Odpowiedzialny biznes

Dostaliśmy Golden Arrow(s)

Marek Wajda Marek Wajda
30 czerwca 2014
Dostaliśmy Golden Arrow(s)

Dwie kampanie Orange Polska – Misja Orange Travel oraz Najmniejsza, największa kampania, prowadzone w sieciach społecznościowych zostały nagrodzone w konkursie Golden Arrow. Obie  kampanie były prowadzone przy współpracy z agencją VML.

W Misji Orange Travel, promującej usługi roamingowe, które pozwalają znacząco obniżyć koszty korzystania z telefonu komórkowego. Przez 10 dni blogerzy odwiedzili 5 krajów, a zadania zlecała im  Martyna Wojciechowska. Była to największa kampania realizowana do tej pory w blogosferze i vlogosferze.

Z kolei podczas Najmniejszej, największej kampanii zaskoczyliśmy blogerów podczas ich święta: Dnia blogera. Zresztą za tę kampanię dostaliśmy miesiąc wcześniej nagrodę Innovation Awards (Media Trendy).

e7d453dd4ae029e5def4775e18503378658

- Orange Travel było najważniejszą akcję blogową 2013 roku, a Największa najmniejsza kampania pokazała, że dobry pomysł jest wart co najmniej tyle samo, co duże wielkobudżetowe realizacje - mówi Tomek Sulewski.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności a oceniane są zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia.

W tym roku mamy już za sobą kilka ciekawych akcji z blogosferą (jak choćby podwajanie prezentów, trailery Cyber Mariana czy 12konwergentnych.pl. A to dopiero półrocze ;)


Sieć

Ponad połowa Polaków w zasięgu LTE Orange

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
30 czerwca 2014
Ponad połowa Polaków w zasięgu LTE Orange

Zapowiadałem, że w wakacje w zasięgu LTE będzie ponad połowa Polaków. Dotrzymaliśmy słowa i właśnie tak się stało. Najszybszy dostęp do internetu Orange Polska bez limitu prędkości mamy już w 1100 miastach i miejscowościach powyżej 1 tys. mieszkańców. Do Waszej dyskozycji jest ponad 4300 pracujących stacji bazowych LTE oraz 6000 stacji UMTS900. Tradycyjnie przypomnę, że z LTE możecie korzystać w naszych ofertach mobilnego internetu Orange dla klientów indywidualnych i biznesu, a także w wybranych ofertach abonamentowych oraz na kartę. Do dyspozycji macie kilkadziesiąt smartfonów współpracujących z LTE.

6808ca8cec23ac30af60d842a694e02b1df


Rozrywka

Rusza Orange Kino Letnie

Kasia Barys Kasia Barys
30 czerwca 2014
Rusza Orange Kino Letnie

Czy wiecie, gdzie odbywa się największy wakacyjny festiwal filmowy? W Polsce, dokładnie w Sopocie i Zakopanem. Już jutro 1 lipca rusza Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2014. Festiwal potrwa dokładnie 62 dni czyli od 1 lipca do 31 sierpnia. Zaplanowane są aż 124 projekcje, a wyświetlonych zostanie ponad 40 filmowych hitów.

Wejście na festiwal jest darmowe. Repertuar podzielony jest na filmowe dni tematyczne. W poniedziałki "Kino ze smakiem", wtorki czarno-biała klasyka "Black and white", środy "Z Orange i mega hitem", czwartek "Made in Poland". Piątkowe seanse będą "Po francusku", w sobotę będzie można obejrzeć filmy pod znakiem "Oscary, Oscary". Wyjątkową i nową pozycją w repertuarze 7. edycji Orange Kina Letniego będą niedziele z „9 dokumentami, które musisz zobaczyć”. Seanse będą rozpoczynać się tuż po zachodzie słońca, a filmy będzie można oglądać na gigantycznych, pneumatycznie rozstawianych ekranach.

Jeśli tylko planujecie wakacyjne wojaże w okolicach Sopotu czy Zakopanego zapraszam serdecznie. Może podróż filmowym wagonem was zainteresuje? We wszystkie weekendy wakacji, na trasę między Sopotem a Zakopanem wyrusza Wagon Filmowy Orange Kino Letnie. To absolutnie wyjątkowe miejsce. To mobilna sala kinowa przygotowana we współpracy z PKP Intercity. Przez całą podróż w nowoczesnym, klimatyzowanym wagonie wyświetlane będą najsłynniejsze hollywoodzkie produkcje wszechczasów. Ważny bilet na przejazd pociągiem jest również biletem wstępu na seans.

ca42865c05a94c6ddeadb611ba3f8b0980a

Scroll to Top