;

Reklama

Dwa abonamenty w cenie jednego (0)

Stella Widomska

11 kwietnia 2016

Dwa abonamenty w cenie jednego
0

Mamy dla Was dwa abonemanty bez limitu w cenie jednego w ofercie Orange dla Firm. Zapłacicie 28,78 zł + VAT. A do tego internet stacjonarny w najtańszym pakiecie na rynku. Nie wierzycie? To zobaczcie nasz nowy spot, który o tym opowiada. Za jego kreację odpowiada Havas. Produkcją zajął się Lemon Film, a postprodukcją Lunapark. Media kupił dom mediowy Initiative Media. Reżyserię spotu powierzyliśmy Maćkowi Kowalczukowi.

 

Udostępnij: Dwa abonamenty w cenie jednego
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Reklama

Na połowy czy za połowę (0)

Stella Widomska

8 kwietnia 2016

Na połowy czy za połowę
0

Od dziś możecie zobaczyć nasz nowy spot. Przedstawiamy w nim abonament komórkowy za pół ceny. Wystarczy mieć Neostradę i otworzyć darmowe konto w Orange Finanse. Za kreację spotu odpowiada Oglivy. Produkcja to Banana Split, a postprodukcja Chimney. Media tradycyjnie kupił dom Mediowy Initiative Media. Reżyserię spotu powierzyliśmy Mitji Okornowi, którego możecie znać m. in. z Planety Singli, Listów do M. czy serialu 39 i pół.

 

 

Udostępnij: Na połowy czy za połowę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Poszli na wojnę z bankami. Dziś mają ponad milion klientów. (0)

Marta Krajewska

8 kwietnia 2016

Poszli na wojnę z bankami. Dziś mają ponad milion klientów.
0

Dzisiaj prezentuję Wam firmę, która nie jest typowym startupem, ale udowadnia, że dalekowzroczność w biznesie się opłaca. Oferuje płatności mobilne – ich aplikacją można opłacić m.in. bilety komunikacji miejskiej, kolejowe, do kina i postój na parkingu. W przeciwieństwie do wielu startupów, założyciele nie zaczynali od garażu, ani wynajętego biura. Od początku istnienia, w 2009 r., zdobyli dofinansowanie ok 4 mln zł i dzięki temu przeskoczyli do przodu o kilka oczek do przodu w grze o sukces.

Nie było im jednak łatwo – siedem lat temu nie było appek na wszystko. W ogóle nie było appek. Były sms i ograniczona transmisja danych, a smartfony dopiero wchodziły na nasz rynek. W tych warunkach firma oferująca appkę do płatności  mobilnych miała pod górkę. Ale zaryzykowała i wygrała.

Dzisiaj SkyCash ma siedzibę w jednym z warszawskich drapaczy chmur i z rozmachem planuje dalsze kroki: mozliwość zakupu biletów kolejowych u wszystkich przewoźników w Polsce, płatności za taksówkę i bilety lotnicze.

Są kreatywni i dali się poznać na rynku, o czym świadczy też 2. miejsce dla prezesa SkyCash, Tomka Krajewskiego w  rankingu magazynu Brief najbardziej kreatywnych w biznesie 2016. 

Poznajcie SkyCash.

Używacie SkyCash, albo mobiParking?

Zapisz

Udostępnij: Poszli na wojnę z bankami. Dziś mają ponad milion klientów.
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej