Dwie kampanie Orange Polska – Misja Orange Travel oraz Najmniejsza, największa kampania, prowadzone w sieciach społecznościowych zostały nagrodzone w konkursie Golden Arrow. Obie kampanie były prowadzone przy współpracy z agencją VML.
W Misji Orange Travel, promującej usługi roamingowe, które pozwalają znacząco obniżyć koszty korzystania z telefonu komórkowego. Przez 10 dni blogerzy odwiedzili 5 krajów, a zadania zlecała im Martyna Wojciechowska. Była to największa kampania realizowana do tej pory w blogosferze i vlogosferze.
Z kolei podczas Najmniejszej, największej kampanii zaskoczyliśmy blogerów podczas ich święta: Dnia blogera. Zresztą za tę kampanię dostaliśmy miesiąc wcześniej nagrodę Innovation Awards (Media Trendy).
- Orange Travel było najważniejszą akcję blogową 2013 roku, a Największa najmniejsza kampania pokazała, że dobry pomysł jest wart co najmniej tyle samo, co duże wielkobudżetowe realizacje - mówi Tomek Sulewski.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności a oceniane są zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia.
W tym roku mamy już za sobą kilka ciekawych akcji z blogosferą (jak choćby podwajanie prezentów, trailery Cyber Mariana czy 12konwergentnych.pl. A to dopiero półrocze ;)