Rozrywka

Dwie nowe kampanie Orange

Stella Widomska Stella Widomska
08 września 2017
Dwie nowe kampanie Orange

Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to mój ulubiony Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Podpowiem, że będzie Zosia, Litwa i dusza romantyka. Resztę sprawdźcie sami. Dodam garść informacji praktycznych: za kreację spotu odpowiada Agencja Publicis, produkcję – Studio Tyrka, postprodukcję – Orka, a spot wyreżyserował Michał Gazda (reżyser m.in. serialu Wataha, Druga Szansa czy Belle Epoque). Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy. Za kreację tego spotu odpowiada Agencja Havas. Produkcją zajęło się M5, postprodukcją Miło, a materiał wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Komentarze

Kajka
Kajka 15:00 08-09-2017

Gdybyście do tych rozmów dodali SMS, MMS byłoby ciekawie i pewnie bym skorzystała za 25 zł.

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 15:14 08-09-2017

    Dokładnie 🙂 Tym bardziej że konkurencja kusi takimi pakietami w tej cenie 🙂

    Odpowiedz
      mike278
      mike278 15:51 08-09-2017

      Można tak sobie wypisywać w każdym poście co sobie kto życzy, ale to nie zmieni trendu. Drożej. I tyle.

      Odpowiedz
        Pan Pikuś
        Pan Pikuś 17:03 08-09-2017

        W nju nic nie drożeje. Wręcz przeciwnie.

        Odpowiedz
          161
          161 23:46 08-09-2017

          A czy temat odnosi się do nju?

          Tj ktoś wyżej napisał orange podnosi ceny usług. Zabiera bonusy/profity
          Oferta ta na kartę to porażka.

          Zastanawia mnie to w jaki sposób chcą przy obecnej ofercie ftth love zwiększyć bazę klientow światłowodowych.? Do tej pory ftth się sprzedawało słabo. „Polepszenie oferty” raczej nie przyczyni się do pozyskiwania nowych klientów. Tylko pozostało oczekiwać na nowy sezon komercyjny haha.

          Odpowiedz
          mike278
          mike278 15:37 10-09-2017

          Obawiam się że ten trend będzie dotyczył wszystkich operatorów. Sięgnięto dna możliwych obniżek, i nie jest tak różowo w temacie usług łączonych dodatków jak Tidale, Spotyfi czy inne „Muzodajnie”. A na czymś zarabiać trzeba. Dodatkowo RLAH też nie jest fajną rzeczą dla naszych operatorów. Stąd wniosek podwyżki. Orange tylko uwidocznił trend, że skończyło się dobre. Tzn. nadal może być dobrze jeśli weźmie się np 5 różnych usług ( w tym np.: energia i finanse) internet, Tv i abo komórkowe czy stacjonarne. Niestety w moim przypadku uwielbiam słowo dywersyfikacja.

          Odpowiedz
          pablo_ck
          pablo_ck 19:22 11-09-2017

          ’@mike278 nic dodać nic ująć 🙂

          Odpowiedz
          161
          161 20:06 11-09-2017

          Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Mysle ze problem leży w ftth. Było budować sieć latami a nie teraz na hura a sprzedaż delikatnie mówiąc słaba. Juz chyba ponad 2 mln HH w zasięgu ftth a usług raptem 140 tys. To tylko jeden z czynników obecnej sytuacji w orange. Nikt nie oczekiwał obniżenia cen bo te i tak stały na tym samym poziomie od kilku lat ;).

          Odpowiedz
          mike278
          mike278 11:24 12-09-2017

          Ależ wierzę. Powiem że tak jak kiedyś inni nie mieli wyboru w obniżkach tak teraz pójdą w ślady i stwierdzą że można zarabiać więcej.

          Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 08:00 10-09-2017

    Właśnie w ofercie brakuje tych popularnych MMS-ów pakiet może kosztować 30 zł /35 zł ale z MMS-ami 😉

    Odpowiedz
    Astis
    Astis 08:58 12-09-2017

    A nie ma smsów? Wow to straszne :/ :p

    Odpowiedz
Kajka
Kajka 17:00 08-09-2017

Gdybyście do tych rozmów dodali SMS, MMS byłoby ciekawie i pewnie bym skorzystała za 25 zł.

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 17:14 08-09-2017

    Dokładnie 🙂 Tym bardziej że konkurencja kusi takimi pakietami w tej cenie 🙂

    Odpowiedz
      mike278
      mike278 17:51 08-09-2017

      Można tak sobie wypisywać w każdym poście co sobie kto życzy, ale to nie zmieni trendu. Drożej. I tyle.

      Odpowiedz
        Pan Pikuś
        Pan Pikuś 19:03 08-09-2017

        W nju nic nie drożeje. Wręcz przeciwnie.

        Odpowiedz
          161
          161 01:46 09-09-2017

          A czy temat odnosi się do nju?

          Tj ktoś wyżej napisał orange podnosi ceny usług. Zabiera bonusy/profity
          Oferta ta na kartę to porażka.

          Zastanawia mnie to w jaki sposób chcą przy obecnej ofercie ftth love zwiększyć bazę klientow światłowodowych.? Do tej pory ftth się sprzedawało słabo. „Polepszenie oferty” raczej nie przyczyni się do pozyskiwania nowych klientów. Tylko pozostało oczekiwać na nowy sezon komercyjny haha.

          Odpowiedz
          mike278
          mike278 17:37 10-09-2017

          Obawiam się że ten trend będzie dotyczył wszystkich operatorów. Sięgnięto dna możliwych obniżek, i nie jest tak różowo w temacie usług łączonych dodatków jak Tidale, Spotyfi czy inne „Muzodajnie”. A na czymś zarabiać trzeba. Dodatkowo RLAH też nie jest fajną rzeczą dla naszych operatorów. Stąd wniosek podwyżki. Orange tylko uwidocznił trend, że skończyło się dobre. Tzn. nadal może być dobrze jeśli weźmie się np 5 różnych usług ( w tym np.: energia i finanse) internet, Tv i abo komórkowe czy stacjonarne. Niestety w moim przypadku uwielbiam słowo dywersyfikacja.

          Odpowiedz
          pablo_ck
          pablo_ck 21:22 11-09-2017

          @mike278 nic dodać nic ująć 🙂

          Odpowiedz
          161
          161 22:06 11-09-2017

          Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Mysle ze problem leży w ftth. Było budować sieć latami a nie teraz na hura a sprzedaż delikatnie mówiąc słaba. Juz chyba ponad 2 mln HH w zasięgu ftth a usług raptem 140 tys. To tylko jeden z czynników obecnej sytuacji w orange. Nikt nie oczekiwał obniżenia cen bo te i tak stały na tym samym poziomie od kilku lat ;).

          Odpowiedz
          mike278
          mike278 13:24 12-09-2017

          Ależ wierzę. Powiem że tak jak kiedyś inni nie mieli wyboru w obniżkach tak teraz pójdą w ślady i stwierdzą że można zarabiać więcej.

          Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 10:00 10-09-2017

    Właśnie w ofercie brakuje tych popularnych MMS-ów pakiet może kosztować 30 zł /35 zł ale z MMS-ami 😉

    Odpowiedz
    Astis
    Astis 10:58 12-09-2017

    A nie ma smsów? Wow to straszne :/ :p

    Odpowiedz
emitelek
emitelek 12:06 10-09-2017

Odgrzewane kotlety! – Za miesiąc minie dwa lata od wprowadzenia usługi Rozmowy bez limitu do wszystkich; nie wydaje się wam, że czas coś z tym zrobić??? Za 25 złotych dawać tylko komórkowe? A gdzie stacjonarne??? Z czym do ludzi? Popatrzcie na konkurencję! 😛
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1999468/4094911444.pdf

Odpowiedz
emitelek
emitelek 14:06 10-09-2017

Odgrzewane kotlety! – Za miesiąc minie dwa lata od wprowadzenia usługi Rozmowy bez limitu do wszystkich; nie wydaje się wam, że czas coś z tym zrobić??? Za 25 złotych dawać tylko komórkowe? A gdzie stacjonarne??? Z czym do ludzi? Popatrzcie na konkurencję! 😛
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1999468/4094911444.pdf

Odpowiedz
manyaky
manyaky 20:31 09-10-2017

Szkoda, ze nie ciśniecie ofertą 28zł i 50GB…

Odpowiedz
manyaky
manyaky 22:31 09-10-2017

Szkoda, ze nie ciśniecie ofertą 28zł i 50GB…

Odpowiedz

Inne

Zostań Innowatorem Mazowsza

Marta Krajewska Marta Krajewska
08 września 2017
Zostań Innowatorem Mazowsza

Przedsiębiorcy i młodzi naukowcy znów mają możliwość pochwalenia się swoim innowacyjnym potencjałem. Trwa IX edycja Konkursu Innowator Mazowsza. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów promujących nowatorskie rozwiązania w biznesie i nauce na Mazowszu. Ideą Konkursu jest promowanie kultury kreatywności i ducha przedsiębiorczości, w szczególności w środowisku naukowym oraz wśród przedstawicieli sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Orange Polska jest partnerem tego przedsięwzięcia.

Konkurs skierowany jest do dwóch grup: mazowieckich przedsiębiorców oferujących najbardziej innowacyjne produkty lub usługi, stosujących nowoczesne rozwiązania technologiczne, organizacyjne i marketingowe. Adresowany jest także do młodych, twórczo myślących, kreatywnych naukowców, których prace doktorskie zawierają innowacyjne rozwiązania nadające się do zastosowania w praktyce gospodarczej.

Konkurs „Innowator Mazowsza” objęty jest honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego. O nagrody można ubiegać się w dwóch kategoriach, Młoda Innowacyjna Firma  i Innowacyjny Młody Naukowiec.

Dla najlepiej ocenionych uczestników przewidziane są następujące nagrody:

- w kategorii Młoda Innowacyjna Firma (I miejsce: 25.000 zł brutto, II miejsce: 15.000 zł brutto, III miejsce: 10.000 zł. brutto)

- w kategorii Innowacyjny Młody Naukowiec (I miejsce: 15.000 zł brutto, II miejsce: 12.500 zł brutto, III miejsce: 10.000 zł brutto.)

A także nagrody od Partnerów Konkursu: m.in. Orange Polska, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Mazowiecki Inkubator Technologiczny, Startup Academy.

Termin składania wniosków upływa 25 września 2017 r. Liczy się data wpłynięcia wniosku wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami. Szczegółowe informacje na temat zasad Konkursu, regulaminu oraz wzory formularzy odpowiednich dla poszczególnych kategorii dostępne są na stronie Innowator Mazowsza.


Oferta

LG Q6 do ścigania burz i obserwacji biedronek!

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
07 września 2017
LG Q6 do ścigania burz i obserwacji biedronek!

Za nami pierwsza część konkursu. Jury od rana oceniało Wasze prace i wiemy do kogo trafi 10 smartfonów LG Q6. Byliście bardzo kreatywni. Niektóre pomysły odlotowe. Obserwacja biedronek mnie urzekła, a pościgi za burzami zaniepokoiły. Do rzeczy, oto zwycięska 10 w pierwszym etapie konkursu: Pan Pikuś, JarKen, mike278, Liliana, piter98, elizam, Dziadova, ziemowy, Mateusz i Ewelina. Gratuluję i zaczynamy drugą część zabawy - testy smartfona.

Pierwsze zadanie to unboxing. Stawiamy na nieszablonowość, więc przed Wami spore wyzwanie, bo rozpakowywanie robiono już na wiele sposobów. Drugie zadanie to stworzenie kursu fotografii mobilnej wykorzystując możliwości LG Q6 w formie minimum 3 minutowego filmu. Trzecie zadanie będzie największym wyzwaniem, biorąc pod uwagę aurę - pokazać końcówkę lata dzięki szerokokątnym zdjęciom LG Q6. Ostatnim wyzwaniem jest pokazanie możliwości ekranu LG Q6, oczywiście po stosownych testach.

Testy ruszą po dostarczeniu smartfonów. Prośba o wysłanie e-maila pod adres biuro(at)welldoneproduction.pl z namiarami do Was. Macie 14 dni, od momentu otrzymania telefonów na rozpoczęcie testów.

Pozostałym uczestnikom pierwszej części konkursu dziękuję za wzięcie udziału i proszę trzymajcie kciuki za testerów. Będą jeszcze inne konkursy na blogu więc szansa się powtórzy. Po prostu śledźcie nas.

Komentarze

Scroll to Top