyszczenie się” operatorów. Sam jestem ciekawy, jak to będzie wyglądało na koniec 2017. Tak na marginesie to ponad 96 proc. aktywnych klientów prepaid Orange Polska zarejestrowało swój numer w ustawowym czasie.

Cały rok 2016 był dla nas ogromnym wyzwaniem inwestycyjnym. Mam na myśli światłowody i rozbudowę sieci 4G/LTE. W zasięgu tych technologii znajduje się odpowiednio 1,5 mln gospodarstw domowych i 99,1 proc. Polaków. Nasze ambicje są większe i chcemy, aby do 2018 roku co czwarte gospodarstwo domowe było w zasięgu światłowodu. Będziemy również dalej rozbudowywać sieć mobilną dzięki nowym częstotliwościom. Przed nami również inne wyzwania biznesowe, dlatego Zarząd będzie rekomendował, aby firma nie wypłaciła akcjonariuszom dywidendy za ubiegły rok.

Wyniki Orange Polska za rok 2016: 1,1 mln: o 13% więcej nowych abonamentowych klientów mobilnych niż w 2015 96% wszystkich aktywnych kart prepaid w Orange Polska zostało zarejestrowanych. 2,7 mln: o 33% więcej użytkowników mobilnego internetu szerokopasmowego niż przed rokiem. 879 tys.: o 21% więcej klientów usług konwergentnych niż w 2015 r. 88 tys. klientów Orange Światłowodu, z czego 31 tys. nowych klientów w 4Q2016 Niemal 1,5 mln gospodarstw domowych w zasięgu Orange Światłowodu, dwukrotnie więcej niż przed rokiem Ponad 2 mld zł na inwestycje w 2016 r., z czego ponad 528 mln na rozbudowę sieci światłowodowej Nawet 2 mld zł planowanych inwestycji w 2017 r., z czego do 800 mld na rozwój światłowodów

Udostępnij: Rekordowy rok abonamentu i szybkiego internetu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 08:46 14-02-2017
    Klientom ustawa antyterrorystyczna nie ułatwiła życia, choć też bez przesady, że był to jakiś skomplikowany obowiązek. Natomiast operatorzy się cieszą, bo klient abonamentowy mniej awanturujący jest :-D
    Odpowiedz
  • komentarz
    Rafał 12:07 14-02-2017
    Dzień dobry. Panie Rzeczniku prosiłbym o interwencję w związku z nierozwiązanymi problemami z zasięgiem Orange w moim rejonie. Problem polega na tym iż 40% połączeń przychodzących oraz wychodzących nie może być zrealizowanych u abonentów Orange oraz T-Mobile. Występuje także zamieranie połączenia transmisji danych. Kontaktowałem się już wielokrotnie z BOK ale problem nie został rozwiązany. Problem występuje w województwie świętokrzyskim, powiecie koneckim, gminie 26-230 Radoszyce jak to określił BOK występują interferencje zewnętrzne w paśmie 900 MHz. Okoliczna stacja bazowa Lewoszów należąca do Orange (należała do Orange przed konsolidacją) jest w zasadzie w standardzie GMS900/UMTS900 co potęguje problemy. Na jesieni planowana jest rozbudowa o LTE800. W związku z powyższym proszę o pomoc. Jeśli na obecnym etapie nie można rozwiązać problemu to może warto byłoby rozbudować zasięg o GSM1800/UMTS2100? Proszę o pomoc.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 00:14 15-02-2017
      Cały czas rozbudowujemy naszą sieć i również w tej okolicy mamy w planach nowe nadajniki. Masz na myśli jakąś konkretną miejscowość w tej gminie?
      Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 12:27 14-02-2017
    Planujecie inwestycje na poziomie 2 czy 4mld zł? Drobna różnica :-) na grafice x2 jest ta pozycja
    Odpowiedz
    • komentarz
      kamil 00:00 15-02-2017
      Pierwsza dotyczy roku 2016, a druga 2017
      Odpowiedz
  • komentarz
    poi 12:39 14-02-2017
    czuć że doszło użytkowników :) prędkości spadły, inwestycji w miastach ok. 40tyś mieszkańców dalej brak....
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 16:13 14-02-2017
    Jak przystało na "cukiernika" GRATULUJĘ wyników :) Tak trzymać :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 21:51 14-02-2017
    Świetny rok, świetne wyniki, świetna wycena na giełdzie i WJ - Król PR. :-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 21:53 14-02-2017
    Ale żeby nie było - jako klient jestem bardzo zadowolony. :-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 21:55 14-02-2017
    "ponad 96 proc. aktywnych klientów prepaid Orange Polska zarejestrowało swój numer w ustawowym czasie"... A ile procent wszystkich orangowych kart prepaidowych zostało zarejestrowanych? Bo aktywne to jedno, a te zalegające w naszych szufladach i nieużywane od wielu lat, liczone do teraz w statystykach, to drugie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    jola 23:12 14-02-2017
    Jak zdefiniowany jest klient aktywny w zdaniu o 96% zarejestrowanych numerów?
    Odpowiedz
  • komentarz
    sd 19:39 15-02-2017
    Też mnie ciekawi to o ile "spadnie" Wam przez ustawę anty... Ja osobiście "w Orange mam tylko nju telefon", nawet z Love nie macie szans z kablówkami, natomiast moi rodzice w centrum prawie 200 tys miasta cieszą się zaledwie max 10 mega Neostradą... Liczę na to, że wszystkie te wasze zapowiedzi się spełnią. Pozdrawiam.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 10:16 16-02-2017
    Pogratulować. Wzrost abo to pokłosie ustawy inwigilacyjnej i usilnego przekonywania konsultantów do abo.
    Odpowiedz
  • komentarz
    meni 21:55 17-02-2017
    Mam nadzieję, że kolejne dzielnice Krakowa (np.X) doczekają się w końcu światłowodu ... bo od lat słyszę tylko info: "możliwości techniczne max do 10Mbit .... :(
    Odpowiedz
  • komentarz
    ola 22:36 01-04-2017
    a cale osiedla domków mają światełko pod płotem, ale nie możecie dogadać się z Wielkopolską Siecią Światłowodową? jest jeden dostawca ale chce 60zł za 50/10Mb/s co jest śmieszne..
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej