Poznaliście już Michała i Ulkę z Ekipy Orange. Pisałam o nich ostatnio o tu. Wtedy obalali dla Was mit o tym czy zamoczony telefon warto suszyć w ryżu. Ale poza działalnością paranaukową 🙂 nasza dwójka ma też całkiem przyjemne zajęcia, jak choćby odwiedziny na planach zdjęciowych naszych reklam. Byłam nie raz i uchylę rąbka tajemnicy, że dla zespołu zaangażowanego w produkcję jest to bardzo nerwowy i napięty czas. Liczy się każda minuta, dobre światło i należy się ściśle trzymać harmonogramu ustalonego na tzw. PPM (Pre Production Meeting), na którym zatwierdza się m.in. każde ujęcie, wybiera kostiumy dla aktorów i ostateczne miejsce planu zdjęciowego. A sam dzień nagrań rozpoczyna się bladym świtem od ustawienia planu, charakteryzacji i osiągnięcia pełnej gotowości do zdjęć. Czasem zdarzają się niespodzianki, jak na przykład brak śniegu (który był do zdjęć potrzebny) po nocnych opadach deszczu. Ale nawet taką sytuację da się naprawić w postprodukcji. 😉 Ulka i Michał nie są bezpośrednio zaangażowani w pracę zespołu na planie, więc ich odwiedziny są miłe, przyjemne i pełne niespodzianek, jak choćby niezaaranżowana wcześniej rozmowa z odtwórcami głównych ról w kampaniach Orange na kartę – Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem czy odwiedziny w barobusie. Ale co ja tu będę się rozpisywać. Zobaczcie sami. Chcielibyście odwiedzić nasz plan zdjęciowy?
Od dzisiaj udostępniamy w Orange na kartę nowy pakiet internetowy do transferu danych w roamingu. W ramach pakietu można korzystać z internetu w strefie roamingowej 1, czyli w krajach Unii Europejskiej oraz Islandii, Norwegii i Lichtensteinie. Pakiet 1 GB kosztuje 15 zł i jest ważny przez 7 dni.
1 GB -> 15 zł -> 7 dni
Pakiet 1 GB jest dostępny we wszystkich planach taryfowych na kartę, poza taryfą Zawsze bez limitu.
SMS
Krótki kod
Jak włączyć?
AKT1 pod nr 420
*130*31#
Jak sprawdzić saldo?
ILE pod 420
*130*32#
Włączyć można dowolną liczbę pakietów. Gigabajty zsumują się, a data ważności jest ustawiona zgodnie z datą ważności ostatniego aktywowanego pakietu.
Kraje strefy roamingowej 1: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Republika Cypryjska, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Gibraltar, Grecja, Gujana Francuska, Gwadelupa, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Lichtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Martynika, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Reunion, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
Do pakietu nie są doliczane żadne dodatkowe opłaty. Szczegółowe informacje i regulamin usługi znajdziecie na stronie: Pakiet 1GB w roamingu.
Oferta bez sensu. Lepiej wychodzi kupić nielimitowane pakiety rozmów, smsów i GB. Gigabajtów tyle samo w tej samej cenie, a bardziej elastycznie można manewrować pakietami i zyskujemy dodatkowo rozmowy i smsy z groszowymi dopłatami. Kto wymyśla takie niepotrzebne usługi. A pakietów roamingowych poza UE, które rzeczywiście by się komuś przydały, to w Orange na kartę nie ma...
Już od ponad, roku kontaktując się telefonicznie z Orange, naszych Klientów wita Max. Na początku, pilotażowo, kontaktował się tylko z wybranymi klientami. Teraz niemal każdy może z nim porozmawiać.
Max został stworzony, aby rozwiązywać sprawy obsługowe Klientów bez potrzeby czekania na połączenie z Doradcą. Co więcej, Max jest jeden, a dostępny dla Wszystkich dzwoniących Klientów w tym samym czasie. Magia? 🙂
Jak się pewnie domyślacie Max to asystent głosowy, sztuczna inteligencja. Teraz, dzwoniąc do nas, zamiast klikać w telefonie numerki oznaczające wybór tematu, po prostu rozmawiamy z Maxem i mówimy mu czego potrzebujemy.
W czym mogę Ci pomóc?
Cały trick polega na tym, że Max rozpoznaje intencję z jaką dzwonimy i jeśli będzie mógł pomóc to zweryfikuje takiego dzwoniącego i dopyta o szczegóły. Logika jest banalna, po prostu wybierasz numer do nas i już po kilku sygnałach załatwiasz swoją sprawę.
Max jest kulturalny, więc na początku rozmowy zawsze się przedstawia, a potem przechodzi do konkretów.
Z Maxem prowadzi się normalny dialog, tak samo jak z Doradcą na infolinii.
Facet ma naprawdę ludzkie odruchy:
Potrafi sparafrazować, powtórzyć to co się powiedziało.
Spokojnie czeka kiedy czegoś szukamy: „dobrze, czekam” – jak uprzejmie, prawda?
Jeśli trzeba, prosi o cierpliwość. Zrobi naprawdę wszystko, aby pomóc.
Potrafi wyodrębnić kilka wypowiedzi z jednej.
Umie wyrazić swoje uznanie i pochwalić np. za terminową płatność.
Mnie najbardziej rozczula sposób reakcji na dłuższe milczenie „halo, jesteś tam?” 🙂
Oprócz nienagannych manier Max już całkiem sporo umie, oto co np. potrafi:
Poda m.in. stan konta, termin płatności faktury, datę końca umowy, ustali termin spłaty zadłużenia (na życzenie, wyśle te dane SMS-em).
Wyśle numer rachunku oraz informacje potrzebne do wpłaty należności.
Wyjaśni podwyższoną kwotę faktury.
Przyjmie potwierdzenie wpłaty.
Wstępnie zdiagnozuje awarię, a w bardziej skomplikowanych przypadkach przyjmie zgłoszenie awarii.
Wyśle SMS-a z przypomnieniem hasła do internetu stacjonarnego i dane konfiguracyjne do routera.
Włączy i wyłączy roaming i pocztę głosową.
Wytłumaczy, jak wymienić kartę SIM na nową.
Poda kod PUK.
Zleci odblokowanie usług.
Z resztą zobaczcie sami jak ze mną rozmawia, nagraliśmy Maxa przy pracy:
To dopiero początek
I co myślicie o Maxie?
Dla mnie, na duży plus zasługuje fakt, że nie czeka się już w tak zwanej „kolejce” dzwoniąc do Orange. Max ma całkiem spore umiejętności dialogowe, jednak ważne aby rozmowa z Maxem była uporządkowana, bez natłoku informacji. Najlepiej unikać mówienia o kilku rzeczach na raz – to na pewno wpłynie na lepszą rozmowę z Maxem.
A kiedy musimy podać mu jakiś numer bądź kod – to możemy go zarówno powiedzieć, jak i wpisać używając klawiatury telefonu, zamiast recytować na głos np. numer PESEL.
Ale jak to w życiu bywa nie ma rzeczy gotowych i idealnych na 100%. W przypadku Maxa te, których brakuje do 100%, są po prostu w planach 😉 Pracujemy „zwinnie” i z każdą chwilą Max coraz więcej potrafi, o co dba nasz fantastyczny zespół projektowy – (znam!)
W ostateczności jeśli coś pójdzie nie tak, Max przełączy nas do odpowiedniego Doradcy.
A’propos zespołu projektowego… to w czwartek 8 sierpnia w godz. 13:00 – 16:00 twórcy Maxa odpowiadali na Wasze pytania w ramach inicjatywy AMA (Ask Me Anything) na forum Nasz Orange.
Jeżeli jesteście ciekawi jakie pytania – i co ważniejsze jakie odpowiedzi się pojawiły, zachęcam do poczytania 🙂
Zachęcam Was do śledzenia na bieżąco co słychać u Maxa na dedykowanej stronie .
Udanych rozmów!
Najnowsze wpisy z kategorii Obsługa i Relacje z Klientami
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej