Na Gali Mobility Trends 2011 kampania „Serce i Rozum” oraz usługa Orange Combo otrzymały nagrody za najlepsze produkty, usługi i wydarzenia w dziedzinie telekomunikacji oraz nowoczesnych technologii.
Statuetki Złoty Bell przyznane zostały wczoraj w 24 kategoriach. „Serce i Rozum” okazały się bezkonkurencyjne w kategorii „Kampania roku”. Nagroda ta cieszy tym bardziej, że uznali tak internauci, którzy brali udział w głosowaniu. Wszystkim fanom naszej reklamy bardzo za to dziękujemy.
Warto przypomnieć, że reklamy z Sercem i Rozumem zdobyły już nagrody m. in. w ubiegłorocznym konkursie klubu Twórców Reklamy oraz zostały uhonorowane bardzo prestiżowym Grand Prix EFFIE 2011 oraz złotym EFFIE w kategorii telekomunikacja.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych.
Natomiast Orange Combo otrzymało złotego Bella za najlepszą usługę Post-Paid. Ofertę wprowadziliśmy w maju 2011 r. Dzięki niej klient ma możliwości połączenia kilku ofert w jeden oszczędny pakiet usług, dzięki czemu może zaoszczędzić nawet 45 zł miesięcznie.