Mam dla Was dobrą informację na początek tygodnia. Od dziś wydłużamy czas na odbieranie połączeń po doładowaniu konta w Orange na kartę. Teraz będzie to 12 miesięcy od chwili doładowania, nawet jeśli zasilicie swoje konto najniższym nominałem za 5 zł. Zmiana obowiązuje we wszystkich taryfach: Orange Free na kartę, Orange Yes, Orange POP, Zawsze Bez Limitu, IoT oraz Orange Ekstra Numer.
Szczegółowe informacje wraz z cennikami znajdziecie tutaj.
Komentarze
-
Super sprawa tez powino być odwrotnie czyli wychodzace ;)
-
Tylko od której godziny dziś? Doładowałem rano i wcale rok na odbieranie się nie ustawił.
-
U mnie też data przychodzacych bez zmian mimo doladowania
-
-
Wasza hipokryzja sięgła DNA!!! To 5zł zniknie w ciągu jednego miesiąca, jak będziemy tylko odbierać połączenia!!! Nieprawdaż??? Żenujące to jest!!! Gdzie jest jakieś oficjalne info na ten temat??? Gdzie REGULAMIN???
-
Nie martw się UKE juz o tym wie.Nowa usługa „Utrzymanie numeru w sieci” jest niezgodna z prawem
-
Zle napisałem UOKiK
-
-
Regulaminu nie będzie, bo to jest ty,ko uzupełnienie obecnego cennika. Te tematy są również poruszane na forum nasz.orange.pl Pewnie sytuacja będzie wyglądała tak, że po doładowaniu aktywuje się promocja na odbieranie połączeń. Jak na numerze nie będzie żadnego aktywowanego pakietu i/lub wykonywania połączeń, czy wysyłania SMS/MMS-ów, to po 30 dniach pobrana zostanie opłata 5 zł. Nawet jak środki zostaną zablokowane, to z za kolejne 30 dni braku aktywności zostanie pobrana opłata kolejne 5 zł, aż do wyczyszczenia konta. Potem opłaty już nie będzie z czego pobierać, wiec zostanie już goły numer na odbieranie połączeń 12 miesięcy od ostatniego doładowania. Tak to by wyglądało po przeczytaniu komunikatów na dole strony.
-
Zapodaj link do aktualnego cennika... Poza tym zwykły kowalski skąd ma wiedzieć, że za NIC operator zabierze mu 5zł??? Ktoś kogoś informuje o takowym złodziejskim działaniu orangutana???
-
Zapis w Cenniku o 5zł za brak aktywności wygląda fatalnie. Więcej było w SMS, ale do teraz nie wiadomo czy usługa "Więcej czasu na wszystko", która przedłuża ważność konta na rok zwalnia z pobierania opłaty? Same niewiadome.
-
Fatalny to jest cały "nowy" cennik z datą 24 lutego, ale nie wiadomo którego roku... Coś orange sam się w tym wszystkim pogubił :/ https://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/95820/1438f715-7e69-420c-a8ad-3cc07b04fe72?_ga=2.2125424.1749841850.1649075237-1797540809.1646923901
-
Odpowiadając na pytanie: "Więcej czasu na wszystko", która przedłuża ważność konta na rok, zwalnia z pobierania opłaty?" Z opłaty zwalnia: wykonanie połączenia, wysłanie SMS, MMS, połączenie z internetem (także na numery bezpłatne oraz z wykorzystaniem środków pochodzących z darmowych bonusów), włączenie pakietu lub usługi. Samo posiadanie aktywnej usługi „więcej czasu na wszystko” podobnie jak usługi „konto ważne rok” nie zwalnia z opłaty.
-
np. korzystanie z: Darmowy wybrany numer z dowolnej sieci? I Darmowe rozmowy i SMS w Orange? Czy te usługi zwalniają, bo wq SMSa tak... Będę wdzięczny za info.
-
Jeżeli ktoś skorzysta z usług takich jak: Darmowy wybrany numer z dowolnej sieci lub Darmowe rozmowy i SMS w Orange, czyli wykona połączenie lub wyśle SMS-a z puli wliczającej się w te usługi – to jak najbardziej jest to liczone jako aktywność i żadna opłata nie zostanie pobrana. Tak, jak napisaliśmy wcześniej -> usługa jest bezpłatna dla każdego klienta, który przynajmniej 1x w ciągu 31 dni wykona jakiekolwiek połączenie wychodzące, wyśle SMS, MMS, połączenie z internetem. ‘Jakiekolwiek’ oznacza, że również na bezpłatne numery, z puli środków zakupionych lub otrzymanych za darmo w ramach jakichś usług lub promocji.
-
Więc wszystko jest już jasne. Usługa dotyczy tylko leżących numerów. Należy wykonać aktywność, więc usługa nie jest uciążliwa. :)
-
-
-
-
-
Na 1 dzień przed planowanym pobraniem opłaty wyślemy do klienta SMS z informacją. Gdy tego dnia wykona on aktywność - opłata nie zostanie pobrana. O zmianie w cennikach, polegającej na wprowadzeniu usługi „Utrzymanie numeru w sieci”, poinformowaliśmy SMS-em wszystkich klientów, którzy wyrazili zgodę obsługową oraz jak zawsze opublikowaliśmy informację w sekcji ‘ważne komunikaty’ na naszej stronie. Link do cenników: https://www.orange.pl/view/regulaminy_cenniki?footerlink=true
-
-
-
W tym komentarzu jest odniesienie do usługi „Utrzymanie numeru w sieci”, jaką wprowadziliśmy również wczoraj, tj. 4/4/2022. Zmiana ta jest wprowadzona we wszystkich cennikach ofert na kartę w Orange, a szczegóły usługi opisane są na stronie: https://www.orange.pl/view/utrzymanie-numeru Dla klientów, którzy wykonają w ciągu 31 dni przynajmniej jedno połączenie wychodzące, wyślą SMS, MMS, połączą się z internetem (dotyczy to również numerów bezpłatnych oraz środków pochodzących z darmowych bonusów), włączą usługę lub pakiet – usługa ,,Utrzymanie numeru w sieci" jest bezpłatna. Opłatę pobierzemy jedynie od klientów, którzy nie korzystają z telefony w opisany sposób – nie są aktywni. Opłata ta nie jest nowością na rynku – taką opłatę w swojej ofercie mają niektórzy inni operatorzy na polskim rynku. Jej wprowadzenie wynika z rosnących kosztów utrzymywania numerów w sieci.
-
Pytanie: Czy "połączeniem wychodzącym" jest również *124*# lub *500 (bezpłatna forma)? Opinia: Dziwi bardzo, że połączenia przychodzące nie są uważane za aktywność numeru. Pokazuje to, że wcale nie chodzi o to, aby numer był aktywny i koszt jego utrzymania. To krótkowzroczne patrzenie. Przecież aby odebrać połączenie, ktoś inny musi zadzwonić - czyli wydać pieniądze. Ogólny bilans się zgadza, ale to patrzenie długoterminowe, które Januszom biznesu ciężko zrozumieć. Jeśli faktycznym celem było "uwolnienie" nieużywanych numerów, to wystarczyłoby wymagać, aby numer był zalogowany w sieci - proste i bez zbędnych uciążliwości, szczególnie dla osób starszych, które głównie odbierają połączenia. A tak, to zaczęło się polowanie na czarownice (a nóż wpadnie piątak). Ale oczywiście wszyscy kumaci znają prawdziwy powód...
-
Odpowiadając na pierwsze pytanie: wysyłka kodu USSD, czyli np. *124*# - nie jest. Natomiast połączenie na *500 – jest. Czy naszym celem było "uwolnienie" nieużywanych numerów? – nie było, nigdy tego nie mówiliśmy. Przyjęliśmy analogiczną zasadę jak nasi konkurenci - rozwiązanie, które funkcjonuje już na rynku telekomunikacyjnym. Wdrożenie to uznaliśmy za zasadne wobec rosnących kosztów utrzymania numeru w sieci.
-
Dziękuję za odpowiedź na pierwsze pytanie. Co do drugiego, nie wydaje się, aby grosik czy 20 groszy za sms zmniejszyło koszty utrzymania numerów. Tak jak piszą inni - chodzi o wyzerowanie konta przed spodziewanym uwolnieniem numeru albo przeniesienie. Szkoda tylko, że w ten sposób komplikujecie ofertę, niczym system podatkowy w Polsce. A dopiero co zamykaliście przeróżne usługi z hasłem upraszczania oferty...
-
No to teraz raz w Msc połączenie na któryś z nr alarmowych i po sprawie. "Halo. Oj przepraszam, pomyłka" ?. Uważam że nr ratunkowe nie powinny uprawniać do tego że opłata za utrzymanie nr nie będzie naliczana. Moim zdaniem stwarza to niebezpieczeństwo nadużyć.
-
-
-
-
Czy ktokolwiek nabiera sie na te marketingowa "papke"? 1.Nazywanie kary "usluga" 2.Niby rozwiazanie znane na rynku, ale sposrod kilkudziesieciu operatorow tylko Plus stosuje je w ten sposob, bo Play ma tylko w bezterminowej taryfie gdzie mozna uznac kare za uzasadniona 3.Sciaganie oplat nawet z zablokowanych srodkow zdradza o co w niej naprawde chodzi czyli zerowanie sald kart przed ich wygasnieciem by po wejsciu nowych przepisow ustawowych nie musiec ich stawiac do dyzpocycji klienta
-
-
Może lepiej zróbcie z karty abonament niż za nie aktywność płacic marne 5 zł.
-
Przepraszam ze krytykuje ostro tą usługę ale szczerze juz wiem dlaczego ja wprowadziliście..
-
Pytanie z innej beczki gdzie i w jakiej formie mogę zgłosić prośbę o dodanie na nadajniku w mojej miejscowości więcej częstotliwości nadawania pasm zasięgu lte w tym momencie wasz nadajnik nadaje tylko i wyłącznie sygnał lte 800 mh przez co nie ma tak szybkiego internetu Pozdrawiam
-
Stale rozbudowujemy naszą sieć mobilną - tak, jak jest to możliwe. Problemy zasięgowe można zgłaszać na numer telefonu *100 lub 510 100 100 lub poprzez chat.
-
Próbowałem przez chat lecz Pani konsultant powiedziała że trzeba jakiś list wysyłać do firmy ze Skierniewic?Problem dotyczy nadajnika w miejscowości Dąbrowa Gmina Pawłów kod pocztowy 27-225 Powiat Starachowicki
-
-