Odpowiedzialny biznes

e-toperz z koleżanką zapraszają do loterii

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
09 września 2014
e-toperz z koleżanką zapraszają do loterii

Nie przestaję zachęcać Was do przejścia na wygodne i proekologiczne e-faktury. Szybko, wygodnie i mniej papieru w szufladzie. Każdy na tym zyskuje. W kolejnej akcji, jak zawsze pomaga nam e-toperz, któremu dołożyliśmy do pary koleżankę. W loterii, do której wspólnie przekonują, możecie wygrać: voucher 20 tys. zł na wymarzoną wycieczkę, konsole Playstation 4, bony Sodexo i maskotki e-toperzycy. Mogą wziąć w niej udział klienci indywidualni, zarówno usług mobilnych, jak stacjonarnych Orange Polska. Szczegóły znajdziecie na stronie www.orange.pl/efaktura.

686431f7bd4d4eed8019180a796af6d2ba4


Odpowiedzialny biznes

Kreatorzy i strażnicy marki

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
08 września 2014
Kreatorzy i strażnicy marki

Owiane tajemnicą pojęcie „marki" to w prostych słowach symbol, termin, wzór, znak graficzny lub kombinacja tych wszystkich czynników, stworzona w celu oznaczenia i odróżnienia produktów, usług i innych elementów firmy od dóbr konkurencyjnych. O tym, jak ważne jest, by w dobie szybko zmieniającego się rynku wyróżnić się, wie najlepiej Wydział Zarządzania Marką w Orange Polska. To specjaliści, którzy na co dzień pilnują tego, by tożsamość i nasz wizerunek były w oczach klienta spójne i klarowne. Pracują nad tym, by wszystko, co jest sygnowane znakiem Orange, zawsze kojarzyło się z wysoką jakością, ponadczasowymi wartościami i tzw. kulturą marki. W końcu klient zawsze wybierze produkty marki, która wzbudza jego zaufanie i gwarantuje zadowolenie. Według naszego zespołu, gdyby Orange było człowiekiem byłoby kimś dowcipnym, o duszy małolata, wrażliwym, otwartym na nowe idee, przejrzystym i uczciwym. W końcu cały "pomarańczowy" zespół pracuje m.in. nad tym żeby: filmy reklamowe były radosne, obsługa wyczulona na potrzeby klientów, projekty innowacyjne, a produkty zawsze dobrej jakości. Na dobry efekt końcowy pracuje wiele osób. Rzecznik patentowy zajmuje się ochroną znaków towarowych i rejestracją domen internetowych, które stanowią znaczący procent wartości przedsiębiorstwa. Specjaliści od identyfikacji wizualnej czuwają by materiały, które trafiają do produkcji miały kształt i format zgodny z marką. Dbają też, żeby marka była sednem aranżacji przestrzennych (salonów i biur), realizacji architektonicznych i kształtowania krajobrazu. Wyszukiwanie nowych, świeżych i pożądanych przez potencjalnych klientów gadżetów to także ich "działka". Pilnują, by gadżety były zawsze z najlepszych materiałów i w rozsądnych cenach. Zajmują się także kompleksową obsługą tzw. brand shopu, w którym zarówno klienci, jak i pracownicy mogą znaleźć produkty sygnowane logo Orange. Moim zdaniem profesjonalne i mądre zarządzanie marką buduje przewagę na rynku i jest jednym z ważnych aspektów, dla których klienci wybierają Orange Polska.

f0e841d9d57651e72ecf2db7eec954cb102


Rozrywka

Muzyczne wspomnienia z OWF

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
08 września 2014
Muzyczne wspomnienia z OWF

Lubię wracać do miłych wspomnień, a te z Orange Warsaw Festival na pewno do nich należą. Chociaż festiwal już dawno za nami, mam dla Was kolejne dwa filmy, które pokazują zabawę na Warsaw Stage i Orange Stage. Zobaczcie, która scena i dlaczego została wybrana przez festiwalowiczów.

Orange Stage

Warsaw Stage

 

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.