;

Oferta

Drugi telefon za złotówkę bez umowy (0)

Wojtek Jabczyński

1 grudnia 2011

Drugi telefon za złotówkę bez umowy
0

W ubiegłym roku przed świętami chętnie korzystaliście z promocji, w której można było dostać drugi telefon bez umowy za złotówkę. Dlatego powtarzamy ten pomysł licząc, że nie zmieniliście zdania i będzie to świetny prezent pod choinkę. Przygotowaliśmy kilka „złotówkowych” modeli do wyboru: Nokia C2-01, Nokia E52, Samsung Avila NFC, Sony Ericsson Xperia X8 i Sony Ericsson Hazel. Żeby dodatkowo Was zachęcić do promocji obniżyliśmy również ceny telefonów w e-sklepie, do których możecie wziąć dodatkowy aparat. I tak np. HTC 7 Mozart i Nokia E6 w Delfinie i Pelikanie za 79,90 kosztują teraz 3 zł zamiast 229 zł. W tych samych abonamentach Sony Ericssona arc S również znajdziecie za 3 zł (wcześniej 399 zł). Szczegóły promocji i obniżki telefonów znajdziecie tutaj.

OR_615_153

Udostępnij: Drugi telefon za złotówkę bez umowy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Film

Blogersi (0)

Marek Wajda

30 listopada 2011

Blogersi
0

Wczoraj odbyła się premiera dokumentalnego filmu Blogersi, o polskiej blogosferze, choć oczywiście nie całej. Wśród bohaterów znajdziemy m.in. Maćka Budzicha, Tomka Tomczyka aka Kominek i Artura Kurasińskiego.

O filmie porozmawialiśmy z jego twórcą, Jarkiem Rybusem (który na co dzień odpowiada za PR Gadu-Gadu, jednocześnie prowadząc projekty mediowe). Skąd wziął się pomysł na film o blogerach? – Działam w internecie od 10 lat, jestem z wykształcenia dziennikarzem i odezwała się we mnie potrzeba opisywania świata. Kiedy blogerzy zaczęli spotykać się z premierem, kandydatami na prezydentów uznałem, że warto odwrócić kamerę i pokazać właśnie nich.

Jak dobierałeś swoich bohaterów? – Kluczem były osoby, które organizowały spotkanie z premierem. Potem im dalej w las, pojawiały się kolejne osoby, warte by je przedstawić. Musiałem skupić się na małym wycinku blogosfery, bo inaczej utknąłbym.

Jaki był cel tego filmu? – Głównymi bohaterami nie są blogerzy, ale wpływ jaki mają na odbiorców. Chciałem pokazać jak anonimowa osoba może mieć „władzę” nad swoimi czytelnikami. Czasami łatwo skrzywdzić przez klawiaturę.

W filmie Jacek Żakowski zwraca uwagę, że w sumie nie wiemy nic na temat blogera, jego powiązań i celu danego wpisu. – Jacek Żakowski reprezentuje inny świat, świat mediów tradycyjnych. Jest scena gdy Jacek dyskutuje w redakcji Polityki nad tekstem, sprawdzają informacje. Tymczasem anonimowy bloger sam decyduje co opublikować, czasami bez wystarczającego sprawdzanie, a to co napisze przeczyta 100 tys. osób, czyli w przybliżeniu tyle co nakład tygodnika opinii np. Polityki.

Jaka jest Twoim zdaniem przyszłość blogerów? – Internet wdarł się do naszego do życia. Rola blogerów może tylko rosnąć.

Film będzie jeszcze wyświetlany w klubach filmowych, a konkretne terminy będą podawane na stronie www. Jeśli chcecie zorganizować pokaz w swoim mieście wystarczy skontaktować się z jego twórcą. Możliwe także, że film zobaczymy w telewizji, bo ciągle trwają rozmowy z kilkoma stacjami. Niedługo film ma znaleźć się również  internecie.

A Wy co sądzicie o tym zagadnieniu?

Udostępnij: Blogersi
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Innowacja: sekret wizjonera (0)

Marta Krajewska

30 listopada 2011

Innowacja: sekret wizjonera
0

Pojęcie „innowacja” od kilku lat przeżywa swój rozkwit. Coraz szybciej zmieniający się świat sprawia, że staje się ona niezbędnym elementem naszego życia. Na czym właściwie polega innowacyjność?

Niekwestionowanym autorytetem w tej dziedzinie jest twórca marki Apple, Steve Jobs. Pod koniec września na rynku ukazała się książka „Steve Jobs: sekrety innowacji”. Autor, Carmine Gallo, przedstawia w niej siedem zasad, które przesądziły o jego sukcesie. Steve Jobs nie traktował ich jednak jako gotowej recepty na sukces. „To tak, jak wtedy, gdy ktoś, kto nie jest cool, stara się być cool” – powiedział zapytany o systemy nauczania innowacyjności stosowane w firmach. Jaki jest zatem sekret wizjonera w czarnym golfie?

1. Rób to, co kochasz – dla Steve’a Jobsa pasja i podążanie za głosem serca były podstawą sukcesu. W 1986 Jobs stworzył Pixar Animation Studios, w którym powstały takie filmy jak „Toy Story”, „Iniemamocni” czy „Gdzie jest Nemo?”, a sama wytwórnia zdobyła do tej pory 26 Oscarów. Zrobił to, ponieważ marzył o tworzeniu filmów, a przy tym fascynowała go technologia graficzna.

2. Odciśnij ślad we wszechświecie – pomysły przekształcone w innowacje mogą zmieniać świat. Jobs potrafił przekonać ludzi do swoich pomysłów, dzięki czemu mógł wprowadzać je w życie, a jego produkty trwale wpisały się w nasze życie.

3. Uruchom swój mózg – Jobs uważał, że należy kumulować doświadczenia życiowe, ponieważ dzięki nim możemy dostrzegać powiązania tam, gdzie inni ich nie widzą. Gdyby nie kurs kaligrafii, który ukończył podczas studiów, w komputerach Mac nie powstałyby edytory tekstu z wieloma wzorami czcionek i proporcjonalnie rozmieszczonymi znakami.

4. Sprzedawaj marzenia, nie produkty – uwzględniaj potrzeby, dążenia i wartości wyznawane przez ludzi. Jobs twierdziłl, że Apple nie sprzedawało telefonów i tabletów, tylko urządzenia, dzięki którym ludzie spełniali swoje marzenia, np. o nieograniczonym dostępie do muzyki, filmów i internetu dzięki jednemu urządzeniu.

5. Powiedz tysiącu rzeczom ‘nie’ – dla Steve Jobsa rozwiązania najprostsze były najbardzeij innowacyjne. iPod był dla niego nie tyle wyrafinowanym produktem technologicznym, co urządzeniem, które można określić krótko: „One thousand songs in your pocket”.

6. Twórz niesamowite doznania – premiery nowych urządzeń były wydarzeniami medialnymi, na które czekano z zapartym tchem. Jobs wiedział, że ludzie potrzebują wyjątkowych doznań i potrafił im je dać.

7. Doprowadź przekaz do perfekcji – Steve Jobs był nie tylko innowatorem, ale także, a może przede wszystkim, charyzmatycznym mówcą. Wiara w swój pomysł wsparta umiejętną perswazją wieńczy dzieło.

Innowacyjność według Steve’a Jobsa jest niemal ideologią. Co sądzicie o takim ujęciu? Na czym Waszym zdaniem polega innowacyjność? Czekam na Wasze opinie w komentarzach i liczę na ciekawą dyskusję 🙂

Udostępnij: Innowacja: sekret wizjonera
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej