Oferta

Dołącz do Klubu Flex i wypróbuj go razem z nami

Kasia Barys Kasia Barys
02 czerwca 2020
Dołącz do Klubu Flex i wypróbuj go razem z nami

Uruchamiamy Klub Flex, w którym użytkownicy z aktywnym Planem mogą liczyć na dodatkowe promocje i rabaty.

Będą to zniżki na usługi własne Orange Flex np. dodatkowe GB oraz specjalne promocje od partnerów. Stałą promocją w Klubie Flex będzie Video Pass dostępny za 10 zł miesięcznie, czyli za 50% standardowej ceny. Prawdziwa gratka dla wszystkich kinomanów. Dodatkowo, co miesiąc w aplikacji pojawiać się będzie „hot deal” na usługi Flexa. W Klubie Flex dostępne będą także specjalne zniżki na oferty partnerów. Na sam początek przygotowaliśmy dla naszych użytkowników m.in. 20% rabatu na nowe kolekcje na Answear.com, 15% zniżki na przejazdy z FlixBusem, 2 miesiące darmowego dostępu do Wyborcza.pl, konto Premium w TIDAL na 90 dni za 15 zł, oraz atrakcyjne zniżki od Frisco.pl.

Lista partnerów oraz zniżki na ich ofertę będą stale poszerzane, bo w Klubie Flex nie ma nudy.

Jak wejść do Klubu Flex?

Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji.  Przez pierwsze 3 miesiące Klub Flex będzie działał w wersji beta. W Orange Flex odpowiadamy na potrzeby użytkowników i nie boimy się zmian. Będziemy zbierać feedback na bieżąco i ulepszać rozwiązanie w razie potrzeby. Do Klubu Flex w obecnej wersji beta może wejść każdy Flexowicz, który uwielbia łapać okazje i czerpać dodatkowe korzyści.

Komentarze

Łukasz
Łukasz 12:36 02-06-2020

A my karciarze kiedy dostaniemy Klub znizek raczej klub podwyżek ?

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 14:07 02-06-2020

Kusicie mnie tym flexem ? Zdradzić POPa po prawie 18 latach chyba nie wypada jednak.

Odpowiedz
Ron
Ron 17:34 02-06-2020

Powoli przenoszę wszystkich do Flexa. Łatwe zarządzanie kontem, usługami i pakietami, a do tego brak umowy:) Z klubu nie skorzystam, bo nic dla mnie… 😉

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 10:12 03-06-2020

    To powodzenia 🙂 oby bez wpadki z wyciekiem danych numerów kart kredytowych itp

    Odpowiedz
      Duke
      Duke 00:42 06-06-2020

      A niech wyciekają… Specyjanlnie się tym nie przejmuje. Limit autoryzacyjny mojej karty dla transakcji internetowych nie przekracza 100 zł, o każdej próbie transakcji na wyższą kwotę jestem informowany sms-em, w razie czego mogę skorzystać z chargeback-u.

      Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 10:29 03-06-2020

    Ja osobiście nie ufam takim aplikacja gdzie trzeba dac numer kart kredytowych.

    Odpowiedz
      Ron
      Ron 17:21 03-06-2020

      Może troszkę racji w tym jest, ale myślę że tak duży „gracz” jak Orange nie pozwoli sobie na takie wpadki. Niestety takie rozwiązania to przyszłość, a co za tym idzie wyzwania dla bezpieczeństwa danych.

      Odpowiedz
        Olla
        Olla 22:10 03-06-2020

        We Flexie można tez płacić blikiem, karta nie jest konieczna 🙂

        Odpowiedz
        mike278
        mike278 00:15 04-06-2020

        https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wydarzenia/wyciekly-dane-osobowe-klientow-orange dosc stare ale dowod ze sie zdarza nawet najlepszym. o np aferze z morele to nawet nie wspomne

        Odpowiedz
        Łukasz
        Łukasz 10:09 04-06-2020

        Nikt Tobie nie zabroni skorzystać z nowej oferty mowie osobiście ze ja nie lubie takich aplikacji gdzie trzeba podać numer karty kredytowej np w Lidl tez ma taka opcje korzystam czesto z Lidla ale do tej pory nie zrobiłem tego aby skorzystać z płatności mobilnych gdzie należy wprowadzić numer karty kredytowej do aplikacji,po prostu się obawiam nie daj boże wycieku danych.

        Odpowiedz
Borek
Borek 20:22 02-06-2020

Może byście pomyśleli o taryfie flex tylko rozmowy/smsy/mmsy np. za 10 zł bez tych paczek internetowych. Nie każdy tego potrzebuje. Wiem, że macie taryfę rodzina, ale to dodatkowy, kolejny numer.

Odpowiedz
    Ron
    Ron 22:22 02-06-2020

    Mogę się podpisać, ponieważ sam wykorzystuje z jakieś 1-2 GB, ale za to dużo rozmawiam przez tel. Może nie 10zł, ale za 20zł nielimitowane rozmowy/SMSy to już dobry pomysł.

    Odpowiedz
MARIUSZ
MARIUSZ 09:34 03-06-2020

Stałą promocją w Klubie Flex będzie Video Pass dostępny za 10 zł miesięcznie, czyli za 50% standardowej ceny. A w klubie pisze promocja ważna do 31.08.2020.
Czyli to jak to z tą stałą promocją,bo wg tego to nie stała a czasowa.A to jest różnica.

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 10:24 03-06-2020

    Bo im to nie idzie to robia promocje cóż może jakiś jeleń się złapie na to i bedzie w Flex

    Odpowiedz
    Kasia Barys
    Kasia Barys 08:35 04-06-2020

    Video Pass za 10zł jest stałą promocją na czas otwarcia Klubu Flex w wersji beta

    Odpowiedz
      MARIUSZ
      MARIUSZ 10:08 04-06-2020

      Czyli klub beta będzie do 31.08.2020,bo tak analizując wychodzi po powyższej wypowiedzi.I już później promocji nie będzie.

      Odpowiedz
emitelek
emitelek 15:49 03-06-2020

A ja póki co, zostanę w swojej „prawdziwej” ofercie na kartę i żadne flexy mnie nie wciągną 😛

Odpowiedz
Ron
Ron 17:18 03-06-2020

Dodam od siebie, że przeniesienie w 5 dni najszybciej numeru do FLEX do w dzisiejszych czasach zdecydowanie za długo. Nie bardzo rozumiem tłumaczenie, że wszystko musi być dograne. Informacja o pozytywnym przeniesieniu jest już w aplikacji na drugi dzień.

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 10:11 04-06-2020

    Oferta FLEX ma plusy i minusy jak kazda oferta

    Odpowiedz
Kasia Barys
Kasia Barys 10:14 04-06-2020

Niektóre promocje są czasowe, np „hot deale” zmieniają się co miesiąc.
A Video Pass jest na 3 miesiące, dlatego nazywamy go promocją stałą w Klubie Flex beta. Klub Flex na razie będzie testowany przez 2 miesiące, zobaczymy co dalej

Odpowiedz
    Arez
    Arez 04:49 06-06-2020

    Pani Kasiu, czyli nie jest pewne, że VideoPass będzie dłużej za 10zł? Bo nie ukrywam, że od tego uzależniam przejście do Orange.

    Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 17:13 06-06-2020

      Nikt Ci nie da gwarancji że promocja zostanie.

      Odpowiedz
Kacper
Kacper 14:13 18-08-2020

Zapraszam Was do Oragne flex. Rejestrując konto i wpusując mój kod otrzymacie 50 zł na start, które później możecie wypłacić na swoje konto bankowe, ewentualnie opłacać z niego rachunki w Orange Flex. Przeniosłem Całą rodzinę do flex. Płacę mniej, a mam więcej GB i lepszy zasięg. Polecam!
Mój kod KACPEREM9H

Odpowiedz
kosmaspi
kosmaspi 22:28 25-10-2020

Dzielę się swoim kodem do Orange Flex 🙂

Dostaniesz 50 zł, które wykorzystasz na Flexa lub zwrócisz sobie na kartę.

Wystarczy pobrać apkę, zarejestrować się, wpisać kod WIESLAWA7X7Y przed wyborem metody płatniczej i aktywować Plan.

Kod świeżutki i aktualny (październik 2020).

Odpowiedz
GrzegorzZZ
GrzegorzZZ 21:28 24-01-2021

Polecam ORANGE FLEX
aktywny kod
GRZEGORZHZQP otrzymasz 30 zl na konto Orange flex . Pozdrawiam

Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Połączyła ich pasja do drukowania i pomagania

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
02 czerwca 2020
Połączyła ich pasja do drukowania i pomagania

Wyprodukowali ponad tysiąc przyłbic dla szpitali, przychodni i domów pomocy społecznej. Część z nich pojedzie w paczce pomocowej do… Peru. Doszli do takiej wprawy, że jedną przyłbicę drukują w 30 minut. Wolontariusze Orange Polska świetnie wykorzystują wiedzę i umiejętności, żeby pomagać potrzebującym.

- Kiedy wybuchła pandemia przeczytałam, że FabLab Powered by Orange w Gdańsku, prowadzony we współpracy z Fundacją Orange, zaczął produkować przyłbice. Pomyślałam, dlaczego nie moglibyśmy robić tego samego? Mamy wspaniałych chłopków, dla których drukowanie w 3D to pasja - wspomina Monika Pałuba, asystentka w zespole planowania biznesowego i łańcucha dostaw.

Można drukować 5 razy szybciej

Skrzyknęła ich, żeby pomysł przerodził się w czyny. Zebrała się grupa kilkunastu osób z Warszawy i okolic. Nie ukrywają, że inspiracją dla nich były zespoły, które organizowały się na Facebooku czy innych miejscach w Internecie. Wykorzystują własne drukarki, a za zgodą przełożonych także 3 firmowe. - W sieci można znaleźć wiele projektów, jak robić przyłbice - mówi Marek Brawański ekspert w wydziale zaawansowanych technologii mobilnych. - To nie jest jednak takie proste, jak wydaje się na pierwszy rzut oka. Trzeba zrobić wydruk z materiału, który można dezynfekować, zamówić lub wyciąć specjalną szybkę, oszlifować krawędzie i wszystko złożyć. Z Fundacji Orange dostaliśmy minigrant na zakup materiałów.

Nicolas Poprawski pracuje w Centrum Odnowy Produktów Orange Polska. Cały zespół mówi, to mistrz drukowania 3D. Ściągnął projekt przyłbic i zaczął go udoskonalać. - Pierwszą przyłbicę drukowałem w 2,5 godziny. Zawziąłem się, aby maksymalnie skrócić czas potrzebny na jej powstanie, zachowując wysoką jakość. Doszedłem do 30 minut i walczę dalej. Niektóre procesy czy oprogramowanie można jeszcze udoskonalić - tłumaczy. Samodzielnie wydrukował już ponad 500 sztuk. Na pracę przy nich poświęcił 350 godzin.

- Dla mnie prócz chęci pomagania to niesamowita nauka - przekonuje Mateusz Batok z działu walidacji i narzędzi odnowy urządzeń klienckich. - Mam drukarkę 3D dopiero od stycznia. Poznawałem materiały, oprogramowanie, projekty. Praca w takim zespole jest nie do przecenienia. To, co robi Nicolas niezwykle inspiruje.

Zrobione przez zespół przyłbice trafiły do kilku miejsc w Polsce. Używane są w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Warszawie, szpitalu w Siedlcach, Domu Pomocy Społecznej w Glińsku, Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej „CePeLek” i szpitalu w Kozienicach. Dodatkowo 100 sztuk trafiło do paczki pomocowej, która zostanie wysłana do Peru.

Wolontariusze Orange pracują wszędzie

Wolontariat w Orange jest jednym z liczniejszych w Polsce. W działania społeczne z Fundacją Orange angażuje się ok. 3,5 tys. pracowników rocznie. Kiedy nie było pandemii prowadzili zajęcia w szkołach, remontowali placówki i wspierali dzieci w trudnej sytuacji. Tylko w 2019 roku zrealizowali 380 inicjatyw dla 40 tys. potrzebujących. Od marca sytuacja diametralnie się zmieniła.

Zespół drukujący przyłbice jest jednym z wielu przykładów, kiedy nasi pracownicy swoje umiejętności i wiedzę mogą wykorzystać do pomagania. Pracują w nim: Mateusz Batok, Marek Brawański, Konrad Kamiński, Łukasz Kozmana, Monika Pałuba, Nicolas Poprawski i Konrad Zawadzki.

Aktualnie wolontariusze działają na rzecz dzieci z domów dziecka, zapewniając im sprzęt do zdalnej nauki, organizują obiady dla medyków i dzieci z ubogich rodzin, produkują przyłbice i szyją maseczki, wspierają jadłodajnie i domy pomocy społecznej, przekazując m.in. środki do dezynfekcji. W całej Polsce realizowanych jest teraz ponad 60 różnych akcji, w które włączyło się ponad 300 pracowników Orange. Fundacja Orange wspiera wolontariuszy organizacyjnie i finansowo - poprzez minigranty.

W kolejnych tygodniach przedstawię Wam następnych bohaterów-wolontariuszy. Każda, nawet mała pomoc czyniona z potrzeby serca, jest warta zauważenia i pokazania.

Komentarze


Rozrywka

Domowy plan zdjęciowy

Stella Widomska Stella Widomska
02 czerwca 2020
Domowy plan zdjęciowy

Właśnie dokonałam szybkiej analizy kalendarza. To mój 82 dzień „z domu”. Ja wiem i cieszę się, że życie powoli wraca do normy, ale z perspektywy czasu uważam, że to był niesamowicie surrealistyczny czas. Te wszystkie „stracone” okazje – urodziny, święta, majówka, spotkania rodzinne i z przyjaciółmi. Nie wiem jak u Was, ale moje życie stało się cyfrowe – pracę spotykam w komputerze, przyjaciół na komunikatorach, a rodzinę w telefonie. Nawet moje ulubione restauracje od trzech miesięcy widuję tylko online. Oczywiście, jak pewnie każdy, za wieloma osobami/ rzeczami tęsknię. Mam też w głowie milion znaków zapytania – kiedy wreszcie zobaczę morze, za którym tak tęsknię? Jakie będą wakacje bez festiwali muzycznych? Jak zaplanować swój urlop, skoro właściwie wciąż nic nie wiemy? Była to dla mnie lekcja pokory – nagle okazało się, że są rzeczy, na które nie mam wpływu i właściwie mogę tylko z własnej kanapy kibicować takim osobom jak pablo_ck (Paweł, jeszcze raz dzięki! :-)), które były tam na zewnątrz, na pierwszej linii walki. Ale czy to był stracony czas? Nie sądzę. Każdego z nas wiele nauczył i myślę, że wielu z nas zrozumiało co tak naprawdę jest w życiu ważne. Ja z ręką na sercu przyznaje się – przestałam kompulsywnie kupować sukienki. ;-) Ba! Od trzech miesięcy właściwie żyję w dresach. Codziennie też poświęcam godzinę na telefony do osób, które potrzebują rozmowy z drugim człowiekiem. Przecież nie każdy został w domu z rodziną. Mam takie bliskie osoby, które te 82 dni spędziły same w domu. A jak jest u Was? Czego Was nauczył ten czas?

To oczywiście nie są tylko zmiany w moim życiu prywatnym. Pole zawodowe też obfituje w odkrycia. Pierwszym z nich jest to, że da się żyć bez notorycznych spotkań. Nagle okazało się, że projekty świetnie funkcjonują, jeśli prowadzi się je za pomocą maila/ telefonu. Nie potrzeba do tego dziesiątek narad i odpraw. Mam nadzieję, że akurat z tej lekcji wyciągniemy wnioski na przyszłość. :-) Nie uwierzycie, ale dzięki pandemii bywam też regularnie w domach moich kolegów i koleżanek z pracy. Co prawda wirtualnie, ale jednak wideo konferencje pozwalają mi poznać ludzi z zupełnie innej strony. Wiem jak wyglądają ich dzieci, poznałam psy, koty i współdomowników. To fajne. :-)

Ale są takie rzeczy, co do których byłam wręcz pewna, że „zdalnie” nie są możliwe. I tu dochodzimy do sedna – plan zdjęciowy reklamy w czasach zarazy. I wiecie co? Da się! Szczególne sytuacje wymagają wyjątkowych rozwiązań. Z wielką radością donoszę Wam, że Orange z powodzeniem przeprowadził pierwszą filmową produkcję reklamową, w całości realizowaną zdalnie: od momentu briefu agencji, przez zdjęcia w dwóch różnych lokacjach, aż do etapu postprodukcji i wreszcie emisji. Mowa o najnowszej kampanii Orange na kartę. Jej bohaterowie spędzają czas epidemii w swoich domach, oddzieleni mnóstwem kilometrów, ale kolejny raz udowadniają, że Orange zbliża, cokolwiek by się działo! W kolejnym filmie nie tylko bawią słowną szermierką, ale nawet jedzą wspólnie obiad, a właściwie dwa obiady ‒ dzięki podwójnej porcji internetu w Orange na kartę.

Osoby odpowiedzialne kontrolowały cały przebieg produkcji online. Udało się zadbać nie tylko o bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych, ale również rozśmieszyć ich do łez, a przy okazji stworzyć wspaniały film.  Kampania ruszyła w piątek. 30-sekundowy film, który można obejrzeć w telewizji i internecie, jest wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu. Orange przygotował ją we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa (kreacja), Busy Bee Film (produkcja), Studio Badi Badi (postprodukcja). Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Daniel Jaroszek, a media kupił dom mediowy Initiative. Dajcie znać jak Wam się podoba i bądźcie zdrowi! :-)

 

Komentarze

Scroll to Top